Merhaba, bu mağazadan bir pil satın aldığım ilk yıl değil. Bu sefer, geçen sefer olduğu gibi, çok kibar bir yönetici bana bir pil almaya yardım etti, soruma bir çeşit indirim alabilir miyim, çünkü onlardan ilk kez satın almıyorum, sadece pili mağazadan kendim alırsam, yani maliyet 960 ruble, ancak 915 ruble olacak, kocama danıştıktan sonra, Uborevich'e gitmek bizim için uygun olmasa da kendimiz almaya karar verdik. 11/21/24 gün sonra aynı yöneticiyle görüşeceğim ve siparişin hazır olduğundan ve indirim olacağından emin olacağım kocam onu almaya gitti. Ancak ona pili 960 ruble karşılığında sattılar. satıcı ne tür bir indirim hakkında duymak istemedi. 11/22/24 tarihinde "bizim" yöneticimizle görüştükten sonra bunun bir sistem arızası olduğunu ve cebinden herhangi bir parayı iade etmeyeceğini söyledi. Çok tatsız bir durum ortaya çıktı ve bu mağazanın yöneticisinin incelememe dikkat etmesini çok isterim, çünkü bu tür küçük şeylerden insanların mağazanızla ilgili görüşleri var. Bu arada yönetici, bir sonraki satın alma işlemim için bana bir tür promosyon kodu teklif etti, ancak satın aldığım ve üzerinde kararlaştırılan ürün için tam olarak bir indirime ihtiyacım vardı (belki bu mağazada insanlar şimdi bu şekilde «yetiştiriliyor»).
2023 yılında Energy Premium EP454 (45 A/h), 4R + nz'yi satın aldım.
Geldik, her şeyi iyi ayarladık.
Bir yıl boyunca acı çekiyorum, pistin ortasında durdum, arabayı kendim ittim. Şarj cihazını aldım, şimdi her hafta şarj ediyorum. Hizmette benden değiştiler - pilin "kalitesi" "yükseklikte"!
Bu şirkete döndüğümde, tam olarak yerine bir çıkışla değiştirilmemden memnun kaldım. Bu ürünler danışman tarafından tavsiye edildi. Şimdi kategorik olarak reddediliyorum, diyorlar ki - bize kendin getir. Ben yaşlı bir adamım, tüm şehre gideceğim. Ne yazık ki, uygun makamlara gitmek zorunda kalacağım. Toplantıya gitmek istemediğim için çok üzgünüm. Paranız için size düşük kaliteli mallar satılacak ve daha sonra onu şehrin her yerine götürmeleri istenecektir.
Artıları var, telefonda kibar satıcılar, hızlı teslimat. Ama onlara daha karlı olanı satacaklar, öyle görünüyor. Ancak bir sorun ortaya çıkarsa, nezaket burada sona erer... Bitmese de, artık karlı bir müşteri değilsiniz. Bu nedenle, pilinizi bozacak ve mağazaya gönderilecek olan hizmete kibarca gönderileceksiniz. Ve mağazada sizi sc'ye gönderecekler ve böylece sizinle ping pong oynayacaklar. Ve orada yetkili personel yok, ancak müdürle bağlantı kurmayacaksınız. Bu nedenle, bu ofisten kaçınmanızı tavsiye ederim. Ve hizmetleri. Başka bir mağazaya gitseniz iyi olur.
