Самый лучший магазин, что я вообще встречал! Огромный выбор товара в магазине, а так же аксессуаров в магазине! Мне наклеили стекло в подарок! Trade in на выгодных условиях! Благодарю продавца-консультанта за особый подход к каждому клиенту! Я ваш постоянный покупатель!
İyi günler!
İncelemeyi değiştirdi ve daha spesifik hale getirdi (sadece gerçeklere göre).
Bu, benim incelemem altındaki yorumunuzun cevabıdır.
1. Bana yazıyorsunuz: "İncelemeyi ikinci kez, ah hayır, üçüncü kez değiştirmeniz, her seferinde bazı durumlarla veya basitçe saçmalıklarla tamamlamanız çok gurur verici ve güzel. Burada anlattığınız pek çok şey geçersizlik ve sadece saçmalıktır, lütfen söyleyin bana, sıkıldınız mı?"
Size mağazaya üç kez döndüğüm için değiştiriyorum ve her seferinde tamamlayacak bir şeyim var. Saçmalık mı? Lütfen "su" olmadan cevap verebilirsiniz, ancak ayrıntılarla cevap verebilirsiniz!?
2. Bana yazıyorsunuz: "Kimse sizi aceleye getirmedi, telefonlara yan yana baktınız ve hiç kimse zamandan bahsetmedi."
Ünsüz. Onaylıyorum. Telefonu kontrol etmem ve kontrol etmem için bana bolca zaman verildi. Muayenenin neden ertelendiğini biliyor musunuz? İncelediğim 3 telefon kusurluydu (birinin soluk bir resmi vardı, diğerinin galeride fotoğrafları görüntülenmiyordu, üçüncüsü çevrimiçi değildi). Satıcının danışmanından nedenini çözmesine yardım etmemi istediğimde, belki bir şeyi yanlış yaptığım için kendisi denedi, ancak onun için hiçbir şeyi düzeltemedi. Sözleri: "Büyük olasılıkla iOS'ta bir tür sorun var."
Bundan sonra aldım izlemek 4 cihaz (satın aldığım ve alt vidaları eksik olan). Danışman bana vidaların eksik olduğu bilgisini vermedi. Bunu kendi başıma keşfettim. Muhtemelen evet.. Bu küçük bir şey. Ama orada olmaları gerekiyor. Ben de vidaları ücretsiz takarsam bu seçeneği satın alacağımı söyledim. Bana "Tamam, bunu bir hafta sonra yapacağız" dediler. 29.11.2024 tarihinde satın alma işlemini tamamladım.
Ayrıca yanımda, seçenek 4'ü incelerken, ondan önce incelenen cihazlar (kusurlu) basitçe silinerek sunulabilirliği iade ettiler. Ve sonunda onları vitrine geri getirdiler.
Neden vitrine geri getirildiler? Tekrar ediyorum, bu kusurlar satış danışmanı tarafından onaylandı.
3. Bana yazıyorsunuz: "Aynı şekilde, cihazın vitrinde bazı sorunları olduğunu, siz gittikten sonra tüm cihazların kontrol edildiğini ve iki kez kontrol edildiğini, hepsinin çalışır durumda olduğunu, performansının mükemmel olduğunu söylüyorsunuz. Satıcıların danışmanlarının telefonları kontrol etme, müşterilerle ilgili kusurları tespit etmek için herhangi bir teşhis çalışması yapma hakkı yoktur. Bu nedenle, tüm cihazlar olması gerektiği gibi sabitlendi, düzene alındı ve vitrine konuldu. Ve bundan sonra, - bir kez bile kontrol edildiler. Lütfen durumu düzeltmeyin. Mağazamıza üç kez gelip bir şeyler bulmaya çalışmak, danışman satıcılarla sohbet etmek, onlardan kusurları tespit edebilmeniz için belirli cihazları göstermelerini istemek komik ve aptalca mı? Peki, komik değil mi? Uzun zaman önce mağazamızdan kendinize TAMAMEN işlevsel VE SİZE UYGUN BİR cihaz satın aldığınızda. "
Tam bir hafta sonra 06.12.2024'te mağazaya döndüm. Bana söz verdikleri vidaların arkasında. O gün sizin için başka bir satıcı danışmanı çalışıyordu. Bana dedi ki: "Vidalar henüz gelmedi. Kuryede bir şeyler oldu. 4 gün sonra gelin." Bu bilgilere itiraz etmedim.
Ve o gün mağazada başka bir kişi çalıştığı ve cihazımı kontrol etmek için iki haftam olduğu için, herhangi bir hakkı ihlal etmeden ihtiyacım olan bazı bilgileri onunla kontrol ettim. Görünüşe göre danışmanlar kendi aralarında anlaşamadılar. Farklı bilgileri bildiriyorlar (özellikle benim durumumda yedek parçaların orijinalliği hakkında). 29.11'de çalışan genç adam, satın aldığım telefondaki ekranın ve pilin değiştirilmediğini bildirirken, 06.12'de çalışan danışman hem ekranı hem de pili değiştirdiklerini söyledi. Birkaç dakika sonra 06.12'de çalışan danışman şöyle dedi: "Bu tür bilgileri hiç bilmiyorum, sadece servis merkezinde bilgilendirilebilirler." Satıcıların danışmanları mağazanızda ne için var? İnsanları yanıltmak mı?
