Dürüst olmak gerekirse, müşteriler her şeyi kendileri yaparlarsa, neden Avrupa postanesinde çalışanların var olduğu belli değil)) Sevkıyat başvurusunu kendileri dolduruyorlar, paketi kendileri paketliyorlar, işçiler görünüşe göre sadece çevre için oturuyorlar, çünkü müşterilerin sorularına bile kabalıksız cevap veremiyorlar. Özellikle bu şubede buraya ilk defa gelmiyoruz ve siyah saçlı kısa boylu bir kadın çalışan bize kaba davranıyor ve Avrupa postanesine ilk kez gelen insanlara hiçbir şey söyleyemiyor.
Tüm teslimat hizmetlerinden Avrupa postası bizim için bir bütün olarak en sevilmeyenidir — birkaç kez farklı ofislerde bazı hatalar yaptılar - paketleri kaybettiler, etiketleri karıştırdılar, gönderileri ertelediler. En son bize tamamen farklı bir soyadıyla genel olarak başkasının paketini vermeye çalıştıklarında))
Kızıl saçlı çalışan kaba bir kadındır. Uzun zamandır böyle "insanlarla" tanışmadım. Kapanmadan 5 dakika önce paketi almaya geldim, çalışan ben yokmuşum gibi davrandı, kendi işine bakıyordu ve daha sonra «posta kapalı» demek için zaman ayırıyordu. Kabalık aldığı onunla yeterince diyalog kurmaya çalıştım. Ben şoktaki ben değilim, burada yeterli paspas olmayacak. Bu, çok acilen almam gereken bir Doğum Günü hediyesiydi. Yönetimden harekete geçmesini rica ediyorum. Ve bu çalışana en azından saçını yıkasa da görünüşünü izlemesini tavsiye ediyorum.
garip ve anlaşılmaz bir çalışan, malların ambalajından çıkarılmasıyla ilgili bir soru sordu, postanede ilk kez olduğum için bana malların denenemeyeceğini açıkladı, tamam dedim ve soruyu sordum "neden bir soyunma odasına ihtiyacım var?" Bana hiçbir şeye cevap vermediği için tekrar soruyorum "paketi açabilir miyim?" Yapabileceğini söylüyor ama giyemezsin. Soru, paketin açılabileceğini neden hemen söylemek imkansızdı? mümkün olduğunca garip ve sinirli bir kadın
İşçiden bu kadar kaba bir tavır için hala aramanız gerekiyor. Çalışan kız, Victoria'nın adı ne gibi görünüyor. Maksimum müşteriye saygısızlık. Başkalarıyla ilişkilerime ne kadar baktığımı tarif edemiyorum, ama onun bana kişisel olarak nasıl davrandığını anlatıyorum. Kişi itaatsiz, sözünü kesiyor, diyaloğu bitirmeden dönüp odadan ayrıldı. Diyalog sırasında ya hiç bir kişiye bakmıyor ya da bok gibi bakıyor. İfadem için özür dilerim, ama öyle. Oraya gitme arzusu yok ve sadece bir çalışan yüzünden
işe ve müşterilere karşı iğrenç bir tutum . Kızlar durumu yeterince açıklayamıyor ve mutsuz görünüyorlar. Özellikle patlamaları olan biri - belirsiz konuşuyor ve genel olarak sana bok gibi bakıyor, burası tamamen anormal bir yer. Başka bir şubeye gitmenizi tavsiye ederim. ve bölgeye göre kutu aramak istiyorsanız, bu postayı tavsiye ederim, çünkü size bir kutu satın almayacaklar
Ben de bu Victoria ile karşılaştım - o bana ödediğim paketi vermedi, polisi aramana rağmen boğuşmaya başladı. 114 ruble. Avrupa Postanesinde neler oluyor, bu Victoria'yı onun için uygun olan işe taşımanız için daha kaç şikayete ihtiyacınız var sıralama, temizlik
Ben çok kızgınım, 9'a kadar çalıştıkları yazıyor, 8'e geldim, kapalıyız, kasayı kapattım. Adil olmak gerekirse, yarın 8'e kadar çalıştıklarına dair bir sms aldım. Ama neden BUGÜN 8'e kadar! Çok koştum ama sonunda etrafım döndüler!
