İnternet üzerinden bir saat sipariş ettim (site) aradılar, malları stokta tuttuklarını, sizin için ertelediklerini söylediler, gelip alıyorlar.
Varışta saatlerin çalışmadığı ortaya çıktı (pil muhtemelen tükendi)
Saatleri satmayı reddettiler (hediye için satın aldılar), özellikle şehrin her yerine onları almaya gittiler.
Personele soru sor
Malları, çalışır durumda değilse onu almaya geleceklerini bildirmek için nasıl erteleyebilirim?
Onlara bu soruyu cevap olarak sorduğunda duyuyorsun, bu ben değilim, bu diğer satıcı . Korkunç müşteri hizmetleri .
06/3/24 Mağazayı ziyaret ettim
Satıcıya kendisi yaklaşana kadar yaklaşmayacaktı, ancak salonuna giden kasiyerle konuşacaktı. Bu noktada benden başka ziyaretçi yoktu.
Yaklaştığımda, kasiyer Daria (K'daki soyadı başlıyor) yargılayıcı bir şekilde bana tepeden tırnağa baktı ve sonra orantısız bir gülümsemeyle sırıttı! Bu sadece iğrenç!
Değerleme uzmanı en tatlı kadındır! Ürünlerimi takdir ettim, her şeyi açıkladım, ürünlere bakmayı teklif ettim ve daha pahalıya mal oldu, çünkü iyi bir miktar çıktı ve yeterliydi.
Bakmaya gittim. Satıcıyla.
Ve sonra zaten satış uzmanı olarak yazıyorum:
Ateşli bir müşteriyi parayla nasıl kaçırabiliriz???????
Satıcı bir şeyi mırıldanıyordu.. Ne ölçmeyi ne de vitrinden çıkarmayı teklif etmedim. Her ne kadar çekici olan belirli modeller göstermiş olsam da.
Ve eğer ürünü tam olarak Ziko'dan satın alacaksam, şimdi kesinlikle diğer mağazalara gideceğim ve Ziko'da MOMO'DA geri dönme arzusu yok.
Bir yıldız mağazanın kendisi için, ikincisi değerlendirici için.
Ama Daria'nın sırıtışına.. Keşke şikayet yazsaydım! Bütün akşam ruh halimi mahvettim!🤬