Operatörlere çok teşekkür ederim, Julia ve onunla eşleştirilmiş başka bir kız, size her zaman yardım edeceklerini söyleyecekler ve her şeyi hızlı ve net bir şekilde yapıyorlar.
Çok hoş ve kibar personel. Hızlı çalışırlar ve her zaman ambalajlamaya yardımcı olurlar. Eksilerden - ayrılan çalışma saatlerinde hatırı sayılır kuyruklar vardır.
Hizmetten memnunum. Farklı şehir içi ulaşım biçimlerine ulaşmak uygundur. Kızlar hızlı çalışıyorlar. Küçük bir eksi olarak - iki operatör değil, bir operatör çalıştığında bir sıra oluşur, ancak bu nadirdir. Tavsiye ederim
Batova 19a Caddesi'ndeki paketi almak için bir SMS aldım.Pın kodunu girerek kişiselleştirilmiş bir kartla ödeyeceğim.Telefonda bir sms gösterdi.Pasaport olmadığı için paketi vermediler.Bu bölgede yaşamadığım için bir gün daha harcamam gerekiyor.Olumsuzluk aldım.Hizmetleri bir daha kullanmayacağım.
Kadınların sinirlerini bozmayı sevdiklerini söylüyorlar, ama hayır..... Avrupa Postanesine geldim ve orada iki erkek birey var. Sorunlarımızı kolayca çözmek için geldiler. Zamanımızı işgal ederek ayakta duruyorlar ve kayıt oluyorlar. Geri döndüğümde, posta görevlisi ona yardım etmezse ona karşı şikayette bulunacağını söyledi. İkincisi, sözlerimden sonra dikkatimi bana çevirdi. Bir paket getirdim. Ona iki tane olduğumu söyledim. Bunun için mesaj atmasını söyledi. İddiasıyla bir paketin başka bir durumda yazıldığını söylediği şeyi ona verdim ve bu paketin de benim için olduğunu anlamadı. Her şey bu tarzdaydı ve sanki benden önce bir adam değil, beynini tozlaştırmışım gibi değildi......
Çok uygun çıkıyor, yakınlarda yaşıyorum ve alışverişe geldiğimde Euroopt'ta alışveriş yaptıktan sonra bir şeyler göndermem veya almam gerekirse Europosta'ya gidiyorum
Bobruisk'in en iyi pvz'lerinden biri. Her zaman hızlı, kibarca ve size söyleyecekler (Euromoll'dan kabul ettiğimiz gibi bir geri ödeme yapmanız gerekiyorsa)
Avrupa Postanesi çalışmalarını memnun etmeyi bıraktı, son üç pakete parsellerin gelişiyle ilgili Sms uyarıları gelmedi. Sanki onların evine gelmişim gibi çalışanların pek saygılı tavrı yok.
İyi posta ve özellikle ofis. Sevkiyat fiyatları, özellikle ağır paketler için belposta'nınkinden çok daha düşüktür. Teslimatta nakit var, para transferi için daha az ücret var. Paketlerin minimum boyutlarındaki kısıtlamalarının eksikliklerinden, birkaç kez yeniden paketlemek zorunda kaldık, göndermek istemediler. Ama bunlar küçük şeyler, iyi postalar ve iyi bir ofis. Sorun yoktu, personel kibar, hızlı çalışıyorlar.
