Yatağı seçtiler, depodaki mevcudiyeti kontrol ettiler - depoda hem Minsk hem de Brest var, sipariş verdiler, ön ödemeyi bıraktılar ve siparişi yakında aldığından emin olarak ayrıldılar. Ancak, zaman geçiyordu, ancak sipariş gününden sonraki hafta arabanın depoya gönderilmesine rağmen hiçbir bilgi yoktu. Üç hafta sonra mağazayı ziyaret ettim, yatağın kaderini öğrenmek için, siparişimizden sonraki gün arabanın depoya gittiği ortaya çıktı, ama! Artık yataklar mevcut değildi! Depoya bir sonraki uçuşuma kadar bir ay daha beklemeye karar verdik, bu sefer siparişimi alıp almadıklarını bana bildirecekleri konusunda anlaştılar. Ve gerçekten aradılar, yatak geliyor, Pazartesi günü alacağız, arayacağız. Nakliyeyi, nakliyecileri, montajı organize ediyorum, tam ödeme için mağazaya geliyorum - ama yatağı yanlış getirdiler! Asansörsüz, bacaklı sipariş verdiler, mağaza asansörlü bir yatak için bir talepte bulunuyor ve bize asansörlü bir yatak getiriyorlar. - Alacak mısınız? - Kendimden uzak olduğumu söylemek, hiçbir şey söylememek!
Başlangıçta depoda siparişimizin olduğu ortaya çıktı, ancak depodaki yanlış yatak için başvuru yapıldığı için yüklenmediler.
Mağazanın teklif defterinde bıraktığım şikayetin cevabını bekliyorum! Gerçekten kendi param için temel dikkat çekmek istiyorum!