Dizüstü bilgisayarı yasal olarak çevrimiçi olarak sipariş ettim. yüzü. Sadece 1 gün boyunca geçerli olan bir fatura aldım. Aradım, bunun mümkün olmadığını, ödemenin birkaç gün sürdüğünü açıkladım. Bana hesabın aslında 5 iş günü içinde geçerli olduğu söylendi.
Ardından, 3 iş günü sonra, ödemeden önce faturanın güncel olduğundan emin olmak için aradım. Alaka düzeyi doğrulandı. Malları ödemeden hemen sonra alabilirim.
Malların Dalma alışveriş merkezinden alınması gerekiyordu. Geldim, bu dizüstü bilgisayarın bu adrese satıldığı ortaya çıktı. Ve onu almak için Erivan'ın diğer ucuna gitmek zorunda kaldım.
Sonuç olarak, çok fazla zaman ve para kaybettim.
Neden hile yapıyorsun? Aldatma değilse, geriye kalan tek şey personelin beceriksiz olmasıdır.
Ուղղակի հիացած եմ Դալմայի զիգզագի սպասարկող անձնակազմից: Հենց մուտքի մոտից ժպիտով եվ անհատական մոտեցմամբ ընդունեցին, սպասարկեցին եվ առաջարկեցին լավագույն տեխնիկան: Շնորհակալ եմ Հասմիկին և խանութի մենեջերին բարեհամբույր սպասարկման համար:
Լվացքի մեքենա ձեռք բերելու խնդիրը վերածեցին հաճելի ժամանցի:
Առաքումն ու տեղադրումը տեղի ունեցավ շատ արագ և պրոֆեսիոնալ:
Միանշանակ վերադառնալու եմ նոր գնումների համար
Александра Боенкова
20. seviye şehir uzmanı
17 Ocak 2024
Güzel mağaza, seçim yeterince büyük. Ancak fiyatlar, doğrudan ali'den veya orijinal mağazalardan sipariş vermekten daha yüksek olabilir. Burada ölçekler, mutfak terazileri, vantilatör, küçük şeyler için bir şeyler satın aldık - evlilik olmadan her şey yolunda. Ancak buharlı paspas, garantinin sona erdiği birkaç gün içinde kelimenin tam anlamıyla kırıldı, mağazada hiçbir şeye yardım edemediler - üreticinin servis merkezine başvurmalarını istediler. Orada gerekli detay ortaya çıkmadı ve hepsi bu kadar, rüzgar için yaklaşık 60 bin dram çıkıyor. Ama bu kesinlikle mağazanın hatası değil, sadece bunu aklınızda bulundurmanız gerekiyor
Fareyi aldım. Bir hafta çalıştım.
Değişim yok, iade yok, garanti yok.
Banliyölerdeki bir servis merkezine gittiklerini söylüyorlar, tamir edecekler. Harikaydı. Servise taksiyle seyahat etmek için mal veya abonelik satın aldım mı?
2000 dramadan daha pahalı bir şey satın almanızı tavsiye etmiyorum.
Satış danışmanları duyarlı değildir ve hiç tavsiye/ hizmet vermek istemezler. Tableti kendim seçtim, uzun zamandır arıyorlardı, sadece vitrinden olduğu ortaya çıktı. Ambalaj açılmasına ve arkadaki bant izlerine rağmen kaba bir şekilde indirim yapmayı reddettiler.
Orijinalini göster · Русский
3
D
Dmitriy
13. seviye şehir uzmanı
17 Mayıs 2022
15 Mayıs 2022'de kahve makinesini sattılar, paketleme sırasında plastiğin "kabarma" sesini duydum ama buna önem vermedim, sürahideki plastik kaşığın kulağa geldiğini düşündüm. Eve vardığınızda, kutudan çıkarma sırasında kahve makinesinin sürahisinin kırık kapağını buldum. Kahve makinesini geri getirdim, kabul etmeyi reddettiler, bir açıklama yazdım. Mağaza müdürü, iddiaya göre yetkisi olmadığı için kendi hatalarını yerinde çözmeyi reddetti. Ertesi gün, 16 Mayıs'ta tekrar arayacağıma söz verdim ama öyle yapmadım. Birkaç düzine aramadan sonra bu yöneticiye ulaşmayı başardık. Bu sorunun lideri A. Mkrtchyan tarafından çözüldüğünü bildirdi. Bugün 17 Mayıs'ta kahvaltılarla beslenmeye devam edildi.
Merkez ofise ulaşılamıyor.
Müşterilerle benzer bir çalışma olmasına, daha doğrusu müşterilerle satış dışında herhangi bir çalışmanın olmamasına şaşırdım. Böyle bir tutumun nedenini bulamıyorum, belki elbette başka bir ülkenin vatandaşı olduğum gerçeği ve kusurlu malları satarak bunlardan para kazanabilirsiniz. Umarım yanılmışımdır.
Onlardan bir şey satın almanızı şiddetle tavsiye etmiyorum, kusurlu malları kaydıracaklar ve sonra "en azından çim yetiştirilmeyecek".
Kasiyerler çok yavaş çalışıyor. Bir bilet gişesi vardı, 10 dakika sonra ikincisini açtılar. İkincisinde yaklaşık 10 dakika ve küçük bir adaptör için ödeme yapmak için 20 dakika bekledim. Bu mağazayı ve mağaza zincirini önermiyorum.