Merhaba, Yandex'in tüm kullanıcıları ve konukları. Europosta'nın çalışmaları hakkındaki görüşlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Yeni yıldan önce Mogilev mağazasından Bobruisk'e hediye içeren bir paket sipariş ettim. Mağaza onu 21 Aralık 2022'de gönderdi, 07.01.2022'de başkasının malıyla başkasının paketi bana geldi (etikette ismim olmasına rağmen, telefon numaram benim değil ve siparişim benim değil). Mağazayla, Europosta ile aradım, Minsk 111'deki Bobruisk'teki iade noktasında, Europosta'nın web sitesinde 2 şikayette ve Otzovik'te şikayette bulundum. Şimdi burada yazıyorum ve şimdiden 11.01.2022'de hala parsel yok. O nerede? Ne oldu? Ne oldu? Şimdiye kadar hiç kimse şirketten bu soruya cevap veremez. Anladığım kadarıyla Avrupa Postanesi çalışanları beni soydular, bir sahtekarlık oldu ve daha pahalı olan malların ucuz olanla değiştirilmesi oldu ve işçiler bunu anlamayacaklar. Tüm bu ağır ihlaller için manevi tazminat hakkında hiç konuşmaya gerek yok, Avrupa Postanesi çalışanı her gün birkaç kuruş olacağını söyledi ve buna değmez, yani paketin teslimatının geciktiği tüm günler için şimdiye kadar 28 kopek saydım. Sırada ne var? Şimdilik bana başkasının malını verdiler ve sessiz kaldılar!!! Şimdilik, insanların en azından bir miktar vicdanı kaldığını ve paketimin veya paramın bana iade edileceğini umuyorum!!! Anahtar kelime "umarım" dır. Peki, beklerken ne yapacağım! Ve orada göreceğiz!!!
Asla Avrupa postası ile daha fazla sipariş vermeyeceğim. Bunlar% 100 Personel kaba, programa göre çalışmıyor. Paketin arkasına uzaklara gidin ve her zaman orada bulunamazsınız.
İyi günler. Çalışanlarınıza Belarus'ta sadece Belarus'un değil, diğer devletlerin vatandaşlarının da yaşadığını açıklayın. Ve bir Ukrayna vatandaşı, adın ve soyadının Ukraynaca ve Latince yazıldığı pasaportlardan gelirse, bu Rusça yazımdan biraz farklı olabilir. Örneğin, Elena (Rusça) ve Olena'nın (ukra nskoye) adı. Ve bu paketi vermemek için bir sebep değil.
Kızlar akıllıca çalışırlar, büyük kuyruk gözlerinin önünde erir, uygulamaya başvurma ve kayıt olma konusunda ilk kez başvuran insanlara yardım ederler. Teşekkür ederiz!!!
Gönderiyi odadaki bir yığınla kendiniz doldurmanız gerekir, kuyruklar sürekli olarak sıralanır ve üvey oğlunuz için alınan para ancak ertesi gün gelir, bu çok uygun değildir.
Sıra inanılmaz ve sonsuzdur! Personelin kendisi bazen olumsuz duygulara neden oluyor, onları yorgunluklarına ve bunalımlarına bağlıyorum.
Günde en az 2 kişi çalışacaklardı.
Tabii ki personelin öğle yemeğine ihtiyacı var, ama mutluluğumla, kural olarak, zamanın% 50'sine giriyorum)))
Paketi kaybettiler. Bir aydan fazla aradılar. Bulduk! Ama GERİ ödeme için daha fazla para öde. Yani alıcıya teslimat için ödeme yaptım, alıcı bu paketi alamadı. Ne tür bir teslimat için ödeme yaptım? Öyleyse, paketimi ücretli olarak iade etmem gerekiyor. Ayrıca içindekiler korkunç bir durumda geldi, yani duyguyu çıkardılar, alacak hiçbir şey olmadığına baktılar ve kutuya geri attılar, içindekilere zarar verdiler! Ayrıca kutuya bir şeyler de dökülmüştü.
Kişisel hesabınıza nasıl kaydolacağımdan yardım edemiyorum, odamda zaten bir kayıt olduğu yazılıyor. Ve başka bir numaraya da yazılıyor, kayıt nasıl gerçekleşmiyor, sorun nedir? Koğuştan yardım istemek için gelmek istedim, bu yüzden yardım edecek bir şeyleri olmadığını söylediler. Ve hiçbir şey açıklamadılar. Bu yüzden her şey bana uygun.
