Bu zincirin mağazaları çok garip çalışıyor. Starovilensky Tract 28 adresindeki mağazadan teslim alma ile çevrimiçi mağazadan birkaç kez mal sipariş ettim. Neredeyse her geldiğimde kapıda asılı bir işaret vardı kemiği almaya gittim yarım saat sonra geri döneceğim. Bu şirketin çalışanlarının telefonda bana açıkladığı gibi, mağazalarda belirlenmiş bir öğle yemeği saati yok, yani istediğinde ayrıldı. Ve siparişi için gelen herkes şirketin sorunu değil. Bugün açılışa geldim ,,,,ve TOMBALA ,,,, asılı bir işaret kemiği almaya gitti. 15 dakika bekledikten sonra tek bir numarayı arıyorum ve belki çalışanın hastalandığını söylüyorlar. Bu akrobasi. Siparişi getirme isteğime göre, bana ücretsiz teslimattan önce yeterli 4 ruble olmadığını söylüyorlar. İşte bu müşteri odaklılığı!!!!! Temelde siparişe ürün eklemedim ve şirketin yönetimine bir sorum var - bu durumda, siparişlerim için her geldiğimde ve geri döndüğümde benzin masraflarımı ve harcadığım zamanı kim telafi ediyor - Kemik için ayrıldı
Site size yanlış bilgiler veriyor: malların stokta olduğu belirtiliyor, ancak aslında mallar stokta olmayacak. Hatta teslim alma siparişi bile verebileceksiniz, ancak bir süre sonra sizi arayacaklar ve seçtiğiniz adreste malların eksik olduğunu söyleyecekler. Hangi mağazada ihtiyacınız olan ürüne de sahip olduğunuzu söylemeyecekler: "bilgimiz yok." Dükkanları aramanızı tavsiye ettiler, ancak ulaşmak o kadar kolay değil...