İğrenç tavır, paketi göndermek için önceden geldim, çalışma saatleri saat 9: 00'da, tamam, farklı şeyler olduğunu anlıyorum, ama 25 dakika kimsenin olmaması için sonunda hiçbir şey göndermedim, sadece zamanımı boşa harcadım
Nadiren yorum yazıyorum ama burada kendimi tutamıyorum. Bugün ilk kez paketi göndermeye geldim, bir yerlerde yardıma ihtiyacım vardı. Buna karşılık, çalışandan «çeki saklamam gerekip gerekmediği" sorusuna kaba bir tavır aldı, «gerekmeseydi size vermezdim" dedi. Duygular en hoş değildi, artık bu noktaya dönmek istemiyorum. İlk izlenim bozuldu…
Nokta yönetimi, lütfen çalışanlarınızla bir konuşma yapın, uzun zamandır müşterilere karşı böyle bir tavırla karşılaşmadım
işçilerin iğrenç davranışları.
Bugün beklediğim gibi, bana karşı küstahlık ve öfkeyle karşı karşıya kaldı, çalışan benimle düşmanıymışım gibi konuştu ve her gün gelip beynime katlanıyorum. ilk kez Avrupa postanesinden bir paket aldım, herhangi bir eylemimden sonra kız, bir şekilde kötü düşündüğüme, kodu o kadar dikte etmediğime, pasaportumu böyle göstermediğime vurgu yaptı.
insanlarla çalışan pozisyonlarda, insanlarla nasıl çalışacağını bilen insanlar ayakta durmalıdır. Her insanın bir ruh hali vardır, ancak onu işe taşımaya hakkınız yoktur, nasıl yapılacağını bilmiyorsunuz - depoya / temizlikçiye gidin. harekete geçin, incelemeleri okudum, işçilere karşı ilk kez şikayette bulunulmadı
Avrupa Postanesi'nin bu şubesi Komarovsk pazarının topraklarında bulunuyor ve hafta sonu ücretsiz çalışıyor. Şehrin geniş bir bölgesinde bir bölüm var. Otopark sadece ücretlidir - sonuçta şehir merkezi! Ulaşımdan da hareket etmek gerekir). Ancak bu küçük şeylere rağmen nokta MÜKEMMEL! Kibar çalışanlar, hoş bir ortam.
Göndermek için uygun bir yer. Ancak personel en iyisini istiyor. Boş pozisyon için seçiminizi nasıl yaptığınızı anlayamıyorum. Konuşma anlaşılmaz değil, sanki bazı sağlık sorunları, taş yüzlermiş gibi. Her şeyi anlıyorum ama yardımsever ve normal diksiyonlu insanlar postanede çalışmalı.
"Öğle yemeğinin" varlığı elbette Sovyetler Birliği'ne bir göndermedir. İki çalışanın programını bir saatliğine değiştirin ve işte - biz zaten modern dünyadayız.
Ve evet, Pazartesi olmasına rağmen 15-50 31/07/2023'te olduğu gibi bir kişi değil 2 kişi çalışmalı.
Bu nedenle incelemeler kötüdür ve her şey gergin bir şekilde geçer.
Program dışında çalışmayı çok seviyorlar ve bunu ancak kapalı kapıyı öperek öğreneceksin. Öyleyse, belirlediğiniz programda istikrarlı bir şekilde çalışamadığınız için en azından parselleri size ait olanların uyarısını açın. Korkunç. Keşke Bogdanovich'e geri bir Avrupa Postanesi açmış olsaydık.
Biraz daha ileri gitmiş olmasına rağmen, alışveriş merkezine aynaya giderdim, pratikte sıra yok, insanlar odanın çok büyük olmadığından şikayet ediyorlar, benim için böyle bir şikayet var, oraya bir tank park edemezsiniz, sanırım tanka sığacak olsa da) ve en azından 10 kişi olabilir orada özgürce bulun. Şubeleri bulmanın zor olduğu gerçeğine gelince, aynı şeyi kabul etmiyorum, her şey basit ve işaretçiler var ve haritada doğru bir şekilde işaretlendi (kendim işaretledim). Genel olarak, her şey süper 👍
Gittiğinizde bir saat zaman ayırmanız gereken korkunç bir düzenleme noktası. Her şey çok yavaş, yavaş, her zaman büyük kuyruklar, herkesin operasyonları hızlı olmasına rağmen, diğer noktalarda böyle bir şeyle karşılaşmadım. Bu nedenle mümkünse her zaman Avrupa Postası üzerinden ayrılmaktan kaçınıyorum.Çalışanı değiştirin.