Çok küçük bir oda, alışveriş merkezinin koridorundaki sıra, parseller gibi, komşu satış noktalarını kapatıyor. Ancak personel hızlı çalışıyor ve fiyatlar da uygun.
Bugün, 26.08.2021'de Bobruisk şehrinde, Onkoloji Grubundaki 2 engelli Maria Zaitsev adına 0295353636 numaralı paket teslim edildi. Ambalajın tamamı yırtılmış, içinde bulunan kitaplar düzensiz bir durumda döşenmiştir. 3 kitap ciddi şekilde hasar gördü. Avrupa Postanesinin ana noktasına yapılan çağrı hiçbir şey vermedi - sadece öneriler. Neden olduğu zararı kim ödeyecek? Çalışanların iğrenç tutumları ve iğrenç çalışmaları. Umarım yönetimin itirazımı göreceğini umuyorum, aksi takdirde bu işletmenin çalışanları gibi hiçbir maliyeti yoktur. Elinizde kutsal bir şey kalmadı mı, millet? Tüm bu bilgileri internete göndereceğim. İnsanlara Avrupa Postasının ne olduğunu bildirin.
Bileşenlerden birinin şeker olduğu bir paket gönderdiler, yaklaşık bir kilogram şeker vardı. Delikli bir paket geldi, bu harika postanenin çalışanları tüm şekerleri yedi. Bir kilo şekerden sadece 4tanesi geldiği için teşekkür ederim. Servis korkunç, hizmetin kendisi de öyle!
Popüler bir yer. Noktadaki kızlar çeviktir! Zekiler. Sadece o bölgede bir nokta daha açmak daha iyidir, aksi takdirde rollette yakında paketler için yeterli yer kalmayacak
Gönüllü Elena aleyhindeki şikayeti kabul edin. Paketi yanlış kabul ettim. Ondan gönderinin alıcının pahasına olmasını istedim ama o her şeyi tam tersini yaptı. Aynı zamanda beni kızdırdı. Sürekli maskesiz oturuyor. İnsanlara öksürerek.
5 gün boyunca, parsel merkezi sıralama noktasında "asılı". Ve orada daha ne kadar kalacağı bilinmiyor. Ve bu ilk defa değil. Ne kadar ileri gidersem, o kadar hayal kırıklığına uğruyorum...
Birkaç kez sizin aracılığınızla bir kişiye üç kilograma kadar paketler gönderdim, kapıya kurye teslimatı ile bile genellikle ucuza çıkıyor. Aslında her şey basit, formu tüm ayrıntılarla doldurdum ve paket hızla gönderildiler. Bölümde birkaç kişi olsa bile kuyruklar oluşturulmasa da tüm sorunlar hızla çözülecektir. Gerekirse böyle bir teslimatı kullanabilirsiniz.
Daha korkunç bir yer bulamazsınız!!!!! Emprenye edilmiş bir yüzü olan çalışan bir kız tam bir hamloy. Kaba davranıyor, bağırıyor, umursamadığını bağırarak kovuyor ve asıl yakıyor. İnsanlar muhtemelen sadece eksikliklerinden dolayı sıraya giriyorlar çünkü malları almanız gerekiyor. Buranın etrafından dolaşın!!!!
İki gün boyunca paketi göndermeye çalıştım, ara verdim, sonra gönderileri kabul ettiler, sonra 5 dakika dışarı çıktılar, hiç çalışacak mısınız? Paketlerin nasıl alındığını gördüm, şahsen karoların üzerine büyük bir kutunun nasıl düştüğünü gördüm, umarım orada hiçbir şey kırılmamıştır.
İş iğrenç. Teknik mola çoktan bitti, ancak "teknik mola" tabelası asılıyor. Tavsiye etmiyorum.
Orijinalini göster
6
1
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
18 Ocak 2021
Paket 13 gündür teslim ediliyor!!!!! Ne zaman varacağı bilinmiyor, bilgi yok!
Bu desteklerde - 1 numara ve sürekli seni aptal yerine götürecekleri müzik var!!!