İnsanlara karşı korkunç kayıtsızlık.Dairedeki sıcaklık sorununu çözmeye çalıştığım ilk yıl değil.Isıtma mevsimi başladığında dairedeki sıcaklık 27-29 derecenin altına düşmez.Servis 115 aracılığıyla ve kişisel olarak res5 uzmanlarına yapılan tüm çağrılar işe yaramaz, sadece göz ardı edilirler.
Korkunç iş ve başvuru üzerine işin yapılmasına yönelik tutum. Cumartesi günü izin aldıklarını ve başvurunun Cuma günü gönderildiğini bilen kimse sonuçları bildirmekten rahatsız olmadı. Başvurunun hangi uygulama durumunu 115'e göre kendiniz bulmalıyız. Anladığım kadarıyla, bu tür işçiler için resmi bir cevapla resmi bir yazılı talep en iyisidir, belki o zaman çalışmaya başlarlar
Berbat bir iş. 115 başvurusuna göre, tavandan su sızması nedeniyle saat 14.21'de tesisatçıya çağrı yapıldı, ama kimse bana böyle geldi. Saat 16.54'te, bir tesisatçı gönderme fırsatlarının olmadığına dair jea'dan bir abonelikten çıkma vardı. Bu süre zarfında, telefon her zaman başvuruda bulunsa da, sorunun ölçeğini netleştirmek için kimse aramadı bile. Başvuru basitçe başka bir hizmete devredildi.