Kötü niyetli bir ekip.
Kasada, hoşnutsuz bir yüzle içe dönük bir kişi oturuyor.. "Bana geldiniz, kurallarım" diyorlar. Bu yaklaşık 25 yaşın altındaki bir kız. Dikkat edin.
Selamlama yok , asla!
Bu tüm kasiyerler için geçerlidir!
Değişiklik yoksa sessizce bir kuruş vermemesine izin verir. Aynı soru diğer kasiyerler için de geçerli.
Soruya, kuruş nerede?
Kuruşumu sessiz bir sinirlilikle alıyorum.
Yani paramı talep etmeye nasıl cüret ederim!
Söylemesi zor değil, üzgünüm teslim olma yok! Değişiklik yok, terminal üzerinden ödeme isteyin. Alıcıyı bilgilendirin ve alıcının kendisi size "kendinize saklayacağınızı" söyleyecek veya kutularda gerekli olanları arayacaktır.
Alıcı tutuma gelecek, bu kaliteli bir ürün kadar önemlidir.
Şimdi ürün için!
Mağazayı sık sık ziyaret ediyorum, son teslim tarihlerinde eksiklikler var ama belki de temizlemek için zamanları yok.
Çünkü bugüne kadar taze ürünlerle karşılaştım.
Suluguni peyniri (fiyatı 5 r'ye kadar)
Raf ömrü mükemmel ve içi küfle bozulmuş.
Üreticiye veya ürünün yanlış depolanmasına ilişkin bir soru.
Organizasyon liderleri, dikkat edin !
Fena bir mağaza değil. Genel olarak, ihtiyacınız olan her şey mevcuttur. İnsanların büyük kros kabiliyeti var, ancak mallar her zaman stokta var. Bir market alışverişi için ihtiyacınız olan her şey
Fiyatlar pazarın en üst sırasıdır. Mevsimde bile, çoğunlukla ithal edilen meyve ve sebze seçimi yetersiz, en azından Belarus'un elmaları, meyveleri nerede?? Son zamanlarda, yemek pişirmeye önem verdikleri görülüyor, burada personel idarenin değerinden daha fazla çalışıyor (sonuçta listeyi genişletebilir, örneğin hamur işleri ekleyebilir ve rakiplerin fiyatlarına bakabilirsiniz).