11/20/2023 tarihinde bir pil satın aldım, 12/01/2024 tarihinde şarj etmeyi bıraktım. Sadece bir anda araba çalışmadı. 3 yıl boyunca "Vaat edilen" garanti. Pili 12/02/2024 tarihinde mağazaya getirdim, karşılığında doğrulama süresince sordum, reddettiler. 5 gün kontrol edileceğini ve inceleme için Minsk'e gönderileceğini söylediler. 5 gün içinde iletişime geçeceğimize söz verdik. Aslında, 6. günde kendi başıma gitmek zorunda kaldım ve yine de bataryanın ne olduğunu öğrenmek zorunda kaldım. Satıcı, her şeyin yolunda olduğunu, evlilik olmadığını, ancak kimsenin incelemeye bile göndermediğini söyledi. Orada sadece 5 gün kaldı. Yine de, arızanın nedenlerini anlama ve incelemeye gönderme talebine, iddiaya göre garanti davası değil, reddedilerek cevap verildi. Peki o zaman vaat edilen 3 yıllık garanti nedir???? Birkaç gün daha bekleyeceklerini söylediler, Minsk ile iletişime geçeceğiz. Peki 5 gün boyunca ne yaptılar??? Aslında, tamamen "boktan". Satın aldığınızda her şeyi çok güzel anlatacaklar ve söz verecekler. Bir sorunla karşılaştığınızda, bunun kalitesiz bir ürün olduğunu ve vaat edilen garantinin yardımcı olmayacağını kanıtlamaya çalışın. Ve genel olarak, akü mağazasında başka bir akü süresince nasıl değiştirilemeyebilir. Kimsenin bu satıcılara başvurmasını tavsiye etmiyorum, bir sorun ortaya çıkarsa, çözülmesine yardımcı olmayacaklar, ancak hepiniz için suçlanacaklar ve yanlış sömürüldüklerini söyleyecekler.
Havalı ustalar, aküyü ve marş motorunu teşhis ettiler, çabucak geçtiler, acil servisteki sorunu hemen belirlediler, gdk'nın modaya uygun bir şekilde çözülmesini söylediler. Akum'a günah işledim, marş olduğu ortaya çıktı, bu yüzden tavsiye ederim!
Ücretsiz teşhis)
Orijinalini göster · Русский
В
Виктор
11. seviye şehir uzmanı
5 Ocak
Çok çeşitli piller, satışta taze piller (fabrikadan birkaç ay gibi), iyi danışmanlar alabilirsiniz.