6 Kasım 2024'te Gomel'in 8 numaralı İşçi adresindeki Ziko servis merkezine, bu arada aynı mağazadan satın alınan saatlerin çalışmasındaki nüanslar hakkında ulaştım. Servis merkezine saat 16.50'de geldim. Bu sırada servis merkezinin bir çalışanı ile saatini tamir etme konusuna başvuran bir adam arasında hoş olmayan bir diyalog yaşandı. Adamın Ziko yönetimiyle iletişime geçmek için kenara çekilmesini bekledikten sonra, Kuchkina servis merkezi çalışanı Anna Alexandrovna'ya bana hizmet etmesi için dilekçe verdim. Saat 17.00'den önce bir açıklama yazmak için vaktim olursa bana hizmet edeceğini söyleyen bir cevap aldım. Sonuçta bana başvuru formunu verdi. Ancak başvuruyu doldururken bir sorum olduğunda ve çözmeme yardım etmem için Anna Alexandrovna'ya döndüğümde, 17 yaşında olduğunu söyledi. 00, bana hiçbir şekilde yardım edemez. Doldurulmamış ifadeyi bana iade etme isteğime,"Bir dahaki sefere gelip dolduracaksınız" diyerek tepki göstermedi. Böylesine büyük ve müreffeh bir şirketin çalışanının kabalığından ve kabalığından şok olduğumu söylemek hiçbir şey söylemiyor.
Şirketim için çalışanları dikkatlice seçmek için Ziko yönetiminden bir talepte bulunmak istiyorum... Sonuçta, Yüzünüz doğrudan davranışlarına ve profesyonelliklerine bağlıdır!
Personelin müşteriye karşı tutumu çok profesyonel değildir - "piyasada" olarak söylenebilir ve orada daha iyidir.
Saatleri satın aldıktan sonra, birkaç gün sonra))) servis merkezine döndüm - durum aynı.
Müşteri Odaklılık 0
"İsviçre kalitesi" - ibrenin kadrana saniyeler içinde çarpmaması.