Ağ hakkında daha çok şikayet yok. Ama mağazaya - kesinlikle EVET.
Çevrimiçi sipariş verdim. 3'ten fazla pozisyon. Sipariş verdim. Ertesi gün çağrı merkezini arıyorum çünkü durum "kısmen toplandı" diyor. Bunu bana onaylıyorlar, siparişten bir pozisyon kaldığını söylüyorlar. Soruma ne zaman toplanacaklarına öğle yemeğinde cevap verdiler.
Öğle yemeğinden sonra mağazayı kendim ararım. Sipariş toplandı - gelin. Aramadan bir saat sonra geliyorum ve bana hazır olmadığını söylüyorlar. Sipariş öğelerinden birinin sadece yolda olduğunu. Ve ne zaman olacak - bugün.
Doğal olarak soruyorum: Bir saat önce burayı bu mağazayı aradıysam bu nasıl oldu? Cevap: Özür dilerim, yanılmışım. Görünüşe göre satıcı boş vaktim olduğunu düşünüyor. Veya cebinizde ücretsiz benzin...
Çağrı merkezini tekrar aramak ve siparişi başka bir mağazaya aktarmak zorunda kaldım.
Çalışanlar işe zamanında gelmezler. Programa göre iş gününün 10'dan itibaren olduğu yazıyor. Saat 10: 12'de kapılar kapalı, ışıklar yanmıyor, içeride kimse yok. Her zaman grafikte belirtilen süreden önce kapanırlar
Mükemmel, profesyonel ve güler yüzlü personel. Her zaman söyleyecekler, tavsiye edecekler. Satıcıyı Olga'ya not etmek istiyorum. Bu satıcı Tanrı'dan, evcil hayvanlarımızın ona nasıl davrandığını defalarca gördüm, ama onlar insanlar hakkında çok şey biliyorlar. Mağazadaki ürün yelpazesi mükemmel, ihtiyacınız olan her şeyi her zaman seçebilirsiniz.