Bu mağazaya oldukça sık ulaşıyoruz. Gerekirse, her zaman doğru tavsiyeyi almak mümkündü. Ancak son zamanlarda satıcılara yaklaşmamak daha iyidir. Herhangi bir soru onları rahatsız ediyor. Ve bugün, 22 Nisan 2024'te açıldıktan 7 dakika sonra mağazaya girdim (mağazaya ilk gelen bendim) ve ihtiyacım olan kedi mamasını sordum. Satıcı bana o kadar kızgınlık ve öfkeyle cevap verdi ki, bu kadar kabalık yüzünden kafam bile karıştı. Buna ek olarak, aynı kaba biçimde, bir danışman bana yakındaki bir mağazaya gitmemi ve oraya sormamı tavsiye etti. Yöneticilerin, çalışanların mağazanın müşterilerine karşı bu tutumuna dikkat etmesini isterim.
Sitedeki mevcudiyet ile ilgili olarak, site üzerinden sipariş verdiler, bu mağazayı özel olarak teslim alma noktası olarak seçtiler (sonuçta her şeyin stokta olduğu yazılmıştı). Sonuç olarak: Açıklama için mağazaya geldiklerinde 4 gün bilgi yok, her şeyin ne zaman olacağı hakkında hiçbir fikri olmayan çok «kibar» (o da bir yıldız) bir pazarlamacı ve genel olarak Perşembe günü sipariş verdiğimiz için kendimiz suçluyuz, çünkü Cuma günü yeniden kayıt yaptıracaktı ve kediler için o evin bulunmadığı ortaya çıktı. Yine site başlangıçta başka bir mağaza seçmiş olsalar ve orada stokta olmamasına rağmen, iddiaya göre bunu seçtiler. Bu yüzden hizmet sizin için en iyisini bırakıyor, sadece tüm viber'ı promosyonlarda nasıl spam göndereceğinizi biliyorsunuz, ama aslında ... evet