Yorgun çalışanlar. Genellikle hayattan memnun değiller.. Oraya çok fazla gitmek istemiyorum ama mecburum, çünkü konuma uygun. Her zaman kuyruklar!!! Zaman ayırmaya hazırlanın
güzel teslim noktası. Kibar, hızlı çalışanlar. Uygun konum. Çalışanlar her zaman teslimatla ilgili soruları yanıtlayarak yardımcı oldular. Teslimatta hiç astar yoktu.
Süper, kız her şeyi paketlemeye yardım etti, her şeyi göndermenin en iyi yolunu önerdi, vb
9,5 / 10 koyuyorum (çabalayacak yer ne olurdu)
Orijinalini göster · Русский
1
Алина
5. seviye şehir uzmanı
22 Haziran 2024
Bazen bu departmanı paket göndermek için kullanıyorum ve her seferinde kadın işçilerin kaba davranışlarıyla tanışıyorum, geçen sefer esmer yaşlı, bugün patlamalarla genç, kızıl saçlı bir kız, her ikisi de kaba konuşuyorlar, bunun sebepsiz yere, yönetimden harekete geçmesini rica ediyorum, bu tür işçiler nedeniyle öğenize başvurma arzusu yok (
En sevdiğim bölüm. Çalışanlar, bir günde yorulmalarına rağmen her zaman misafirperverdir. Bir şey net değilse, yardım edecekler, söyleyecekler.
Akşamları sıraya girme şansı var. Ancak son zamanlarda ikişer ikişer çalışmaya başladılar, bu yüzden iş daha hızlı ilerliyor.
Приятно впечатлил молодой человек, который быстро и очень вежливо всех обслуживал, помогал людям правильно оформлять документ! Радует, что есть среди молодежи отзывчивые люди!!! Молодец!!! Спасибо!!!
Korkunç! Makbuzla ilgili bir sms geldi, sonuç olarak öğle yemeğinin bitiminden itibaren 40 dakikadır kapalı. Işıklar yanıyor! İçeride insanlar var. Yardım hattından şikayette bulunmaları için gönderilirler. Bunun faydası var mı? Ücretli siparişimi nasıl alabilirim? Bana kim cevap verecek? Tabela yok. Ben başka bir nakliye ücreti ödemeyeceğim ve gecikme ücreti de ödemeyeceğim!
İğrenç bir uzmanla karşılaştım, siparişi daha hızlı almak veya organize bir yer olmamasına rağmen almak için kenara çekilmek için acele ettim. En yakın noktada hiç böyle davranmadılar, her zaman müşterinin siparişini almasını bekledim. Bogdanovich 89'daki noktayı geri getirin!!!!
28 декабря 2021 г была отправлена посылка из Минска в Столин. Сегодня 5 января - посылки нет. Уважаемое руководство Европочта, это у Вас нормальная практика? Сегодня заканчивается мой отпуск и я уезжаю. Скажите кто и каким образом будет получать данную посылку? Уровень вашей работы скатился ниже плинтуса. Очень жаль что приделся возвращаться к услугам старой и доброй Белпочты, которая свои обязанности выполняет гораздо лучше.
1
1
Kurumun yanıtını göster
Д
Даниил Мельник
4. seviye şehir uzmanı
26 Ocak 2024
Bu kurumdaki hizmet deneyiminden çok hayal kırıklığına uğradım. Personelin son derece kaba ve kaba olduğu ortaya çıktı. Müşterilere karşı bu tutum kabul edilemez.
Самый отвратительный пункт европочты, в котором я только была. Почти всегда здесь очереди и не из-за потока людей, а из-за максимально медленной и нечёткой работы персонала. Ужасный сервис, по сравнению с которым остальные пункты работают как швейцарские часы.
Я впечатлилась тем, как быстро и приветливо работает сотрудница этого пункта. Я получала и отправляла посылки и на Мележа, 5 и на проспекте Независимости, 40 А. Нигде не оказывали помощь, не подсказали ни слова, а очереди были на сорок минут. В общем, из 10 баллов ставлю 100. Спасибо ❤️
Очень старательный сотрудник.
Принтер зависает и не работает почти каждый раз, когда я прихожу. Однажды пришлось прийти в другой день из-за этого.
Парень, что работает невероятно терпеливый и добрый.