Bu hayatımın en kötü teslimatı. Bana paketi vermiyorlar çünkü sistemde adı belirtilmiyor, ancak gönderen onu işaret etti ve kutunun üzerinde ve faturada duruyor.
Avantajlardan sadece yardımsever personel var.
Eksileri:
1. 7 Ağustos'tan bu yana korkunç bir çalışma programı yaptılar: Pazar ve Pazartesi günleri tatil günleri ve diğer günlerde çalışma saatleri 2 saat azaltıldı
2. Büyük kuyruklar. Salı akşamı, bir çalışanın çalışmasına rağmen sıra 25-30 kişiye ulaştı. Bugün sırada bir saat geçirdim. İşin bitiminden yarım saat önce sıranın artık işgal edilmemesini istiyorlar.
3. Tüm Hangar odası için tek bölüm ve konumu uygun değil. Bu yüzden caddede en az bir şube daha istiyor. Nesterova.
Not: Şirketin sorunları dinlemesi şaşırtıcı. Dün gece neredeyse hiç sıra yoktu (saçma!) ve 2 kişi çalışıyordu. Şimdiye kadar derecelendirmeyi 1'den 3 yıldıza düzelttim. Öyleyse devam ederse, değerlendirmeyi daha da artıracağım.
Upd.Son zamanlarda satın alımları almak kesinlikle uygun değil, her seferinde bu tür hatlara rastlıyorum, sıra 25 dakika içinde 2 kişiye yükseldi.. Avrupa Postası, siz ya da malların ihraç edilme süresini birlikte artırıyorsunuz ya da başka bir çalışan ekliyorsunuz, aksi takdirde hızlı hizmet yerine çok rahatsız edici bir hizmetiniz var, bu nedenle eksi başka bir yıldız
Ne yazık ki, düşük müşteri odaklılık.Mevcut teslimat siparişinde bile, ambalaj satışının reddedilmesi.İşte bu yüzden siparişi evde kutunuza düzgün bir şekilde koyamam, kutunun parasını ödemeye hazırım.Ne yazık ki, bu durum ilk defa değil.
Departman harika, çalışanlar müşterileri hatırlayarak her şeyi hızlı bir şekilde yapıyorlar. Her seferinde sıraya girmeyeceğini ve her şeyin hızla geçeceğini bilerek buraya gelmek güzel. Kesinlikle en iyisi!
Şube Pazartesi günü çalışmıyor!
Rehberlik, resepsiyon, böyle bir programı kim icat etti? Pazartesi günü herkesin iş günü var, insanların siparişlerini ve paketlerini almaları gerekiyor, departman nasıl çalışmıyor?!
Ve alışveriş merkezine en yakın olanı da Parlak!
Genel olarak, Pazartesi gecesinin tamamı paketi göndermek için çalışan bir şube arayarak geçti, zaman kaybınız için teşekkür ederim!
Genel olarak, Avrupa Postasını seviyorum ve sürekli kullanmak istiyorum, bu yüzden hizmeti iyileştirmek için bir inceleme yazıyorum.
P/S: normal çalışma modu olduğunda 5 yıldız vereceğim :)
Malları sipariş ettim. Takip davasının takip numarasını aldım. Ayrıca varış mesajını da aldım. Mallar zamanında geldi. Posta işçilerine çok teşekkür ederim. Eve yakın. Uygun.
Duraktan çok uzak olmayan personel, paketlerle ilgili sorularınız varsa her zaman yardımcı olur.Hızlı teslimat ve mal gönderimi. Normal nakliye ücretleri.
Sabahtan itibaren ruh halinizi bozmak, yerine Natalya'ya gelmek, paketi dinlenmemem için birçok kez gelmek istiyorsunuz, iddia: paketler, üst kattaki filmler, üst kattaki paketler, 10 dakikalık ahlak eğitimi ve hangi tonda. Yargılamak benim için değil, ama insanlarla, onun için çalışmak zor, hatta görünüşleri bile....
Tüm bölge için tek şube (parlak alışveriş merkezinde rahatsız edici bir yer ve çalışma programı olduğunu düşünmüyorum), neredeyse her zaman kuyruklar, yoğun saatlerde bir çalışanı çalışmaya bırakıyor (ayrıca yeterince deneyimli değil).
Bir seferde çalışır. Gözlüklü çalışan sürekli sızlanıyor, alıntı yapıyorum: "Neden hepiniz buradasınız, neden ülkede değilsiniz?? Bu ne tür bir hizmet ??» . İşin hızı arzulanan çok şey bekliyor! Hızlı çalışanları işe alın.
Lütfen Yandex'te ve Google'da güncel olan çalışma programını güncelleyin. Google'da belirtilen çalışma programına odaklandığım için paketi birkaç gün alamadım, ancak bu güncel değil
Şubenin çalışma saatleri düzenlendiğinde, programda saat 9.00'da açılır ve buna göre saat 11.00'de bir kağıt parçası asılır ve bu çok sık görülür. İnsanlara karşı en kötü tavırla tanışmadım.
Angarskaya'da böyle bir iade noktasının ortaya çıkması iyi! Genel olarak fena değil. Yeterli bekleme alanı var, büyük kuyruklar toplanmıyor. Çalışanlar kibardır. Doğru, çalışma programı uygun değil. 10'dan 19'a kadar.. Buna göre bunun geçici olduğuna söz veriyorlar ve biraz sonra saat 21.00'e kadar uzatılacaklar
Ayrılığı beğenmedim. İki kere gittim. Ve her iki seferde de kuyruklar. İki çalışan oturuyor. Biri bazı raporlar yapıyor, ikincisi müşterilerin gitmesine izin veriyor.
Lütfen sitede ve haritalarda doğru çalışma saatlerini belirtin!! Buna sadece katlanmak imkansız! Çalışanların çalışmaları hakkında şikayet yok, çok iyi, cana yakın bir kadın çalışıyor. Ancak sitedeki zaman çizelgesi kafa karıştırıcı! Ve gerçekten her yerde olduğu gibi saat 21.00'e kadar çalışmak istiyorum, personel bulun.