Prensipte genel olarak en garip evcil hayvan malzemeleri mağazası.
Viber'e sürekli olarak promosyonlar hakkında bildirimler gönderilir. Bugün yem için böyle bir eyleme geldim, kız bana hiçbir pay olmadığını söyledi. Kasada bu promosyon hakkında yazmış olmalarına rağmen! Ancak aynı zamanda, satıcı Mazanik de bana telefondan bildirimi şiddetle göstermesini istedi. Gösterdim: dedi ki, bu, promosyondan hiçbir şeyin çıkmadığı bir program hatasıdır, iddiaya göre hiçbir ilgim yok.
Ayrıca, bu indirim kartıyla ilgili ilginç bir durum var. Her defasında indirim için isim verilmesini istiyorlar, ben en az bir yıldır sürekli onlardan yiyecek alıyorum ve her satın alımda indirim için isim veriyorum. Aynı zamanda, bir yıl boyunca indirimimde 1 ruble ve 4 kopekim var :))) Öyleyse neden bu indirimi yaptınız? Gözlerinin içine toz üflemek için mi? Sonuçta, promosyondaki mallar herkese promosyonla satılıyor (peki, yukarıda bu "promosyonlar" hakkında daha önce bahsetmiş olmama rağmen :), prensipte bunun için indirim kartına gerek yok.
Dahası, satıcı Mazanik, promosyondaki malların hiçbir şey biriktirmediğini de söyledi. Öyleyse, sözde promosyonla satın aldığımda neden her seferinde indirim kartı diyorum? Hisse senetlerine hiçbir şey tahakkuk etmiyorsunuz!
Yani cevaplardan çok soru var. Bence rekabete geçmenin daha iyi olduğunu düşünüyorum, çünkü bu Zoobazar bir şekilde çok garip çalışıyor.
PS ilginç bir şekilde, hayırsever eylemlerle aynı düzeyde çalışıyorlar mı? Umarım yapmazsın...
Telefona ulaşılamıyor, ulaşılamıyor.
Tabelada öğle ve hafta sonları olmadan 9'dan 21'e kadar çalışma programı belirtiliyor!!! Ancak mağazaya girdiğimde, mola hakkında bilgi levhası olmamasına rağmen, çalışmadığı ve 20 dakika daha çalışmayacağı söylendi.
Çok çirkin!
Son zamanlarda geldiğimde çok üzülüyorum, papağanlar için hiçbir şey kalmadı, sadece yiyecek, oyuncak yok, her zaman sizden aldığım çubuklar yok.
Ve lütfen 60 * 60 köpek bezi satışını parça parça ekleyin.
Satıcı aldatıyor, telefonla malları tek bir fiyata erteliyor ve ardından% 30 daha fazla satıyor, numaranızı engellemeye koyuyor, bu mağaza zincirine ayağınızla bile, abonelikten çıktıktan sonra sitedeki şikayete bir kez cevap verdiler ve diğer 5 mektubu görmezden geliyorlar, aramaları yönetimle de ilişkilendirmediler, yöneticilerin hepsi kaba, şikayetler kitabına bir noktaya yazmaya geleceğim, çekte kasiyer_shop88 Karolinska D.5
Genel olarak, mağazanın Yandex'teki derecelendirmesi kendisi için konuşuyor
Kötü bir mağaza, fiyat etiketleri her yerde tartılmıyor, satıcıdan fiyatı sorma sırasını beklemeniz gerekiyor. Çok pahalı bir mağaza ve her zaman stokta doğru ürün bulunmuyor!!!
Oldukça küçük, satıcı (yaşlı bir kadın olan) neredeyse her zaman kabadır, günün saatine bakılmaksızın her zaman yarım saat ara verdiğinizde öğle ve hafta sonları olmadan 10'dan 21'e kadar yazılmasına rağmen
Orijinalini göster
2
2
Kurumun yanıtını göster
Н
Ната К.
4. seviye şehir uzmanı
5 Kasım 2023
Mağaza mesai saatleri içinde neden kapalı? Saat 1:46, tabelada satıcının 8-15'te geri döneceği yazıyor. Nasıl anlaşılır? Telefon yanıt vermiyor
Oraya sık sık gidiyorum, olay olmadığında çok hoşuma gitmedi
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Денис
18. seviye şehir uzmanı
8 Ağustos 2022
Aşağıda yazdıkları gibi, satıcıyla ilgili sorularınız var, mağazanız saat 21: 00'e kadar açıksa ve saat 20: 30'u kapatıyorsanız, bu böyle. Görünüşe göre yarım saat daha size gitmem boşuna, malları almak için başkalarına gitmek daha iyi.