Ve evet 06.12, vitrinden 29.11'de (satın alma gününde) kontrol ettiğim telefonlardan birini istedim. Bir hafta sonra üzerinde (cihazı test etmek için çektiğim) fotoğraflarım vardı, satıcı danışmanı onları kendim gördü ve yanımda sildi. Bu telefondan ne benim ne de diğer çalışanınızın internete erişmesi hala mümkün değildi. Bu, "tüm cihazlar olması gerektiği gibi sabitlendi, düzenli hale getirildi ve vitrine konuldu" sözlerinizle hiçbir şekilde aynı fikirde değil. Ve bundan sonra, - bir kez bile kontrol edildiler.". Ve bundan sonra bana yalan söylediğimi yazın. Utanmıyor musunuz?
11.12 yine mağazanıza döndüm.. vaat edilen vidaların arkasında. Yazınız: "Mağazamıza üç kez gelmek komik ve aptalca." Size gülümsüyorum! ) Bu günleri bana kendiniz planladınız. Neden bunun hakkında yazmıyorsunuz? Neden bir insandan aptal ve yalancı olmaya çalışıyorsunuz?
Ve vidalar için üçüncü kez döndüğümde, çalışanınız vitrinden benzer bir telefon aldı ve ondan vidaları söktü, bundan sonra normal şekilde benimkine vidalayamadım (bir vida çıkıyordu). Telefonu bana söylemeden sessizce verdi. Kontrol ettim ve ona vidanın dışarı çıktığını gösterdim. Bana cevap verdiler: "Sonuna kadar bükemem. Oymaları mahvedeceğim. Eğrinin gövdesi. Bunun performansı hiçbir şekilde etkilemeyecek. " Yine.. Bunların hepsi sizin sözlerinizle aynı fikirde değil: "Satıcıların danışmanlarının telefonları kontrol etme, müşterilerdeki kusurları tespit etmek için herhangi bir teşhis çalışması yapma hakkı yoktur."
Ve sizin sözlerinize gelince, çalışan bir cihaz satın aldım. Sökülen ve restore edilen ve tüm nüanslar hemen ortaya çıkamayacağı için dikkatlice kontrol edilmesi gereken kullanılmış bir cihaz satın aldım. Zaten ilk günlerden itibaren pil gözlerimin önünde "erimeye" başladı (satın alma anında pil kapasitesinin fotoğraflarını% 29.11 93 ve 11.12 zaten% 90 olarak ekledim).
4. Bana yazıyorsunuz: "Çok şey yazabiliriz ama mazeret gösteriyormuşuz gibi görünecek. Kaç kişi, çok fazla fikir var! Nazik olun, lütfen! Bu anaokuluna katılmayın!"
Ne yazabilirsiniz? Sadece bir "su" yazın ve spesifiklik yok. Hangi görüşler? Size gerçekleri yazıyorum. İşte buradasınız.. Can sıkıntısı, anaokulu, hobi bulma hakkında - bu, lütfen kendinize saklayacağınız görüştür.
Anaokulunun ne olduğunu biliyor musunuz? Bu, çalışanınız 06.12, saat 19.37'de olduğunda, cihazı vitrinden görme isteğime cevap verdiğinde: "Kasayı çıkarma zamanı, üstlerimden işi daha erken bitirebileceğime dair bir bildirimim var. Biz ağ değiliz. Biz ıp'yiz. Temelde beni saat 20.00'ye kadar mı tutuyorsunuz?" Aynı zamanda, bu gün farklı bir programda çalıştığınıza dair hiçbir kağıt bana verilmedi.
Geri bildirimime verdiğiniz tüm yanıt.. tamamen profesyonellik eksikliği!
Size olumsuzluk olmadan geldim. Ancak, kusurlu ekipmanın vitrine nasıl geri döndüğünü görünce, nasıl diyalog kuruyorsunuz, cihazı vitrinden nasıl alıp vidalarını söküp telefonuma vidalıyorsunuz... Bu konuda sessiz kalamadığım için üzgünüm!
Sizin açınızdan böyle bir yalanı göz ardı edemeyeceğinizi düşünüyorum!
Lütfen kendinize bir tüketici köşesi kurun ve onu tanıyın. Fiyat etiketlerinin olmaması ve diğer noktalar. Her şeyi çok kırıyorsunuz!
Lütfen daha dürüst olun!
İyi dileklerimle!
Not: Umarım bu yerden bir cihaz satın alırken incelemem birine yardımcı olur. Tekniği çok dikkatli kontrol edin! Satıcı işine vicdansız yaklaşır. Belki bir süre sonra bir şeyler değişecektir.
29.11.2024 tarihinde bu yerden telefon satın alma deneyimim.
Потрясающее место! Лучший магазин техники в городе, всегда все чисто и с добром встречают. Большой ассортимент телефонов. Тот, что я хотела, не оказалось в наличии в данной расцветки, поэтому за 3 дня привезли под заказ. Цена очень «вкусная», нет заоблачных цен в стиле «а под заказ будет дороже»! Огромное спасибо консультанту за поклей стекла в подарок и установку приложений! Буду возвращаться ни раз!💜💜🙏🏼