Bu bankanın tüm sistemi tam bir kabus!
Aynı işte (Nisan 2023) bu banka ile çalışmaya karar verdiler, bir haftadan kısa bir süre sonra reddettiler. Sonuçları hala çözüyorum. Her nasılsa, maaş kartının bakımı için bir borç olduğu mesajı geldi, tamam, pervazım, yardım hattını aradım, bankaya gitmeden geri ödemeyeceklerini söylediler, bankaya geldiler, 1,5 saat sırada oturdular, (beş pencereden üçü çalışıyor, hatta zar zor çalışıyor) ve orada maaş kartına ek olarak benim için bir kredi kartının resmileştirildiği ortaya çıktı ( sırasıyla iznim olmadan ve bilgim olmadan!), borcumu ödemek istiyorum - kasiyer çalışmıyor, ayrıntılara göre zar zor ödüyorum, lütfen tüm kartların benden kaldırılmasını ve benim için borç olmadığından emin olmalarını görmenizi rica ediyorum. Çalışan her şeyi kontrol ediyor ve başını sallıyor, her şeyin yolunda olduğunu söylüyorlar. 10 gün sonra arayın, böylece sistemde her şey yolunda gider. Sorun değil. Arıyorum- her şey yolunda, tüm kartlar kapalı, borç yok. Bir ay geçer, bir tür borçla ilgili sms tekrar gelir. Arıyorum - bankaya gidin. Geliyorum, borç olmadığını öğrenmek için tekrar iki saat sırada oturdum, sistemde bir hata var. Bir kez daha her şeyi kontrol etmenizi rica ediyorum, çalışanın sözlerine göre benim için ne aktif kart ne de borç yok. Ve işte, yaklaşık altı ay geçiyor ve borçla ilgili bir sms bana tekrar geliyor, arıyorum - kredi kartı borcu. Hangisini açıklığa kavuşturuyorum, cevap veriyorlar: Bir nedenden dolayı sistemde geçmediklerini ve kartın hala üzerimde listelendiğini söylüyorlar. Hazirandaydım, şimdi Aralık. Neden 6 ay boyunca banka bunu bana bildirmedi, ancak borcun birikmesini bekledi. Operatör neden böyle oldu cevap veremedi - sistem izin vermiyor. Talepler gönderdim, bu şekilde ödeme yapabileceğin ortaya çıktı. Ödüyordu. Şimdi oturuyorum ve bekliyorum. Neyi bilmiyorum. Bu tam bir pzdc'dir. Vasıfsız çalışanlar, her zaman asılı duran ve hiçbir şey yapmayan «sistem». Hiçbir karta göre kesinlikle tek bir ameliyat geçirmedim ve sinirlerimi şimdiden terbiyeli bir şekilde harcadım
Bu bölümde iğrenç hizmet. İki ziyaret sonuçsuz kaldı. Başka bir bankada da benzer bir işlem 5 dakikada yapıldı. Çalışan Vadim Osadchiy tamamen yetkin değil. İfadeyi bir saatten fazla kabul ettim, sonunda başka bir zaman gelmenizi söyledi (üçüncü kez)! Ve özür dileme, sanki bu banka için normmuş gibi! Çok fazla zaman kaybedildi, boşa harcanıyor!
Последнее время очень долгое ожидание, нехватка персонала. Персонал ведет себя отвратительно, как будьто пришли к ним домой, а они не рады гостям. Особенно хотелось бы отметить некомпетентную работу и хамское отношение к клиентам специалиста Вадима Осипова, возможно путаю фамилию (Остапов)