Bento, şaşırtıcı derecede lezzetli bir bal, güzel bir yazıt sipariş ettiler. Özellikle günün her saati çalışmaktan memnun kaldım, siparişi istediğiniz zaman alabilirsiniz! En lezzetli bento, teşekkürler!
Önceden buketler sipariş ettim, buketlerden birini hazırlamadılar, yerinde seçmek zorunda kaldım, Alina adında bir kıza teşekkürler, yardım etti çünkü 8 Mart'ta heyecan var
Gerekli olmayan şeyleri getirdiler, hiçbir şeye karar veremiyorlar, korkunç hizmet, fotoğrafta bir tane daha getirdiler, çiçeklerin bir kısmı yok!!! Neden fotoğraftaki şey olmadığı sorusuna, tüm çiçeklerin sayılmadığını cevaplıyorlar! Ruh halinizi mahvettiniz
Korkunç buket! Korkunç hizmet! Onlardan sipariş vermeyin! Rüzgar için para, küstah iletişim ve sıfır sadakat ve müşteri odaklılık! Onlara buketlerini gösteriyorum ve karşılığında bunların solmuş çiçekler değil, açılan bir tomurcuk olduğunu söyleyecekler.
Şehirdeki en iyi çiçek salonu! İnanılmaz renk çeşitliliği! Çok yetkin personel. Çiçekçiler en üst düzeydedir))))) Güzel buket için teşekkürler! Size iyi şanslar ve refah))))
Korkunç. Özellikle tatillerde bu firmadan asla buket sipariş etmeyin. Kesinlikle başarısız olacaklar ve zamanında teslim edilmeyecekler. Sorumluluk ve güvenilirlik onların inancı değildir.
Ailenizi güzel bir buketle tebrik etme fırsatı verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Binlerce kilometre ötede ve zaman farkıyla yöneticileriniz (bugün bir Asmaydı) her zaman hızlı çalışıyorlar. Size başarılar!
Anneme sürprizle doğum günü için bir buket sipariş etmeye karar verdik. Başka bir şehirde oldukları için kendileri teslim edemediler, ancak hizmete güvendiler ve çok pişman oldular. Buket daha az geldi ve görsel olarak çok dikkat çekiciydi (aşağıdaki fotoğraf), görmezden gelmeye başlayan yöneticiyle başa çıkmaya çalışırken (daha sonra ortaya çıktığı gibi, yönetici kuryenin buketi getirmesini ve fotoğraflamasını bekledi, teslimat sona erdi ve talepler kabul edilmedi). Bütün bunlar söylendi: "üzgünüm ama geç oldu, sorunlarınız»
Harika çiçek salonu.
En önemlisi operasyonel.
Bir hafta sonra başkaları cevap verirdi
2 dakikaya burada.
Teşekkür ederiz!)))
Ve Müdür Asemgul'a teşekkür ederim!💐
Facebook'taki incelemeyi okudum: Merhaba!Lütfen bana böyle bir durumda nasıl olacağımı söyle.
Ailem Aktau'da yaşıyor, biz de Almatı'dayız. Buna göre tatillerde babam bize hediyeler ve çiçek buketleri gönderiyor. Kızımın 18.11.2020 doğum gününde de böyleydi.
Mağaza çalışanlarından telefonla sipariş verdikten sonra zakazbuketov.kz , iki buket, 5 top ve lol bebekleri için toplam değeri 61.000 olan
Kızgınlığım: Baba, düzenli müşteri, lol bebeğinin en son 12500tg değerinde olduğu 8 Mart'tı. Babam 70 yaşında, ancak fotoğrafta (babama raporum) bir oyuncak bebek görünce şaşırdı, çünkü ona tamamen farklı bir model gösterdiler ve her zaman olduğu gibi bu sefer bebeğin maliyeti 31.000 oldu. Mağazayı aradım, bana malın adı ve değeri ile mali ve olağan mallardan oluşan bir çek sunmamı istedim, resepsiyonist Alena'nın ilk önce bir sonraki aramamda şimdi göndereceğimizi söyledim, daha önce üçüncü aramada avukatlarıyla konuştuğunu sormadığımızı söyledim ve cevap olarak bana sadece müşteriyle konuşacağını söyledi...Tamam dedim ve babamdan onları tekrar aramasını ve Alena'nın babasından kızıyla konuşmasını ve gürültü çıkarmamasını istediği çekleri vermesini istedim.
11/20/2020 tarihinden sonra, 18/11/2020 tarihli çeki bana vereceklerini söyleyen Dinar'ın avukatıyla şahsen iletişime geçtim, 21/11/2020 tarihine kadar inatla bekledim ve saat 13: 00'te aradım ve kendime hatırlattım. Kısa süre sonra 20.11.2020 tarihli 61.000 mali çeki bize gönderildiler, memnun olmadığım için tekrar aradım ve 18.11.2020 tarihli bir çek istedim ve size başka hiçbir şey veremeyeceğimiz bir satış çeki sordum....
Lütfen bana nasıl olunacağını, yaşlıları neden kullandıklarını ve aldattıklarını, cezasızlığın ne olduğunu, bu lol'un 12.000 tenge değerinde olduğunu anlıyorum, ama 31.000 değil, bana nasıl olacağımı söyle?!
Bu şirketi kimseye tavsiye etmiyorum! Alma-Ata'da hizmet hakkında bir inceleme yazıyorum! Saat 16: 00'ya kadar teslimatla mimozalı bir buket sipariş ettim. Saat 16: 00'dan sonra sipariş teslim edilmedi. Yönetici bana ancak kendime dair birkaç hatırlatmamdan sonra cevap verdi. Sonuç olarak, saat 22: 00'de buketin teslim edilmeyeceği anlaşıldı. Müdür beni görmezden geldi, özür dilemeden bile. Ancak müdürün kişisel numaralarına ulaştıktan sonra sorun çözülmeye başladı, buketi reddettim. Ancak müdür siparişi teslim edeceğine karar verdi! Ve teslim ettiler! Gece yarısı! Bu şirketteki hizmet hakkında hiçbir şey bilmiyorlar. Ve buket, tüm siparişin uğruna olduğu mimoza olmadan da oldu. Yarın bana geri ödeme yapılmasını bekliyorum. Şirketin çalışmalarının iğrenç izlenimi.
Astanalı kızım anneme doğum günü için 20.000'e bir buket sipariş etti, sipariş numarası 86179. Bu gece (4 Temmuz itibariyle) saat 23.45'te getirdiler. Müdür fotoğrafı çekti, her şey yolunda ve sabah baktılar - buket tamamen öldü, bayat olduğu ortaya çıktı. Her ne kadar aldığımızdan üç saat sonra vazoya koymuş olsak da. Kızı üzüldü, gözyaşlarına boğuldu - ve bu hafifçe söyleniyor!
Şirket elbette kapets cevap verdi: ortanca güneşi sevmiyor (geceleri hangi güneş??). karanfiller nasıl kuruyabilir?
Ben iyi yetiştirilmiş bir insanım ve bu nedenle küfürlü kelimeler kullanmadım - ama gerçekten istiyorum! aldatılman hoş değil...