Alıntı yapıyorum: Davalı bot - Operatörün bekleme süresi 10 dakikadan fazladır..lütfen bilgileri dinleyin, vb.
Sonunda dinliyorum, bu 10 dakikayı dinliyorum ve sonunda bana diyorlar - üzgünüm, tüm operatörler meşgul, daha sonra tekrar arayacaksınız
Buna ne deniyor?
Ve baştan başlıyor, aramamız, bu sesli asistanı dinlememiz ve sayılara basmamız gerekiyor ve bunu 2 kez yaptım!!🤬 hafta içi mesai saatleri içinde.
Makbuzlar 8'inde ödenir, 12,13,16,17'sinde borç olduğu iddiasıyla yazıp ararlar.
Davalı bu konuda tüm makbuzların da ödendiğini söylese de
Departmana giremiyorum, 17 saate kadar çalışıyorlar .... Hafta sonları çalışmıyorlar..
Ужасно!!! Предлагаешь варианты как решить проблему , но пинают от одного к другому ! При этом ситуация не решается !!! Буду писать жалобу выше и Роспотребнадзор.