Dürüst olmak gerekirse, müşteriler her şeyi kendileri yaparlarsa, neden Avrupa postanesinde çalışanların var olduğu belli değil)) Sevkıyat başvurusunu kendileri dolduruyorlar, paketi kendileri paketliyorlar, işçiler görünüşe göre sadece çevre için oturuyorlar, çünkü müşterilerin sorularına bile kabalıksız cevap veremiyorlar. Özellikle bu şubede buraya ilk defa gelmiyoruz ve siyah saçlı kısa boylu bir kadın çalışan bize kaba davranıyor ve Avrupa postanesine ilk kez gelen insanlara hiçbir şey söyleyemiyor.
Tüm teslimat hizmetlerinden Avrupa postası bizim için bir bütün olarak en sevilmeyenidir — birkaç kez farklı ofislerde bazı hatalar yaptılar - paketleri kaybettiler, etiketleri karıştırdılar, gönderileri ertelediler. En son bize tamamen farklı bir soyadıyla genel olarak başkasının paketini vermeye çalıştıklarında))
Kızıl saçlı çalışan kaba bir kadındır. Uzun zamandır böyle "insanlarla" tanışmadım. Kapanmadan 5 dakika önce paketi almaya geldim, çalışan ben yokmuşum gibi davrandı, kendi işine bakıyordu ve daha sonra «posta kapalı» demek için zaman ayırıyordu. Kabalık aldığı onunla yeterince diyalog kurmaya çalıştım. Ben şoktaki ben değilim, burada yeterli paspas olmayacak. Bu, çok acilen almam gereken bir Doğum Günü hediyesiydi. Yönetimden harekete geçmesini rica ediyorum. Ve bu çalışana en azından saçını yıkasa da görünüşünü izlemesini tavsiye ediyorum.
garip ve anlaşılmaz bir çalışan, malların ambalajından çıkarılmasıyla ilgili bir soru sordu, postanede ilk kez olduğum için bana malların denenemeyeceğini açıkladı, tamam dedim ve soruyu sordum "neden bir soyunma odasına ihtiyacım var?" Bana hiçbir şeye cevap vermediği için tekrar soruyorum "paketi açabilir miyim?" Yapabileceğini söylüyor ama giyemezsin. Soru, paketin açılabileceğini neden hemen söylemek imkansızdı? mümkün olduğunca garip ve sinirli bir kadın