Mağazayı çok beğendim, bugüne kadar cana yakın çalışanlarla karşılaştım. Bugün saat 20: 40'ta mağazaya geldim. İstenilen ambalajın yem ambalajının stokta olmadığı ortaya çıktı. Çevrimiçi sipariş vermeye ve promosyonlarda bir şeyler görmeye karar verdim. Saat 20: 50'de bana hiçbir şey satın almazsam mağazanın şimdi kapanacağını söylemeye başladılar. Müşteri geldi, bir şey satın aldı. Saat 20: 55'ti. Kedi için bir oyuncak satın alacaktım, satıcı bana koşarak şöyle diyor: "Bir şey satın alıyor musunuz? Kasayı kiralıyorum." Ben cevap verdim: "Kapanana kadar 5 dakika daha". O bir çağrı ile: "Kasayı saymam ve tuvalete gitmem gerekiyor, hakkım var!" Oyuncağı yerine astımdım ve gittim.
Ardından doğru çalışma süresini asın: 10:00-20: 50. Çünkü kapılarda kapanış saatinin 21: 00 olduğu bir işaret var. Aksi takdirde alıcıyı yanlış yönlendiriyorsunuz.
İkincisi, ben kendim satıcı olarak çalıştım, mağazanın 5-10 dakika önce kapatıldığını hatırlamıyorum.
İyi günler! Dün saat 07.05'te 8 Levina Caddesi'ndeki mağazanızı ziyaret ettik.
Hizmetin kalitesine son derece şaşırdık. Sırada bekledikten sonra, istenen ürünleri almadılar, ancak kendimizin birçok raf ve ürün arasında malları bulmamız gereken alana hoşnutsuz bir "parmakla işaret" aldılar. Yardım isteğimize, özü çok çaresiz olduğumuz ve kendimiz bulamadığımız öfkeyle bir cevap aldık. Mecburlar mı?
Hayal kırıklığına uğramak son derece tatsız ve bu tür satıcılarla iletişim kurmak daha da tatsız.
Şimdiye kadar zayıf bir ürün yelpazesi var, dolgu maddeleri için fiyatların hepsi karışık ya da hiç yok. Umarım, zincirin diğer mağazalarında olduğu gibi ürün yelpazesi genişleyecektir. İşin ilk 2 haftasına hiç girilemiyordu, çünkü öğle yemeğinde - kapalı, mesai saatlerinde akşamları - kapalı, Cumartesi günü (çalışıyor) - kapalı, şimdi zaten normal çalışıyor gibi görünüyor. İlk ziyaretin hesaplanması garip girişimlerdi ve
mantıklı "bu nedir" sorusuna çok garip bir cevap "bilmiyorum" ve sessizliğe devam ediyor. Bunun bir daha olmayacağına inanmak istiyorum ama çeki takip etmeliyim ki orada fazladan yiyecek kalmamalı.
106 ruble için 1,5 kg'lık bir paket Farmina (tavuk + nar) aldım, 2 yıldır satın alıyorum. Kedi, kusura bakmayın, ondan 3 gün boyunca sızlanıyor, daha önce burada ağırlık için satın almıştım, her şey yolundaydı. Merkez merkezindeki şirketi aradım, beni mağazayı aramam için gönderdiler ve sorunu çözmek için oraya gittiler, mağazayı aradım - orada kız yem uzmanı olmadığını, yöneticiye döneceğini söyledi, malları ağırlıkla değiştirmeyi reddetti. Artık ayağım yok, bu ağda benden tek bir sipariş bile olmayacak. Tavsiye etmiyorum.
10.02.24 10:13
Mağaza kapalı, kapıda 09.02.24 tarihinde 11-18 çalıştığımız duyurusu var, bugün hesaba bir kelime yok. Telefon yanıt vermiyor, sitedeki sohbet de çalışmıyor. Program uyumsuzluğu sorunuyla ilk kez karşılaşmıyorum. Hasta bir kediyle kapının altında duruyorum çünkü acilen ilaca ihtiyacım var ama açılıp açılmayacakları belli değil