Temizlik türleri:ıslak temizlik, genel temizlik, çamaşır ütüleme, günlük temizlik, kapsamlı temizlik, pencere yıkama, yangından sonra, tamirden sonra, inşaattan sonra, elektrik süpürgesi ile temizlik, tek seferlik temizlik, acil temizlik, kuru temizlik, rutin temizlik, döşeme kuru temizleme, perde kuru temizleme
Ödeme yöntemi:sonra ödeme, nakit, havale, nakit dışı ödeme
Promosyon:indirim, promosyon, özel indirim, ikram
Kuru temizleme:tekstil, yumuşak oyuncaklar, perde, deri ve süet, mobilyalar, halılar
Заказывали чистку ковра, отлично справились, но ожидание чистого ковра составило около 2х недель - минус звезда. Заказали чистку мебели, вроде бы все хорошо, но не приятно когда твою мебель чистят грязным пылесосом- минус звезда, заказали генеральную уборку, вроде бы в целом все хорошо, но один унитаз залили, но забыли помыть- минус звезда, испортили фасады кухни своей химией и предложили 20% скидку на следующий заказ - ребят, я больше к вам не вернусь, коплю на новые фасады! другим не советую!
Сдали ковер в химчистку. Ожидали 2 недели! После чистки остался неприятный запах. На мою претензию в мессенджере в ходе диалога просто забили, перестали отвечать! Над сервисом стоит поработать, как и над качеством оказываемых услуг.
1
Kurumun yanıtını göster
Маргарита Ольховская
4. seviye şehir uzmanı
10 Aralık 2024
12.11 aradım, bu firma ile anaokulunda 22.11 (10 gün önceden) check-out ile kimyasal bir halı düzenlemeyi kabul ettik.
Ardından yazışmalar Wats Uygulamasına gitti. Güvenlik için gerekli bilgileri göndermemizi istedim, sohbete cevap vermediler, aradım: "Evet, evet, her şeyi göndereceğiz! "
Birkaç gün sessizlik, sanırım tekrar aramam ve hatırlatmam gerekiyor, yine de sorumlu olarak atanmıştım. Sohbete yazdım, verilerine göre bilgi beklediğimi hatırlattım ve şu cevabı aldım: "Maalesef size bir iyilik yapamıyoruz, üzgünüm." Sebepsiz yere, ziyaretlerinin son tarihi belirlendiğinde birkaç gün sonra böyle bir mesaj alıyorum!!! Dahası, eğer kendime hatırlatmasaydım, beni bilgilendirmeye zahmet etmeyeceklerdi! Çoktan aradım, sanırım genel olarak ne tür bir kanunsuzluğun ne olduğunu çözmem gerekiyor, işte cevapları: "Bir süre daha sipariş alamıyoruz, usta şimdi büyük bir tesiste çalışıyor, orada çok iş var, bir kez daha üzgünüm." Eğer sessiz olmasalardı ve hemen böyle bir durumun olduğu konusunda uyarılırlardı, o zaman sorun olmaz, ama bu sessizliktir..! Nadiren yorum bırakıyorum ama burada tembel bile değilim, böylesine sorumsuz bir şirket! Müşterilerle etkileşim üzerinde çalışmalısınız!