Bana getirildiler ve nord star akümülatörünü kurdular. Volodko nk mağazasından 9. Araba çalışmaya başladı ama güvenle çalıştığımı söyleyemem. Yükleyici, bunun ilk sefer için uygun olduğunu söyledi. Bu gün hiçbir yere gitmedim. Ve ertesi gün sabah araba çalışmadı. Sokakta pozitif bir sıcaklık olmasına rağmen. Bunun değiştirirken terminallerin çıkarılmasından kaynaklandığını düşündüm. Sigara içtim. Her gün ilk birkaç gün azar azar gittim. Araba her seferinde hala belirsiz bir şekilde çalışmaya başladı. Ve birkaç gün durduğunda veya don geldiğinde başlayacağına dair şüphelerim vardı. Ve sonra don vardı, araba birkaç gün ve 16.11'de duruyordu. sabah 0'dı. Araba çalışmadı. Satın aldığım yeri aradım, bana garantiniz olduğunu söylediler, servis merkezine gidin. Tekrar sigara içtim, merkeze geldim. Başlamadığını söyledi. Usta, böyle bir arabaya neden bu kadar kötü bir akü taktığınızı hemen söyledi. Bilmiyorum diyorum, müdür bana bu tavsiyede bulundu. Üstelik diğerlerini iki kez seçtim. Bir keresinde bana onun olmadığı, ikincisinin çıkış yılına göre kötü olduğu söylendi. O zaman tavsiye istedim. Usta ölçtü ve pilin bittiğini söyledi. Sonra üst kısımdaki kapakları söktü, şırınga şeklinde bir şey yerleştirdi, berrak bir sıvı vardı. Ve hiçbir şey söylemedi. Ben ne yapacağımı söylüyorum. 15 rubleye sat ve iyi bir tane al dedi. Ve başka bir bataryaya gösterdi.Bunu yeni bir pil aldığımı söyledim. Bana bu yıl mezun olduğu söylendi. Sonra şarj edin dedi ve bir yıl çalışacaktı. Ama neden yeni bir pil satın aldıktan sonra onu bilmediğim bir yerde şarj etmeliyim ve sadece bir yıl sürecek. Ayrıca sızıntıyı ölçtü, 1.5 amperdi, normdan yüksek olduğunu söyledi, ancak kritik değil. Ben gidiyorum diyorum, hiçbir şey yapılamıyor mu? Evet dedi. Ayrıldım ve yöneticileri aramaya başladım. Bana geri arayacağımızı söylediler. Sonuç olarak, sessizlik. Tekrar yazdım. Ve bana evet, boşaldığımı söylediler, arabada sızıntı sorunu yoktu. Uzmanlık sunabilirler. Sonuna kadar şarj edecekler ve kendi kendine boşalıp boşalmayacağını kontrol edecekler. Bataryayı hemen aynı servis merkezinde muayene için onlara teslim ettim. Dava açacağım.
Merhaba, bu şirketten pil satın alma deneyiminden bahsetmek istiyorum, nord star pili yaklaşık 6 ay çalıştı.en azından değilse, 1 bataryaya başvurduktan sonra.Servise, deşarj olduğu için akünün arızalandığını söylediler, ancak arabanın elektrik sistemini her şeyin yolunda olduğunu kontrol ediyordum. Ancak Tüketiciyi Koruma Derneği'ne başvurduktan ve kitapta teklifler yazdıktan sonra, başka bir pille değiştirildim, aynı zamanda 50 ruble daha ödemeye zorlandım Ya da hiç değiştirmeyeceğimizi söylediler!!! Kabul etmek zorunda kaldım. Bu şirketi pillerin satışı ve bakımı için şiddetle tavsiye etmiyorum. Sorun çıkarmak için bir istek varsa, bu buraya gelir.
Eskisi zaten tamamen kötüydü, ancak bir şekilde bu konudaki deneyim eksikliğinden dolayı bağımsız olarak yenisini seçemedim.
Şaşırtıcı bir şekilde, telefona çok hızlı bir şekilde cevap verdiler, telefondaki operatör kibardı ve şu ya da bu konudaki şüpheme sabırlıydı. Kabul edilebilir bir fiyat aralığında bir pil seçmeye yardım ettim (ve bazı firmalarda daha pahalı olanı buharlaştırmaya çalıştıkları gibi değil), bazı noktalardan bahsettim. Pili getiren ve takan uzman dikkatli ve kibardı, pilin ömrünü uzatmak için bazı ipuçları verdi.
