İnternet üzerinden bir saat sipariş ettim (site) aradılar, malları stokta tuttuklarını, sizin için ertelediklerini söylediler, gelip alıyorlar.
Varışta saatlerin çalışmadığı ortaya çıktı (pil muhtemelen tükendi)
Saatleri satmayı reddettiler (hediye için satın aldılar), özellikle şehrin her yerine onları almaya gittiler.
Personele soru sor
Malları, çalışır durumda değilse onu almaya geleceklerini bildirmek için nasıl erteleyebilirim?
Onlara bu soruyu cevap olarak sorduğunda duyuyorsun, bu ben değilim, bu diğer satıcı . Korkunç müşteri hizmetleri .
06/3/24 Mağazayı ziyaret ettim
Satıcıya kendisi yaklaşana kadar yaklaşmayacaktı, ancak salonuna giden kasiyerle konuşacaktı. Bu noktada benden başka ziyaretçi yoktu.
Yaklaştığımda, kasiyer Daria (K'daki soyadı başlıyor) yargılayıcı bir şekilde bana tepeden tırnağa baktı ve sonra orantısız bir gülümsemeyle sırıttı! Bu sadece iğrenç!
Değerleme uzmanı en tatlı kadındır! Ürünlerimi takdir ettim, her şeyi açıkladım, ürünlere bakmayı teklif ettim ve daha pahalıya mal oldu, çünkü iyi bir miktar çıktı ve yeterliydi.
Bakmaya gittim. Satıcıyla.
Ve sonra zaten satış uzmanı olarak yazıyorum:
Ateşli bir müşteriyi parayla nasıl kaçırabiliriz???????
Satıcı bir şeyi mırıldanıyordu.. Ne ölçmeyi ne de vitrinden çıkarmayı teklif etmedim. Her ne kadar çekici olan belirli modeller göstermiş olsam da.
Ve eğer ürünü tam olarak Ziko'dan satın alacaksam, şimdi kesinlikle diğer mağazalara gideceğim ve Ziko'da MOMO'DA geri dönme arzusu yok.
Bir yıldız mağazanın kendisi için, ikincisi değerlendirici için.
Ama Daria'nın sırıtışına.. Keşke şikayet yazsaydım! Bütün akşam ruh halimi mahvettim!🤬
Çok yavaş hizmet, ruh hallerini ve yavaşlıklarıyla bir şey satın alma arzusunu çok bozdular. Kadın çalışanlar ayakta durduğumuzu ve danışmayı beklediğimizi gördüler, ancak sadece «bekleyin» dediklerini duydular
Merhaba. Merhaba.Bugün 11/27/22 tarihinde çalışan danışman satıcılarına iyi çalışmaları, özenle ve hizmet kalitesinden dolayı teşekkür etmek istiyorum.
Gümüş bir saat aldım (90 beyaz için.r ). O kadar para değil, ancak gümüşün olduğu ve bir garantinin olduğu belirtiliyor ve başvurabilirsiniz ... ama aslında: Onlar için garanti 6 aydı. 1,5 ay sonra saat korkunç bir şekilde karardı. Hayatımda ilk kez gümüş karardı ve mücevherleri / takıları temizlemek için özel ürünlerle bile temizlenmedi. Mağazaya geldim ve nazikçe gönderildim!))))) O andan itibaren mağazaya ayağınızla girmeyin.
Aferin, her zamanki gibi, halkaları çabucak seçtiler, indirimler kabul edilebilir, hizmet mükemmel
Orijinalini göster
Kurumun yanıtını göster
S
SK-BERSERK@YANDEX.RU
4. seviye şehir uzmanı
20 Şubat 2020
Mayıs 2019'da altın bir bilezik satın aldım. «Bir sonraki satın alımınızda, 10 rubleye kadar indirim» yazan bir kağıt parçası yayınladılar, 5 ruble ödediklerini veya vermeyeceğimizi söyleyerek indirim kartı vermediler. Bu »kağıdı yukarıdaki mağazanın satıcılarına bıraktım". Binden fazla ruble değerinde bir bilezik satın almak için indirim kartı da verebileceklerinden eminim. Şimdi diğer ağlardan mücevher alacağım, ancak Mayıs olaylarından sonra tam olarak bunu yapıyorum.