Zikmes LLC şirketinden polikarbonattan yapılmış bir çardak sipariş ettik.Onu bize gece saat 12'de teslim etmekle kalmadık, biz de onlara kendimiz tavizler verdik ve böyle bir zamanda getirmelerine izin verdik.Buna göre, günün karanlığında siparişin eksikliklerini değerlendiremedik.Ve çardağı toplamaya başladıklarında, bir tahtanın tamamen kırıldığını, kuruduğunu, diğer tahtaların sadece berbat olduğunu, her şeyin düğümlerde olduğunu ve vidayı vidalamaya başladığınızda tahtanın patladığını keşfettiler...Polikarbonatın tamamı ayakkabıların izindedir, yani kesinlikle yasak olan ayaklarıyla üzerinde yürüdüler, çarpık bir şekilde kesildik, kendimiz eşit şekilde kesmek zorunda kaldık.Çardak tasarımının kendisi dayanıksız, daha pahalı olsalar da, şirketi aradıktan sonra kış için sökmememiz için bize hiçbir şeye yardım edemeyeceklerini söylediler, siparişi hemen değerlendirmemiz gerekiyordu, ancak bir kez daha gece 12'de tekrarlayacağım, elbette bunu yapmadık..Şimdi tahtayı kendimiz satın almak zorunda kalacağız.Bu şirketle iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum.
Söz verdikleri gibi saat 15 yerine serayı sipariş ettiler, akşam 20.35'te getirdiler, zaten karanlıkken ve herhangi bir şeyi görmek imkansızdı. Ek olarak, kitin tamamen farklı bir tasarıma sahip seradan bir pasaport içerdiği ortaya çıktı ve garanti koşullarında, talimatların montajı uygun değilse garanti yükümlülüklerinin sona erdiği yazılmıştır. Yönetici (tlf 6309222) "bugün çok geç" olduğunu bildirdi. Yarın her şeyi çözecekler. Suçlular cezalandırılacak ve üst düzey yönetici Anton (tlf 8905436) saat 13.00'e kadar beni arayacak. Getirilen kiti incelerken, inatla yeterli bileşen olmadığı izlenimini ediniyoruz, ancak pasaport ve montaj talimatları olmadan güvenle söyleyemeyiz. Ertesi gün kimse geri aramadı ve müdür ile üst düzey yöneticinin telefonları yanıt vermeyi bıraktı. Ne yapacağımızı biliyoruz!!!!!!!
Değerli müşterilerimiz! Bu mağazayı atlayın./ zikmes/
Ayrıca dükkanları ,/ benzoplus. by
Bu, hem malların kalitesi hem de müşteriye karşı tutumu açısından çok kötü bir mağazadır. Asıl mesele, düşük kaliteli malları sıkıştırmaları ve ardından alıcının zaman ve para kaybetmesi gerekiyor. Mağaza, müşterinin kırıldığını gerekçe göstererek kalitesiz malları almayı reddediyor.
Bir SHTENLİ50-2PRO kompresör satın aldım. Kompresör zar zor başladı, hemen aradı, kalitesiz olduğunu açıkladı. İşte burada başladı. Zaman ve para harcamak zorunda kaldım. Bu nedenle, fazladan satın alırken yazmaya ve söylemeye karar verdim, hediye olarak yağ olmalı, bunların hepsi bir aldatmacadır, kanmayın. Bu çevrimiçi mağazaları atlayın.
Beş toptandan 1 tanesini bırakacağım
Tüketici Haklarını Koruma Derneği'ne başvurduğunuzdan emin olun. Bu şekilde kendinizi ve başkalarını koruyabilirsiniz