Saat 28.11'de mağazadaydım, çevrimiçi mağazada beğendiğim şeyleri görmeye gittim. Denemeye vaktim yoktu, daha sonra ölçmek için fiyat etiketleri ve sku'larla birlikte kıyafetlerin fotoğrafını çekmeye karar verdim.
Bir kadın danışman yanıma geldi, suçluymuşum gibi kızmaya başladı: «Şimdi ne yapıyorsun, öğrenebilir miyim??? Bu ne için?? Kimin için fotoğraf çekiyorsunuz??
Şu anda yöneticiyi arayacağım!!»
Bunun alıcılara karşı normal bir tutum olduğunu düşünüyor musunuz? Çalışanınızın kapınızın önünde patronları ziyaretçilerle tehdit etmesi normal mi?
Müşterilerden (incelemelere bakılırsa) bu kadar olumsuzluğa neden olan ve mağazanın gelirini potansiyel satıştan mahrum bırakan bir çalışanı kovmanın zamanı gelmedi mi?
Atkıyı denemeye gittim, aynanın önünde uzun süre döndüm, sonra uymadığını fark ettim ve onu salondaki bir askıya geri astımıştım. Danışman kadın geldi ve hemen arkamdan oh zavallı atkıyı konuşuyor, bu yüzden yoruldular. Soruyorum: Sizden neyi ölçemezsiniz? Başka türlü asmam gerektiğini söylüyor. Ama nasıl asılacağını nereden öğreneceğim? Mağazada hiç kimse yoktu, gelip kendim asabilirdim. Burada bu mağaza hakkında zaten olumsuz yorumlar olduğunu görüyorum. Çalışanlarınızla konuşun, bu kabalıkla ilgili değildir.