Böylesine harika bir şirket olduğu için çok mutluyum.
Seçime tavsiye ederim.
Bu en vicdani olmayan organizasyondur. Yalan ve aldatma üzerine inşa edilmiş ! Ne kadar seyahat ettim, gerçeği söylemek için onlara ne kadar benziyordum!
Ben 2. grubun özürlüsüyüm, aradım 1akb.by , aküye ihtiyacım olduğunu söyledi ve arabanın markasını aradım, cevaben «arabanız kataloğumuzda yok» ifadelerini aldım, araca gelip özelliklerine ulaşmam konusunda anlaştılar. Onları aradıktan sonra bana bir batarya teklif edildi (pahalı olmayan bataryalardan aradım), her şeyi kabul ettik ve getirilmeyi bekledik!
Arabada 1akb çıkartmalı bir adam geldi, kaputu açtım, 1akb çalışanı aküyü çıkarıp arabama koydum! Yeni bir batarya getirdim ve burada sorun yerine geçmemesi. Size yanları olan bir batarya getirdiğimi söyleyen bir çalışanım, şimdi biraz daha getireceğim! İki saat sonra geliyor ama zaten diğer üreticinin bataryasının elinde ve yanları olmadan! Bana kurdu araba açıldı (arabanın Çin yapımı elektrikli olduğunu belirtmeyi unuttum)!
3 aydır sürüyordum, her şey yolunda, bir gün kaputu açtım ve tapaların altından elektrolitin aktığını ve pilin üzerinde durduğu palete yapıştığını gördüm, hepsi beyaz ve paslı güçlü bir kaplama.
Garanti kapsamında 1akb'ye gittim, çalışanlar baktılar ve her kuyudan şırıngayla elektrikle yanıyorlardı! Ve gönderdiler, birkaç hafta sonra kuyular tekrar ıslandı! İnterneti incelemeye başladım ve EFB teknolojisine sahip bir bataryaya sahip olduğum ortaya çıktı, ancak her zamanki sa'yı sattım!Ofise geldim ve bana akünün yanlış seçildiğini söyledim, bunun cevabını aldım, bu sizin için iyi bir araba değil. Aynı gün, arabanın her şeyin yolunda olduğu teşhise gittim (teşhis 65 rubleye mal oldu). Teşhis talebiyle tekrar 1akb ofisine geldim başvurumu kabul ettim! Size bir cevap gelmesini bekliyorum (piliniz iyi durumda ve iade ve değişime tabi değil!)
Bataryaya sorum yok, işe yarıyor ve iyi çalışıyor!
Akünün seçimi için bir sorum var! Arabamın katalogda olmamasına izin ver! O zaman bu gibi durumlarda üreticinin hangi pilin takıldığını gösteren web siteleri vardır!
İkincisi, bir çalışan bana iki kez geldi, efb'nin üstte büyük harflerle belirtildiğini görmedi mi?.
Sonuç olarak, seçicinin hatasının beni sürekli olarak «yenisini al" ifadeleriyle reddettiği sorumu açıklığa kavuşturmak için ofise bir kereden fazla geldim!
2. grubun engelli bir erkeğinin kurtarılmaması ve ayaklarının silinmesi çok yazık!
Daha yükseğe çıkmaya çalışacağım, hizmetin niteliksel olarak sağlanmadığını, şirketin hatasından dolayı arabamda pas oluştuğunu yazacağım! Fotoğrafta benim yerli bataryam var!
İyi bir ürün yelpazesine sahip iyi bir mağaza, bir pil seçmek ve sadece sorun yaratmakla kalmayacak, her zevke ve renge göre farklı olanlar var)
Buna ek olarak, satış danışmanı işinde doğrudan iyidir.
