Хочу выразить огромную благодарность всем причастным, благодаря кому можно пользоваться продукцией Skinosophy🫶🏻 Отличное качество, богатые составы, приемлемая ценовая категория, а самое главное - шикарный результат от использования. Очень ценю Вашу клиентоориентированность (много полезной информации для косметологов, очень бережно упаковывается продукция, всегда в подарок присылаются пробники), сейчас такое редко встретишь. Спасибо❤️
Bu markayla 8 aydan fazla bir süredir işbirliği yapıyorum ve siparişi göndermeden önce kayıt yaptırmaktan büyük zevk alıyorum, bunlar en iyi yöneticiler! Tek üzücü şey, hafta sonları ve akşamları cevap vermemenizdir (ve güzellik uzmanları genellikle sadece geceleri özgürdür). Spf50'leriniz sadece ateşli, buzlu, müşterilerimde anında uçuyorlar. Şimdi yeni retinolü test ediyorum, karboksi ve hidrojenasyon jelini çok beğendim. Müşteriler çok etkili yıkama jelini, kumaş yamalarını övüyorlar ve ben alginatlara bayılıyorum. Size refah, işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyorum!
İyi günler. Skinosophy markasının yöneticileriyle olan ilişkilerimin hikayemi anlatacağım. Buradaki biri güzellik uzmanlarına karşı kaba tutum hakkında zaten yazmıştı, bu yüzden bu saf gerçek. Ve diyalogda bana dile getirilen bu organizasyonun Nopa'sı olan Darya'nın kızının sözlerini kelimesi kelimesine verirsek, o zaman «Güzellik uzmanları şirketleri için oldukça dar bir pazardır", ancak her şey sırayla
Bu nedenle, şehrimde birkaç güzellik salonum, kozmetoloji eğitim merkezim var ve aynı zamanda federal güzellik akademilerinden birinde kozmetoloji öğretmenleriyim. Kendisi 10 yıldan fazla deneyime sahip mevcut bir güzellik uzmanıdır. Skinosophy markasıyla tanışma, yönetici Yegor'un (bu arada, Moskova ofisi bir nedenden dolayı kapatıldığı için artık şirkette çalışmayan) bir telefon görüşmesi ile işbirliği yapmaya çalışma teklifiyle başladı. Tamam, bağımsız olarak kozmetik, protokoller öğrenmeye ve işime girmeye başladım. Bu arada, kozmetikler, oldukça iyi kalitede. Daha sonra, başka bir şehirde seyahat ederken, yanlışlıkla «eğitim merkezi başkanı» Anna tarafından yürütülen kozmetik sunumuna katıldım. Seminerin kendisini atlayacağım, sadece şirketin bir antrenör markası aradığı gerçeğinin açıklandığını söyleyeceğim, ancak işbirliği koşulları açıklanmadı. Adaylığımı önerdim. Daha sonra benimle iletişime geçtiler, eğitim almayı, sınavı geçmeyi teklif ettiler ve ancak o zaman aynı Anna ile yapılan bir röportajda işbirliği koşulları bana söylenecek. Tamam, tamam. Tamam. Öğrendim, sınavı ilk defa başarıyla geçtim. Anna beni arıyor ve hikayeyi anlatıyor - koçun markası işi, atölyeler için kozmetik ürünlerini ödüyor ve şehrinizdeki distribütör tarafından satın alınıyor, ancak şehrinizde bir distribütör yok. Bu nedenle, şimdi her şeyi kendiniz satın almalı ve ayda en az iki seminer vermelisiniz. Şaşırtıcı ve mantıklı bir soruma göre, bu ortaya çıkıyor - param için sizin için ücretsiz reklam ödemem ve size yeni müşteriler getirmem gerekiyor, Anna bana cevap verdi, belki o zaman kendiniz distribütör olmaya çalışıyorsunuz? Kuruluşumun tüm koşullara uygun olduğuna dair bana güvence verdikten sonra, bizim için dağıtım konularını mutlaka gözden geçirecek ve dahası, daha sonra durumun aslında tek bir şey olduğunu söyleyerek - satış planı ve bir deponun mevcudiyeti (ki bunu yalnızca mevcut müşteriler pahasına kolayca yerine getirebildik) Tamam, yaklaşan işbirliğinden cesaret alıyorum, tüm kozmetiklerini kurslarımın eğitim programlarına dahil ediyorum, hem yeni başlayanlar hem de başarılı güzellik uzmanlarını çekiyorum. Aslında, şirket için oldukça kötü olmayan bir müşteri akışı sağlayarak, aslında henüz distribütör olmadan. Bir süre sonra nop'larını bana yazıyor ve şirketlerinin eğitim merkezleriyle çalışmadığını, güzellik uzmanlarının dar bir pazar olduğunu ve diyaloğu kapattığını söylüyor. Skinosophy web sitesinin distribütörler bölümüne giriyorum ve şirketlerinin diğer eğitim merkezleriyle mükemmel işbirliği yaptığını görüyorum. Anna'ya nasıl daha fazla işbirliği yapmaya devam edeceğimizi ve o zaman şirketinizin reklamını ücretsiz olarak yapacağım ve size yeni müşteriler getireceğim avantajlarım hakkında bir soru sordum - bana şu cevap verildi: «yerine kozmonotiklerimiz ve müşterilerinizin sadakati üzerinde çalışma fırsatı buluyorsunuz» ve bundan sonra acil durumlara gidiyorum Ve evet, başka bir önemli nokta daha, şirket herkese ses veriyor ve güzellik uzmanlarının müşterilerine şirketin pazar yerleriyle çalışmadığını kategorik olarak dile getirdiklerini, kozmetiklerinin yalnızca distribütörlerden ve güzellik uzmanlarından satın alınabileceğini söylüyor. Bu nedenle, kozmetikler pazar yerlerinde oldukça sık ortaya çıkıyor, bunu yöneticilere bildirdiler, sonuç 0. Ancak daha sonra, internetteki kurnazca arama sorgularıyla değil, şirketin hala pazarlarda ticaret yaptığı, ancak O'CARE markası altında başka bir şey olduğu ortaya çıktı
İşte güzellik uzmanlarına karşı tutum budur, bu nedenle bu markayla işbirliği yapmadan önce 100 kez düşünün. Aslında altın dağlara söz veriyorlar, aslında çalılıklara yeni müşteriler alacaklar)