Mağazayı ziyaret etmekten çok olumlu duygular. Geniş ürün yelpazesi. Dost canlısı ve her zaman önermeye hazır çalışanlar. At kuyruğu için en iyisini seçmeye yardım ettiler.
İncelemem herhangi bir mağaza veya bu mağazaların çalışanları hakkında olmayacak. Geri bildirimim, ne yazık ki ya çalışmak istemeyen ya da doğrudan sorumluluklarıyla baş edemeyen DESTEK personeli hakkında olacak.
İtirazım 5.09'da oluşturuldu. Belli bir Eugenia Pronko ile bir viber sohbetinin imkanlarına göre. (açıklığa kavuşturacağım: Puanların yanlış hesaplanması hakkında konuştuk). Kız, yazışmalarda, bunun sadece bir tür teknik arıza olduğuna dair bana güvence verdi ve çeke yansıtılan puanların gün boyunca kişisel hesabınızda görüntülenmesi gerekecek.... İlk başta, "iletişimimizden" sonra bir gün geçti, sonra bir hafta geçti, bugün saat 04.10 - ama ŞİMDİYE KADAR MUCİZE OLMADI!!
CANLARIM, BONUS SİSTEMİNİZLE İLGİLİ BOŞANMA NEDİR???
bu arada, şimdi bu benim için ZATEN PRENSİN İŞİ!!
Buradaki çalışanlar böyle. Sokakta duran biri sigara emiyor - o size bağlı değil. İkincisi, işlerini cep telefonuyla hararetle tartışıyor. Kasaya geldiklerinde yüz ifadesi bana bir iyilik yapıyormuş gibi geldi, bana kişisel zamanından bir dakika ayırıyordu...
Burada birkaç kez satın aldım. İlk başta, Rusya Federasyonu tarafından üretilen şiddetli bir ilaç kulak akarından tavsiye edildi, acı verici olup olmadığını sormasına rağmen kedi çok acı çekti. Şimdi merkez merkezinde fortiflora olduğunu söylediler, ancak aslında kasada duruyor, fiyat etiketi asılı, ancak müsaitlik yok.