MUTLU 60a Bataryayı sipariş ettim, müdür geri aradı, nereden alacağına karar verdiler, ayrıca bataryanın üretim yılını da belirledim, yöneticinin 24 yaşında olduğuna dair güvence verdi. Mağazaya geliyorum ve 19.10.22'de batarya var. Bunu daha sonra satın aldığımda, numaranın şifresini internette inceleyerek zaten anladım. Bunu tüketicinin aldatmacası olarak görüyorum, çünkü pilin araca kurulmadan önce en fazla 1 yıl saklanması gerekiyor ve ardından hizmet gereksinimlerinin bir listesi var. Garanti 2 yıllığına verildi, ancak burada mesele başka bir şey, bu pilin arabada en az 1,5 yıl durması gerekiyor. Ve 5 yıllık hizmet ömrü ile en iyi ihtimalle 3 ay ayrılıyor. Garanti çıkıyor, ancak yönetici bana hemen 2022 yayın yılının satın almayı düşünmeyeceğimi söyleseydi bile. Malları yenisiyle değiştirmem veya bu bataryada etkileyici bir indirim yapmam gerekiyor.
Harika danışmanlar. Seçecekler, söyleyecekler, herhangi bir soruyu cevaplayacaklar ve kibarca ve saygıyla! Aniden ürünle ilgili en azından bazı nüanslar varsa, hemen uyaracaklar ve dinlenmeyeceğim. Güzel bir indirim yaptık. Garantiyi düzenlediler ve çekle birlikte gönderdiler! Çok teşekkür ederim, devam et! Herkese tavsiye edeceğim.
Kasım 2024'te Gomel'e teslim edilen miles 60 pili satın aldım. Çabuk teslim edildi.Ancak bataryanın evlilikle olduğu ortaya çıktı. Hala don olmadı, ancak arabadan bağlantısı kesilse bile birkaç gün içinde kapasitesini kaybediyor. Servis merkezini aradım ve benim için onu değiştirmek yerine Gomel'deki mağazaya gittiklerini ve orada onu kontrol edeceklerini ve sonuç vereceklerini söylüyorlar. Oraya gitmek için arabayı ölü bir pille çalıştırmanız gerekir. Ve genel olarak, Belarus yasalarının tamamen göz ardı edilmesi.- Alıcı ürünü beğenmediyse, koşulsuz olarak değiştirilmelidir. mağazada. Beni nereye gönderdiler, Gomel'in Bakunin pazarında telefon bile yok, Bot aracılığıyla orada ikame fonu olmadığını öğrendim???Tam bir şipşak.
Bu ofisten pil satın alırken deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. Minsk'te telefonla arayarak ilk satın aldığımda her şey yolundaydı. (Eski pili teslim etmek için indirim yaptılar). İkinci kez, şirket mağazalarından satın alıp 2 pil teslim eden satıcı, eski pili teslim ederken yenisinin fiyatı (-% 10) olmasına rağmen, anahtarlıktaki indirimi (-% 5) iptal etti. Bu yaklaşımla, bu ofisten satın alma arzusu ortadan kalktı.
Bir yıl 10 ay önce, gururlu Start-Stop yazısıyla Platin EFB'Yİ satın aldım. Araba sıradan, çok sürüyorum, günde 10'a kadar koşuyorum. Bir yıl 9 ay sonra pil parçalandı. Servis hizmetinin sonucu - fabrika hatası yok, onu çok kullandınız. Oku - 24 ayımızı emzirmeyen bok satıyoruz ve Start-Stop yazıyoruz, bunun için normal parayı alıyoruz ve eylemlerimizden sorumlu olmanız gerektiğinde hayır hayır, dikkatli bir şekilde sömürmemiz gerekiyordu. Bu arada pil bakım gerektirmez. Dikkatli bir şekilde - bu araba kullanmak değildir. Bir kez daha bu "satıcıların" kötü niyetine ikna oldum. Onlardan satın alırken dikkatli olun. Garanti hakkında - yukarıda okuyun. Herkese merhaba ve iyi şanslar.
