Hiçbir şey hakkında soru yok, her şey yolunda, ama bakım için ... Belki bir şekilde görünüşlerine göre değerlendiriliyorlar? Babamla iyi görünüyoruz, ancak mağazanın çalışanı seçimlere yardım etmekle pek ilgilenmiyordu, aynı zamanda basit bir öneride bulunmakla da ilgilenmiyordu. Soruya: Sizi ilgilendiren şey cevaplandı, ceketlere bakıyoruz. Elini 2 modele salladım ve benim soruma, hepsi bu mu? Cevap verdim, evet ve kendimi kurtardım. Yine de ürün yelpazesine baktık ve boyutu seçtikten sonra kendimiz denedik ve satın aldık. Ölçerken, başka bir alıcıya gömlek seçiminde nasıl yardım edildiğini izlediler. Görünüşe göre bu bizimle ilgiliydi)) Ama çalışan bir şey satın aldığımızı anladığında, zaten biraz daha sosyal hale geldi) Böyle bir mağaza için ücretli bir paketin utanmayacağına şaşırdım, maliyete koyardık. Satın alma işlemini 12/22 yaptık. Muhtemelen böyle çalışanlara ait değil, onun çok prezentabl bir görünüme sahip olduğunu söylemezdim ve insanlara kime yaklaşacağını ve görünüşe göre kimin «değersiz" olduğunu değerlendirdiğini görebilirsiniz. Bu arada ceketten çok memnunlar
Бываю частой гостьей в магазине “Kanzler”. Меня привлекает богатый ассооритмент, разнообразие образов, индивидуальный подход к каждому клиенту, душевная атмосфера. Стилист Елена Масленникова обязательно поможет с выбором и подберет самый невероятный look! Работать с Еленой - одно удовольствие ☺️. Обязательно к вам вернусь! 🔥
Покупаю мужу только сорочки в KANZLER в цуме
Очень нравится качество и у них супер легкая глажка. Всегда приветливый персонал особенно хочется выделить Елену, помнит какой размер я беру что очень экономит мне время. Спасибо