Mükemmel klinik, en üst düzeyde hizmet, tüm personel duyarlı, ortaya çıkan herhangi bir soruda her zaman yardımcı oluyor.
Herakleios'tan yirmilik dişini çıkardım ve implantı koydum, sonuçtan tamamen memnun kaldım!
Roman dişimi korumama yardım etti. Ayrıca ona kron koydum, harika doktor, her zaman yardım etmeye hazır!
Klinik süper! Herkese tavsiye ederim!
Çok dürüst ve havalı doktorlar!
Yapıldığı gün ameliyatı iptal ettiler çünkü cerrah... gücendi!)))
Ziyaretten 7 gün sonra ameliyat planladılar, cerrah Antia Iraklı ameliyata hazırlanabilmesi için gerekli olan 3 boyutlu bir resim getirmelerini istediler, tamam, hatırladılar. Bu ertesi gün yapıldı, dahası 2(! Her ihtimale karşı farklı anlık görüntülerde diskin).
Ameliyattan bir gün önce disklerin hiçbirinin açılmadığı bana söylendi. Ameliyat için çok gerekli olan diski, alındığı gün veya sonraki 6 gün içinde açmaya çalışmak, cerrahın sözleriyle «uymadığı çalışma saatleri" engellendi. Diskin içeriğinin aynı gün ek olarak çevrimiçi bir sürümünü gönderdim ve ertesi gün «açmaya çalışacaklarını» söylediler, yani dikkat, operasyon gününde!
Ayrıca telefonda bir tane daha yapmam için davet edildim, hatırlatırım, üçüncüyü (!) İlk 2'sinin çekildiği aynı kliniğe bir fotoğraf çekiyorlar, çünkü Zirkonyumda muhtemelen Batum'un tamamında sadece bir kliniğin fotoğraf çektiğinin farkında değiller, evet, tüm dizüstü bilgisayarlarda açılmıyor, ancak sonunda Zirkonyumda da ortaya çıkıyor. Bana ne yapmayı teklif ettiklerini (yazışmaların ekranı) ve sonunda iş yerinde özel olarak kendi masraflarıma izin aldığım operasyonun gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini sordum - cevap gelmedi.
Ertesi gün yönetici, dikkat, dakika için cevap vermeye tenezzül etti (!) ameliyat başlamadan önce gelmem için. Ameliyat olup olmayacağı sorusuna cevap vermenin 19 saat sürdüğü sorulduğunda, cerrahtan bir cevap beklediklerini söylediler. Görünüşe göre, «geri bildirim» kavramı, Gürcistan'da asgari maaşın üzerinde bir maliyetle ameliyat yapan bir klinik için çok sıra dışıdır.
İşin garibi, gerçek operasyon ziyareti sırasında başladı: Cerrah Iraklı, yöneticiyle olan iletişimimin tonunun (ekrana bakın) onun «bir müşteri olarak benimle bir ilişki kurmasına izin vermediğini, bu yüzden ameliyatı reddettiğini" söyledi. Yöneticinin profesyonelliksizliğine öfkelenen tonumun operasyonla ne ilgisi var ve onu bu yöneticiyle hangi ilişkiyle ilişkilendiriyor, işinin kalitesizliğinden kaynaklanan öfkenin, cerrah Iraklı, ameliyatı müşterilere gerçekleştirme kararını etkilemediğini söylemedi.
Sonuç olarak: ameliyat için hazırlıktan kopan tutucu (50 $ yeniden yapıştırma), kaçırılan iş günü (~ 200 $), zaman, sinirler, ruh hali, ameliyat eksikliği paha biçilmezdir. Ve pastanın üzerine krema ile - önerilen klinikteki ve önerilen uzmandaki hizmetlerin kalitesinden tam bir hayal kırıklığı.
Kliniği kategorik olarak önermiyorum.
Yazışmaların ekranlarını ekliyorum
Klinikte profesyonellerden oluşan bir ekip çalışıyor: Batum'un en iyi hijyenistleri arasında Dr. Manana (periodontist); Dr. Iraklı diş eti durgunluğunu kapatmak için ameliyat geçirdi (zor bir durum), çok memnun kaldım. Diş eti çekilmesi için 2. ameliyat olacak, benim seçimim sadece Dr. Irakli. Tavsiye ederim!!!