Присоединяйтесь к благотворительному проекту «Открытка добра» и дарите добро вместе с нами.
«Открытка добра» – это благотворительный проект сети зоомагазинов Zoobazar, цель которого - помощь четвероногим подопечным приютов и фондов.
Принять учас...
1 Br
Открытка добра
Присоединяйтесь к благотворительному проекту «Открытка добра» и дарите добро вместе с нами.
«Открытка добра» – это благотворительный проект сети зоомагазинов Zoobazar, цель которого - помощь четвероногим подопечным приютов и фондов.
Принять учас...
Pinsk şehrinin en korkunç evcil hayvan dükkanı!
Ve şimdi size nedenini anlatacağım:
Aralık: rakiplerle aynı
Fiyatlar: rakiplerinden çok daha yüksek. Alıcının başka bir şey için para ödediğini düşünürdünüz. Örneğin, alternatif olmadığı için mi? - Hayır. Yakınlarda çok sayıda mağaza var. Yürüme mesafesinde ve hatta bitişik bir binada. Daha uygun bir program için mi? - Hayır, daha sonra açık olan dükkanlar var. İyi hizmet için mi? - Özellikle de hayır.
Hizmet: şimdi personel hakkında daha fazla bilgi edinin. Bu sadece bir şeyle ilgili bir şeydir, hafifçe söylemek gerekirse) Çoğu zaman, isteksizce ve şikayetle soruları yanıtlayan bir çalışana düşersiniz. Bir kere bana almadığım malları kırdılar. Ve küçük bir şey değil, bir kilogram yiyecek. Ayrıca satıcıya nihai miktar hakkında tekrar sordum, her şeyin doğru olup olmadığını söylediler, iki kez kontrol etti ve evet dedi. Kapanmaya daha yakındı, acelem vardı ve evde bunu çekimde fark ettim. Ertesi gün mağazaya döndüm ve bana en iyi sovkov pasif-agresif tarzdaki bir çalışanın "neye bakmadınız, ne de hemen gelmediniz" cevabını verdi. Hemen ne zaman? Geceleri kapalıyken)? Bakmadığın ne demek? Başka ne, senin adına saymam gerekiyor mu? Bu yüzden belki o zaman maaşınızı alacağım, çünkü mağazada self servis hizmetiniz olduğu ve iş görevlerinizle baş edemediğiniz için. İkinci denemede para iade edildi, ancak sövelerinden sorumlu tutulamamak şaşırtıcı. Evet, özellikle iş gününün sonunda herkes hata yapabilir, ancak bu sorumluluğu alıcıya kaydırmak sadece bir anaokuludur. Normal mağazalarda sakince "üzgünüm, bir hata yaptık" diyecekler. Ama bu harika mağazada değil) Burada suçlu olacaksınız. Yoksa bu hala bir hata değildi ve dükkan insanların çekleri kontrol etmemesine güveniyor mu?
Sadakat programı: tamamen saçmalık. Mağazanın marjlarını dikkate alarak kesinlikle karsızdır.
Reklam göndermek: ama burada çok ilginç. Kişisel hesabınızda bültenleri devre dışı bırakamazsınız. 7597'yi aramamız gerekiyor ve bu numaraya yapılan aramalar ücretli) Şahsen, 2 ay boyunca beni kahvaltılarla besliyordu ve "evet, evet, reklamları zaten kapattık" ve bu arada reklamlar, sistemden kaldırmamı isteyene kadar geliyordu, ancak bunu ilk denemede bile yapamayacaklardı)
Bu mağaza kime yöneliktir? Onlarda:
- Almi'den sonra başka bir mağazaya gitmek için çok tembel olan var mı
- Evcil hayvan ürünlerinin fiyatlarını kim bilmiyor
- Kim kendine saygı duymaz ve kendi parası için kendisine karşı herhangi bir yarı-Şam tavrını yutar
Şehrimizdeki bu tür mağazaların kapatılacağını veya hizmetin ne olduğunu anlayan yeterli personelin işe alınacağını umuyorum.