Hemen söyleyeceğim, mağazaya ve satıcılara karşı herhangi bir şikayet yok. Ancak kalite departmanına kocaman ateşli bir merhaba.
Böylece, iş-ev modundaki pantolonlar bir HAFTA içinde yıkandı. Her yerde, farklı yerlerde makaralar ve nefesler var. Normal bir markanın bu kadar kalitesinden o kadar üzüldüm ki, daha önce hiç yapmamış olsam da haklarımı sallamaya karar verdim. Mağazaya gittim, evrakları doldurmama yardım ettiler ve kontrol için pantolonumu aldılar. 2 hafta sonra pantolonunu abonelikten çıkarak geri gönderdiler, bunu o kadar çok giydim ki kumaşta her şey yolunda. "Çocuklar, anlamadınız" diye düşündüm ve bir e-posta yazdım. Kültürel olarak, çarpmadan, tüm kıyafetlerimde asla böyle bir sorun yaşamadığımı ve bu pantolonlarda kumaşın üzerinde sürünen bir sinekten bile saçaklara dönüştüğünü söyledi. Mesela, dürüst olalım. İçtenlikle insan tutumuna ve barışçıl bir çözüme güveniyordu. Ama yine gönderildi. Uzmanlık yoluyla savaşmayı teklif ettiler, maliyeti tanıdılar. Tamam, tamam, siz kazandınız. Oranları böyle yükseltmek, risk almak, 70 ruble uğruna sinirlerimi ve zamanımı boşa harcamak istemiyorum. Onları kendinize saklayın, yiyin, utanmayın.
Ama unutmayın. Üretici olarak sizi gerçekten takdir ettim. Ve sizin için düzenli bir müşteri ve itibarın, 69 ruble 99 kopek için açıkçası berbat pantolonlardan daha ucuza mal olduğu ortaya çıkıyor. Tamam, tamam. Rakiplerinize refah diliyorum. Ve dünyadaki hiç kimse aynı açgözlü bürokratlar olamaz. Ve bu pantolonları soyulmuş, sizi mağazaya geri getirip bir yere koyabilirim. Onlara ihtiyacım yok. Bunları bitmiş ürünlerin kalite kontrolü ve talep çalışmaları Bölümü Başkanı T. Markevich'e devredin. Bırak kendini alsın - iyi, kaliteli olanları. Neredeyse yeniler. Ben de kendime başkalarını satın aldım. Yandaki mağazada kelimenin tam anlamıyla. Bunu hemen yapsaydım daha iyi olurdu.
İyi bir mağaza, satıcılar boyutları aramaya yardımcı oluyor, stokta bir şey olup olmadığını öneriyorlar. Ancak indirim almak için kaydolmanız gerekiyorsa, bunu kasada yapmamak daha iyidir: aktivasyon kodu ertesi gün bize geldi ve satıcı hemen geldiğini, sonra hemen gelmediğini, sonra 20 dakika sonra geldiğini söyledi. Ancak ortaya çıktığı gibi, herhangi bir 20 dakikadan bahsetmedik