TUDOR bataryasını satın aldım, yönetici üretim ülkesiyle yanıldı (kiminle yapılmaz), itirazlarımdan sonra şirket, ek ödememle elbette bataryayı gereksiz soru sormadan VARTA olarak değiştirdi, hizmetten daha çok memnun kaldım. İletişim kurmanızı tavsiye ederim, ancak daha sonra gereksiz hareketler yapmamak için dikkatli olun, teşekkür ederim!
KİA RİO için tekrar bir BATARYA satın aldım ve satıcının nezaketine ve yeterliliğine, pilin ömrünü uzatma konusundaki tavsiyesine bir kez daha şaşırdım. Daha da önemlisi, yöneticinin çalışanlarına hizmet kalitesi sorusuyla yaptığı çağrıya hoş bir şekilde şaşırdım. Herkese buraya gelmelerini tavsiye ederim.
Güler yüzlü personel. Sıra gelmediğinde geniş bir ürün yelpazesi var, teslimat var. Düzenli müşterilere indirimler var. Bitmiş bir pille geldim, kontrol ettiler, şarj etmeye koydular, sabah almaya geldim, her şey hazırdı, tekrar kontrol ettiler ve önerilerde bulundular.
Onlarla iletişime geçmeden önce 100 kez düşünün!
09/16/24 tarihinde BATARYA Topla Energy 100a / saat (108000) sipariş ettim. Akb'nin danışmanının güvencelerine göre, yılın 24'ünde taze, son çare olarak 23'ünün sonu olacak. Ağustos 2021'de pili getirdiler!!! Zaten 3 yaşın üzerinde olan ve o zamanlar çöplükte olan ve yeni gibi satılmayan... Müşterilerimi aldatmanın ve zamanlarını boşa harcamanın bu kadar kaba olmasının normal olmadığını düşünüyorum.
Vasıflı çalışanların vasıfsız çalışması.
Özellikle BMW 2 Active tourer F45 ile teslimatı bekliyordum. İlk aramada markayı ve modeli belirtmiş ve pilin gizli bir alanda olduğunu da belirtmiştir.
Ücretsiz kurulumdan bahsettiler.
Kurye geldi ve yüklemeyi reddetti.
Kurulum varsa ve ücretliyse, uyarmanız gerekir. Hiç kimse piyasayı tüm tanıtımları dikkate alarak karşılaştırmanın sakıncası yoktur.
Sonuç olarak-satın almayı reddetme
Ofisle daha kötü tanışmadım. Evet, satın alırken kulaklarına iyi gidiyorlar, ancak garanti konusu olduğu anda aptalın kendisi. Geçen sonbaharda hemen sorunlu bir batarya aldım, kışın birkaç kez sigara bile yaktım.Garanti kapsamında şanslıydım - arabanızda kötü bir jeneratörünüz olduğunu söylediler (yılın 2020 arabası).Ofis, benzer bir isme sahip başka bir vicdanlı firmayı parazitleştiriyor.yorumlar sarıldı.
Düşmanlara bile kimseye tavsiye etmiyorum!!!
Dmitry'ye teşekkür ederim, söyledim, açıklayacak, teklif etti, danıştım, sipariş verdim, hızlı teslimat yaptım, kısacası iyi bir şirket kurdum, sadece kendime değil, bu sitede bir kereden fazla pil sipariş ettim, ayrıca indirimler yaptım
Herkese merhaba. Eski exide'ı değiştirmeye karar verdim (fotoğraf 2'ye bakın) ve profesyonellere döndüm. Pili tavsiye ettiler (fotoğraf 1'e bakın). Teslim ettiler, her şeyi iyi ayarladılar. Umalım ki 5 yıl yeter
Harika bir şirket.Aradım, konuştuk, sipariş verdim ve ikinci gün çoktan getirdiler.Pilin teslimatını değiştirme talebine yönelik anlayışınız ve dikkatiniz için özel teşekkürlerimiz var.Kurye geri aradı, belirli bir yeri tanıdı ve her şeyi en iyi şekilde teslim etti.Eskisini kendim çıkardım ve yenisini koydum, çünkü şoför kızdır.
