9 Kasım 2024'te buzdolabını satın aldılar. 11 Kasım'da teslimat sözü verdiler. Teslimat gününde aradılar ama hiç gelmediler. Ertesi gün yöneticiyle uğraşırken, iş yüküne atıfta bulunarak 13'ünde getireceklerine söz verdiler. Ancak o gün de getirilmediler. Ertesi gün söz verdiler, ancak 15 Kasım'a ertelenme mesajı geldi. Mallar 4 gündür şehirde dolaşmaktan arabada sürükleniyor ve çarpıyor. Bu bakımdan malları terk etmek zorunda kalıyorum çünkü onun iç bütünlüğünden ve iç teknik parametrelerinden şüpheliyim! Sulpak'ın itibarı kurye şirketi yüzünden mahvoldu! Yöneticilerin onları örtbas etmeleri ve işleri mantıklı bir sonuca götürmemeleri utanç vericidir...
Yaklaşık bir ay önce uzatma kablosu almak için bu mağazaya gittim. Çok az seçenek var. Bir danışman bulana kadar uzatma kablosu modelini buldum ve bu danışman bana söylüyor - uzatma kablosu pahalıdır, yani 12 bin tenge. Anlamadım mı? Belki evsizmişim gibi görünmüşümdür? Ama hayır. Her zamanki gibi görünüyordu - temiz, şık. Koku - Kenzo, Tissot saati, timsah çantası. Bu neydi? Yoksa mağazaya girip bir paket nakit param olup savurmak zorunda mıydım?
Mağaza geniş, ürün yelpazesi de var, çalışanlar duyarlı. Ancak, içinde hiçbir zaman hiçbir şey satın alınamadı.
Doğru ürün bu mağazanın dışındaydı (ya rakibinde ya da ağında, ancak farklı bir adresteydi).