Öğenin çok büyük bir iş yükü var, sıra bazen hemen hemen tüm boş alanı tıkıyor, malları hemen evlilik için kontrol etmeniz gerekiyor ve hacimliyse herkesi engelliyorsunuz.
Mal kusurlarını alıcıya asmayı görevi olarak gören, neredeyse mikroskop altında sadece kendisi tarafından görülebilen seçici çalışan Mikhail'in çalışmalarını not etmek istiyorum, dikkatli olun! Durun, malları kontrol edin, sıraya müdahale edin, aksi takdirde açmadığınız ve size uymayan malları satın almaya zorlanacaksınız ve kabine girmeden gözlerinin önünde denediniz. Fotoğrafta evliliği bul. Ve Mikhail buldu!
Çalışan Mikhail'e karşı dikkatli olun! Çok sayıda siparişle Mikhail her şeyi vermez, ancak malları aldığınızı not eder!
08/11/24 siparişleri almaya geldim. Bilgisayarda sipariş verdiğimde maalesef uygulamadaki telefonda görünmüyorlar. Siparişin ve kodun alınmaya hazır olduğuna dair bir bildirim var. Koda göre, çalışan Mikhail bana tüm siparişleri (onun görüşüne göre) verdi. Evde, bilgisayardaki Satın Alma sekmesinde Mikhail'in bana vermediği malları aldıkları gibi işaretlediğini zaten gördüm ve tabii ki onlar için ödeme yaptım! 12.08.2024 günü yola döndüm, Mikhail'e alışverişte dün bana verdiğinden daha fazla mal olduğunu gösterdim. Son derece kızdı, sesini yükseltti, böyle bir şeyin olamayacağını söyledi, "sapkınlık getiriyorum" dedi, kaba bir şekilde kod istedi, benziyordu, bulamadı. Bana malları vermediği konusunda ısrar etmeye devam ettim ama verdiğimi belirttim! Mikhail beden numaramı istedi, benziyordu ve yine de malları buldu!) Bana dikkatsizce bakmadan onu uzattı. Kaba davrandığını ve bu durumun beni rahatsız ettiğini söylediğimde Mikhail çok gücendi ve (!) Bu gün gelen siparişlerimi bana vermeyi reddetti! Böyle bir durumda kendimi ilk kez buldum, polisi aramak ve bir açıklama yapmak zorunda kaldım, ayrıca böyle bir durumdan şokta oldukları Wildburiz'in destek servisiyle iletişime geçtim. Tabii ki, memnuniyetle kullanmaya devam edeceğim, ancak çalışanların kendi paralarıyla satın almaktan zevk alabilmek ve kabalık değil, polise ve destek hizmetine başvurmak için zaman harcamak için temiz bir şekilde çalıştıkları bir düzenleme noktası seçmenizi şiddetle tavsiye ederim.
Kurye ile teslimat sipariş ettim, 1 Ekim'den itibaren ürün hakkında bilgi yok!!!Malların raf ömrü sona eriyor!Mallar hemen ödendi, Huş ağacına gelme imkanı yok!destek ekibiyle iletişime geçilemez, her zaman ücretsiz operatör yoktur!
Adres dışında ihraç noktası hakkında veri yok!Bununla ilk defa karşılaşıyorum, bu ihraç maddesinden dehşete düşüyorum!