Şubat ayında aldım ama TO-1'den sonra yazmaya karar verdim.Pavyon 151'de - hızlı ve verimli bir şekilde kontrol ettiler, bir işaret koydular ve her şey yolunda.Herkes böyle çalışırdı.Teşekkür ederiz!
Geniş bir seçim, oldukça geniş bir otopark, güler yüzlü personel, seçime yardımcı oldu, makul bir indirim yaptı, her şey sorunsuz. Pil için 3 yıl garanti verdiler. Her şey yolunda.
Mükemmel şirket, kibar uzmanlar. Dmitry'ye özel teşekkürler, bataryaya danıştım ve fiyat ve kalite için en iyi seçeneği seçtim. Binanın pili için indirimi, Molodechno'ya teslim ettiler, benim varlığımda bir yük çatalıyla inandılar. Arkadaşlarıma tavsiye edeceğim.
Yönetici, arabama hangi pilin uyacağını, harika teslimat hizmetini önerdi ve tavsiye etti. İstediğim zamanda geldik, pili birkaç dakika içinde değiştirdik. Çok memnun kaldım, herkese tavsiye ederim!
Ofis normları, arabamın taleplerine dayanarak hızla yeni bir akü aldılar, aynı gün getirdiler, kurdular, kontrol ettiler. Şikayet yokken bataryayı üç haftadır kullanıyorum. Eskisi sayıya alındı.
Mükemmel hizmet, yetkin ve kibar uzmanlar. Eduard'la konuştum, akb'nin seçimine danıştım. Ertesi gün sabah teslim ettiler, kurdular. Her şey hızlı ve net! Tavsiye ederim!
Dürüst olmak gerekirse, daha önce birlikte çalıştığım başka bir şirketten pil sipariş etmek istedim, siteyi karıştırdım, fiyatları söylemekten memnun kaldım, aradım, ancak bunca zaman birlikte çalıştığım daha önce de söylediğim gibi şirkete bakıp iletişim kurduğumu düşündüm. Yönetici beni hızla mevcudiyete yönlendirdi ve hemen iyi bir indirim yaptı, anında kayıt yaptırdılar. Başka bir kuruluştan ancak faturayı gördüğümde satın aldığımı fark ettim) Fikrimi değiştirmedim, ödedim ve birkaç saat sonra bana piller teslim edildi.
Sonuçlara vardım, onlarla daha fazla çalışacağım, asıl mesele pillerin kaliteli olması
İyi hizmet. Yüksek kaliteli piller. Kibar personel. İyi fiyatlar.
Orijinalini göster · Русский
1
сергей
3. seviye şehir uzmanı
1 Kasım
Bir akümülatör satın alırken istediğimi aldım - akümülatör.Ertesi gün!Derhal, eve ücretsiz teslimat, kibar ve yetkin personel.Kimse empoze etmiyor, istersen tavsiye edecekler, kendin seçmek istemeyeceksin.Birkaç kez aradım, şüphelendim, ilk aramada konuşmaya başladığım birine geçtiler.Akümülatör nasıl çalışacak?-Zaman gösterecek ve personelden sadece iyi izlenimler verilecek, özellikle Gennady'ye teşekkür ederim.Bence diğerleri de daha kötü değil...Herkese iyi şanslar!
Hızlı teslimat. Noel için bataryaya ihtiyacım vardı. Tatillerde çalışmak hoş bir sürpriz oldu. Her şeyi getirdiler, eski pili kendileri çıkardılar, yenisini bağladılar. Herkese tavsiye ederim. Her kıştan önce pili kontrol etme ihtiyacını önerdiler.
Her şey yolunda!
Yönetici Artyom her şeyi iyice temizledi!
Fotoğraftan birlikte pilin boyutunu seçtiler!
1010'da değiştiricinin çalışması
Teşekkürler.
