Gereksiz bir şey yok. Bir noktada senden ne istediğini anlamıyorsan personel yardım sağlıyor. Geldi paketi aldı / gönderdi. Ve buradaki en önemli şey bu. Başka hiçbir şey talep etmiyorsun. Yani her şey yolunda
Bu posta, devletten çok daha iyi çalışıyor.posta. Teslimat hızlıdır ve birçok dış ve iç faktöre bağlıdır, müşterilerin bunu anlaması gerekir (anlık ışınlanma henüz gizliliği kaldırılmadı). Bu şubeye gelince, evet, zaten eskidir, ancak iş yüküne rağmen yeterince hızlı çalışır, personel her zaman kibar ve misafirperverdir (ziyaretçiler hakkında söyleyemezsiniz). Şubelerini birkaç yıl kullandım, şimdi yenilerinin açılmasıyla, iş yükünün daha az olduğu ve evden uzakta olsa bile malların alınmasının daha hızlı olduğu yerleri seçiyorum. Şubenin bir tür çöp deposuna dönüştüğü için 4 yıldız verdim (bir nedenden dolayı derhal ihraç edilmeyen büyük boyutlu iade kutuları yığınları ve insanlar tarafından alınmayan alınan mal yığınları), mağazanın bu karmaşaya nasıl katlandığı açık olmadığı için mağazanın bile ziyaretçisinin kendisini çok hoş hissetmediğini söyledi. Bu bölme, iade edilen ve alınan mallar için depolama alanından açıkça yoksundur, bir depoya ihtiyaçları vardır. Veya departmanı yalnızca küçük boyutlu malların teslimatına (örneğin, mallar ütüden fazla değildir) aktarmak ve gerisini alana göre işleme ve depolama hacimlerinin izin verdiği yere ithal etmek için transfer etmek. Avrupa postanesi bu sistemi değiştirmeli ve teslimatı malların boyutuna ve pvz şubelerinin yeteneklerine göre ayarlamalıdır. Ya da personeli genişletmek ve malların getirileceği bir depo oluşturmak, aynı yerde müşteriye (büyükse) verilmek ve daha sonra şubelere taşınmak, böylece içlerinde büyük bir iş yükü yaratmamak. Genel olarak, her şey Avtolight express şirketi örneğiyle düzenlenebilir. Ve bu elbette hizmetlerin maliyetini artıracaktır. Yani vatandaşlar ya fiyatlara "Paris'te olduğu gibi" olacaklar ya da terleyecekler ve şikayet etmeyecekler.