Hizmet korkunç, çalışanlar pek çok konuda yetkin değiller, durum şu, uluslararası gönderiyi hizmet aracılığıyla göndermeye karar verdim, Europosta'nın ortağı BOXBERRY, gönderiyi resmileştirdi, yanlışlıkla teslimatta nakit olduğunu düşündü, Europosta'ya geldikten sonra, şube çalışanı np'den güvenli bir şekilde makbuz hazırladı ve paketimi Boxbury aracılığıyla Rusya'ya gönderdi, aldıktan sonra kişi hiçbir şey ödemedi, paketi aldı ve beni engelledi, Boxbbury ortağının kampanyasına tüm sorumluluğu atan Europosta'ya döndüm, ardından onlarla iletişime geçtim, burada bana ne olduğunu anladılar. teslimatta nakit ödemelerinin olmadığını ve gönderimi kabul eden Avrupa postanesi şubesinin bir çalışanı bir hata yaptı, bir şikayette bulunuldu ve bir abonelikten çıkmanın geldiği teslimatta nakit ödemeyi geri ödeme şartı, çalışanla ek bir eğitim verildiğini, özür dilemeye bile zahmet etmediler, şikayetim hakkında çağrı merkezini aradılar, burada kimsenin hiçbir şeyi geri ödemeyeceğini ve başka bir cevap alamayacağınızı söylediler) çocuklar mükemmel çalışıyor...
Üzgünüm, sıfır yıldız koyamam. Bu benim Avrupa postası ile ilk tanışmam. Ve böyle talihsiz bir durum. Ne yazık ki, önceki yorumları çok geç okudum. Bu bölüm neredeyse hiç çalışmıyor. Tatilimde paketi almak için Smolevichi'ye bir gezi planladığım anda, bir gün önce teknik nedenlerden dolayı şubenin çalışmadığına dair bir mesaj gönderdiğinizden emin olun. 18.07- 25.07 tarihleri arasında teknik nedenlerle 2 hafta sonu ve 3 çalışma dışı gün oldu. Hala paketimi alamıyorum. Departman 8 günde 3 gün çalıştı. Bu normal mi??Avrupa Postanesi'nin hizmetlerini ilk ve son kez kullanıyorum.