Arkadaşlarıma tavsiye edeceğim
Stokta iyi bir pil seçimine sahip harika bir mağaza. Danışman, fiyat ve kalite açısından neyin daha iyi ve en uygun olduğunu seçmenize her zaman yardımcı olacaktır. Eskisi hesaba katılacak, ondan önce durumu onun içinde olup olmadığını kontrol edecekler... Bataryayı arabaya çıkaracaklar / koyacaklar: kirlenmeye veya eldiven aramaya gerek yok. Saygılar!
Mükemmel hizmet, yetkin ve kibar uzmanlar. Dmitry ile konuştum, akünün seçimi konusunda tavsiyede bulundum. Ertesi gün sabah teslim ettiler, kurdular. Her şey hızlı ve net! Tavsiye ederim!
04/20/24 tarihinde pili satın aldım. Motosiklet evin tam yarısına geldi, aküye günah işledi. Aradım, sipariş verdim, bekledim. Kuryenin her şeyi kontrol ettiğini ve şarjın mevcut olduğunu söylemesine rağmen, başlangıçta hiçbir şey yok (pil boşalmıştı).... Bir hafta geçti, ılo 100'de ve her şeyin yolunda olduğu ortaya çıktı, ancak akümülatör ölüden daha ölü!!!! Servis merkezi tüpleri kaldırmıyor!!!
Arabam için bir BATARYA alıyorum 1akb.by Bu mağazada ikinci kez.
Akünün en uygun seçiminde profesyonel tavsiyeye ve yardıma olumlu bir şekilde dikkat çekiyorum. Tüm ipuçları pratik ve kullanışlıdır, çalışanlar, kısa seyahat türlerimi ve normal enerji tüketimini artıran ek ekipmanların mevcudiyetini dikkate alarak, akü satışları için aralarından seçim yapabileceklerinden en uygun pili seçmelerine tam olarak yardımcı oldular. Seçimden memnun kaldım. EFB teknolojisi Aktex'i aldım.
Bölgeye hızlı teslimat, iyi destek, uygun fiyatlar.
İletişime geçmenizi tavsiye ederim.
Akü garantisi konusunda hiçbir zaman deneyimim olmadı, ancak pilin satın alınmasından 6 ay sonra, otomobilin nadir çalışması nedeniyle deşarj nedeniyle ürünün kalitesinden şüphe ettim. Makine Mühendisleri 9a'daki servis merkezine geldikten sonra, servis mühendisi Maxim arızayı hemen belirledi ve kontrol ölçümlerinden sonra pilin boşaldığını söyleyerek bana güvence verdi ve nazikçe pili tam garanti hizmeti için bırakmayı teklif etti. Hizmet düzeyinde. Pillerin arkasında artık sadece 1akb'de
Harika bir mağaza. Detaylı danışma. Siparişin son aşamasında beklenmedik bir şekilde indirim aldım. BATARYA mümkün olduğunca taze. Hızlı teslimat. Yük çatalıyla kontrol edin. Tavsiye ederim.
UPS'ler için hızlı bir akü seçimi için yöneticilere teşekkür ederiz, Salyuty'de satıcı Alexander'a özel teşekkürler, gelecek gün herkese ve Yeni Yılda iyi eğlenceler!!!
Temmuz sonunda pili satın aldım, kış geldiğinde (eksi) pil oturdu. Garanti kapsamında teslim etmeye çalıştım ve karşılığında şarj ettiler, batarya çalışıyor.
Şimdi (bir hafta sonra) batarya tekrar oturdu.
Çağrı merkezine yapılan çağrıda yöneticiler net bir şey söyleyemezler, ancak hizmet hafta içi saat 9.00'dan 18.00'e kadar çalışır. Ben de çalışıyorum ama çağrı merkezi bu durumda hiçbir şekilde yardımcı olamıyor. Müşteri odaklılık düzeyinde. Bir kez daha teslim olmaya çalışacağım ama bir şey bana cevabın aynı olacağını söylüyor.
