Arkadaşıma 3000 ruble için sertifika verildi. Pek sevinmedi ama bir şeyler bulabileceğimizi düşündük. Akşam 9 civarında geldiler, tek bir danışman yok (ama Letoual tarzında, başından beri bize inanamayarak bakan bir gardiyan vardı)
Kendileri hiçbir şey seçemediler, çünkü mallar orada değil☺️
Şekli bozulmuş durumda, yerinde olmayan problar, fiyat etiketleri her yerde mevcut değildir. Yardım için kasaya gittik, danışmanın yaklaşmasını 5 dakika bekledik. Kendimiz bir şekilde bir şeyler bulmaya karar verdik. Böyle bir saçmalığın ortasında, alt rafları kendimiz yiyeceklerle açarsak böyle bir şey olmadığını düşündüler, ilk denemede gardiyan koştu, bizimle senin hakkında konuşmaya başladı ve şöyle bir şeyler ezmeye başladı: "Eğer evinize gelip karışmaya başlasaydık, hoş olur muydu?" üzgünüm, orada yaşadığını bilmiyordum☺️
Çok tatsız hale geldi ve kelimenin tam anlamıyla oradan kaçtık. 3000 kart öyle yatıyor, geri dönme riskimiz yok. Birisi düşünecek, akşam çoktan olmuştu, herkes memnun değildi, herkes yerinde değil, letual'dan hemen sonra altın elmaya gittiler, orada her şey medeni. Nazik ve sempatik danışmanlar, çok sayıda insan akışına rağmen, kapanmadan önce bile herkes gülümsüyor, her şey temiz ve anlaşılır bir şekilde ruh halimizi yükseltti. Genel olarak Letual'ı gerçekten tavsiye etmiyorum ve lütfen oradan sertifika vermeyin, Altın Elmadan daha iyi
Sevgili liderlik, vicdanınız olsun! Mağazanın tamamı için 2 çalışanınız var, kasada 1 kız (patlıyor) salonda 1 kız (herkesin peşinde olduğu!) Böyle bir mağaza için vardiyada en az 6-7 çalışan olmalıdır!
Şimdi yeni yıldan önce, çok sayıda alıcı var, peki neden çalışan bulamıyorsunuz? İşe alım müdürüne ne için para ödeniyor?
Satıcıya danışmak istedim ama fakiri diğer müşteriler tarafından parçalara ayrıldı ve ben mağazadan ayrıldım!
Artık nasıl mola verdiklerini, malları nasıl aldıklarını, salonu temiz tuttuklarını yazmadım çünkü bu ikisinde mümkün değil!
Siparişin, siparişten sonraki gün saat 18: 00'den önce mağazaya gelmesi gerekiyordu, bu gerçekleşmedi, ancak bu ağda bekleniyordu, çünkü bu mağazanın sahip olduğu her şeyin sırasına göre, bu ilk kez gerçekleşmiyor. En azından başka bir sipariş alma umuduyla geldik ve mucizevi bir şekilde şanslıydık ve mallar stokta olduğu ortaya çıktı, bu memnun oldu, sadece kızın kasadaki hizmetinden memnun olmadı, üçüncü denemede «o kadar çabuk yapamam» sözleriyle akıllı telefonuna sipariş numarasını girmeyi yarıda üzüntüyle başardı, ancak acele etmeden sakince dikte ettiler. Ve en ilginç yanı, paketi sağlama talebi üzerine, paketi satın alabilmemiz için telefon numarasını dikte etmemiz gerektiğini söylemesi😀ne?? Yani telefon numaramı vermeyi reddedersem paketi satın alamayacağım😀....Kasadaki aynı kızın bana cevap verdiği, bunların mağazanın gereksinimleri olduğunu kıkırdadım (aslında bunu ilk kez duyuyorum). Genel olarak, paketler neden ödeniyor? 😀 Üzücü değil, ancak böylesine büyük bir zincirin alıcılarına paketler sağlayamaması çok garip.