İstasyon peyzajlıdır ve platformlarda banklı rüzgar ve yağmurdan korunaklı alanlar vardır. Treni beklerken oturabilirsiniz. Açık köprüden geçmek uygundur: basamaklar dar değildir. Köprünün ulaşım için geniş bir otoparkı var ve karşılaşanların raylara yaklaşmasına izin veriyor. Köprü, hem trene hem de istasyona mümkün olan tek geçiştir. Rayların üzerinde donanımlı bir geçiş yoktur. Çizgiler gevşekse, insanlar doğrudan rayların ve traverslerin üzerinden geçerek ayaklarını büyük molozların üzerinde kırarlar. Köprü dışında rayların üzerinden geçilmesi gerekiyor.
Devasa devlet adamları (bizim; nihayet benimkiler!) fonlar zamanında onarım için uçuyor, ancak. .
"Köy bir köydür": Sevgili mazı kurumuş: +35'te bile kimse hiçbir şeyi sulamıyor. Tüm "çimler" beline kadar yabani otlarla büyümüştür. Kışın demiryolu raylarının üzerindeki yaya köprüsü her zaman temizlenmez; inişler / çıkışlar - yaşam riski ile. Tuvaletlere hiç girmeyecektim: o hala pacher'dı (bazen yıkanıyorlar)). Ama burada Prof. Preobrazhensky'nin "Köpeğin Kalbinde" dediği gibi. .
PS yarım yıl daha saat / saat ekleyeceğim: neden hiç çare yok (tuvaletten sonra kalemleri serpecek, hatta yıkayacak bir şey olmasa bile)? Ne, her şeyi önceden içtiniz mi?))
Вокзал классический для небольших городов, с электричек удобный выход сразу на стоянку авто.
Если смотреть прямо на вокзал, то лучше заезжать с левой стороны, так как справа идёт щебеночная дорога, по которой Яндекс навигатор повел якобы быстрее, были проездом первый раз