Şirket sadece satışla ilgilenmek, müşterilerle çalışmanın kalitesiyle ilgilenmemek.
Ayrıca, 9a makinistlerine bataryayı teslim etmek zorunda kalıyorum, ancak onu satıcının herhangi bir mağazasına getirme ve teslim etme hakkım var ve prosedürlerin sonunda böyle bir ihtiyaç durumunda orada da alacak.
Sonuç:
Satıcıyla iletişime geçmenizi şiddetle tavsiye etmiyorum, çünkü ürünle ilgili sorunlar ortaya çıkarsa, onlara gereksiz geziler yapmak için çok az zaman harcamanız gerekecektir.
Ayrıca, batarya seçimi başlangıçta doğru değildi. Tüm sorunun bu olduğundan şüpheleniyorum.
Sitede aslında mevcut olmayan bir şey var. Aradım, öğrendiler, temizlemeye söz verdiler. Ertesi gün serp'ler aracılığıyla tekrar onlara ulaştım, fark etmedim, aradım. Danışman düşündü ve 10 dakika sonra tekrar arayacağına söz verdi. Hala bekliyorum.
Mağazalar iyi, ürün yelpazesi geniş, ancak hizmetle ilgili sorunlar var
Orijinalini göster · Русский
3
Andrei
5. seviye şehir uzmanı
16 Aralık
10/18/24 tarihinde bir batarya aldım.ilk maroza'da taburcu oldu.Arabayı çalıştıramam.pili şarj ettim, maroz -6S akü şarjını 12.8 volttan 12.3 volta kaybetti.Arabayı tamir etmedim.Akomultor'a 2 aylık hatırlatıyorum.-4'ün altında kendiliğinden boşalır boşalmaz 12.8 volta kadar şarj olur.arabadan çıkarılsa bile.Arızalı pili geri almak için geri dönülmez.ikinci aydır arıyorum.Parayı kaçırdılar, garanti kartını aldılar, ancak kusurlu pili alamayacaklar.Aklımın (Benim) Minsk'e 100 km uzağa götürmesi gerekiyor.Sorunlu aküsü olan alıcı, bir ve z garanti kartı için bir tanesidir.
Harika bir şirket!!! Hızlı, sorumlu, profesyonel ve hızlı bir şekilde çalışıyorlar! Müşteri hizmetleri kültürü ve takip kontrolü zirvede! Ürünler yüksek kalitededir! Basit ve anlaşılır bir dilde istişareler. Çalışanlar hoşgörülü ve kibardır!!! Ben ne kadar seçici bir tavırlıyım.... Ama burada hiçbir şey söyleyemem. Kendimi doğrudan tanımıyorum. İyi şirket! Aferin beyler! Yöneticiye ve çalışanlara saygı ve saygı!!!
Arabadan pil aldım. İyi bir satıcı neye ihtiyacınız olduğunu önerecektir. Dedikleri gibi geldim, aldım ve gittim. Her şey site üzerinden sipariş vermeden çalışıyor ve beklemeye gerek yok. Tavsiye ederim. Zaten üç yıl garantili aküler var, kendimi böyle aldım. Ayrıca isterseniz eskisini teslim edebilir ve indirim alabilirsiniz)))
Harika bir mağaza, hangi pilin benim için daha uygun olacağını tavsiye ettiler, hangi arabayı sordular, vb. kendi indirimimi artı benimkini yaptılar, eskisini yenisini hesaba kattılar, mükemmel bir fiyat elde ettiler. Aferin beyler...
Çok memnun kalmadım. 2: bataryayı bekledim. kararlaştırılan süre içinde getirilmediler. İş için acilen ihtiyaç vardı. Tuzağa düşürüldüler. Bu süre zarfında ne bekliyordum her yerden satın alabilirdim. Hayatımda 1 aküye satın almayacağım. Tanıdıklarıma ve arkadaşlarıma tavsiye etmiyorum. Anaokulu