Siparişi geçen hafta çevrimiçi mağazadan bıraktım, 2 çift küpe siparişi verdim. Perşembe günü benimle iletişime geçtiler, siparişi onayladılar, 3 iş günü içinde seçilen mağazaya teslim edeceğime söz verdiler. Cuma günü, siparişin geldiğine dair bir sms geldi. Özellikle akşamları mağazaya gittim, ancak orada danışman bana siparişin sadece bir kısmının gerçekten geldiğini ve ikinci kısmın ne zaman geleceğini bilmediğini söyledi. O zaman neden bana mesaj gönderdiklerine dair sorularıma anlaşılır bir şey cevaplamadılar ve hatta özür dilemediler. Neden mağazaya birkaç kez gitmem ve zamanımı boşa harcamam gerektiği tam olarak belli değil, mağaza müşteriyle ilgilenmiyor.
Not — Siparişin verilmesinden bu yana bir hafta geçti, ikinci kısım hiç ulaşmadı ve kimse benimle iletişime geçmedi) Şiddetle tavsiye etmiyorum.
Casio saatini Temmuz 22'de satın aldım. Saatler kötü çalıştı, periyodik olarak durdu. Ziko'nun servis merkezinin sadece 1'i var, devrim'in merkezinde oraya park etmek zor. Orada mekanizmanın kusurlu olduğu ve değiştirilmesinin saatin kendisinden + 4 aydan daha pahalı olduğu ortaya çıktı. Ancak garantimi kaybettim çünkü ikamet ettiğim yerdeki atölyede pili değiştirdim, bunun sadece servis merkezinde yapılabileceği ortaya çıktı, tek nokta Minsk'te.
Satış yerinde kontrol için saatimi kabul etmem hoşuma gitmedi, satış sırasında pili açıklamadılar. Ziko'ya gidip Kasio satın almak istemiyorum)