Harika bir zincir mağaza. Bulunduğu tüm şehirlerde onu ziyaret ediyoruz. Ve yazlık evin yanında bile nerede olduğu çok şey var. Diğer mağazalara göre önceliklidir. Nereye gidersek gidelim, en yakın Yermolino'yu arıyoruz, her zaman uygun fiyatlarla taze, kaliteli ürünler var. Öneriyorum.
Harika bir mağaza, ama bir satıcı var bu sadece bir kabus. İlk geldiğimde kabilelerin nasıl farklı olduğunu soruyorum (bu mağaza zincirinde ilk kez yaşıyorum) bana çok kaba bir şekilde cevap verdiler. Aynı satıcıya ikinci kez çarptığında bana bir ürünü tarttı ve ardından fiyatı daha düşük olan ikinci ürünü aynı fiyata deldi. Çeki düzenledikten sonra bunu fark ettim. Yeniden hesaplama istemedim (fark büyük değildi) sadece doğru şekilde kırılmadığını söyledi. Satıcı özür dilemeye bile tenezzül etmedi. Ama bugün bu satıcıdan bir taç vardı! Mağazaya giriyorum. Boş kutular görüyorum ve 2 kutu paketle kaplı ve orada ne olduğunu göremiyorum. Süzme peynir halkaları olup olmadığını soruyorum. Bana cevap veriyorlar: "Kutuların boş olduğunu görmüyorsunuz!" Üstte poşet bulunan kutuya işaret ediyorum ve bu kutuda ne olduğunu göremediğimi söylüyorum. Bana cevap veriyorlar: " burada da" sulu" yazıyor, görmüyor musunuz?" Üzgünüm diyorum, lenssizim ve pek görmüyorum. Ve soruyorum :" Kötü bir gün geçiriyorsunuz, neden bu kadar kaba davranıyorsunuz? Cevap beni öldürdü." Bütün gün gidip aynı şeyi soruyorsunuz!!! Ben de herkese cevap vermeliyim!" Her şeyi anlıyorum, insanlarla da çalışıyorum ve akşamları da yoruluyorum ama Evet! ,herkese cevap vermeli bu senin işin. Dürüst olmak gerekirse mağazayı çok seviyorum ve sık sık oraya gidiyorum, ancak böyle bir tavırla oraya gitmek istemiyorum.
Mağaza iyi, mallar kaliteli. Hizmet için bir yıldız. Akishev'in satıcısı Svetlana Nikolaevna, malları fazladan bir çeke sokuyor (bir sosis satın alıyorsunuz, ancak çeke iki tane deliniyor), çeke ihtiyaç duyulup duyulmadığını soruyor.
Özellikle büyük bir satın alma işlemi sırasında ürünün adını ve miktarını hemen kontrol edin.