Merhaba! Bu havayoluyla ilk kez uçmuyorum, hizmet her zaman çok yüksek bir seviyede. Özellikle destek hizmetini vurgulamak istiyorum, mektuplar aracılığıyla iletişime geçtim. Her zaman Anında cevap verirler. Sorularım iki kez ele aldığımda çözüldü.
Covid'e ilk kez, geçerli covid kuralları hakkında ayrıntılı açıklamalar yaptılar, ikinci kez bilete iade edildiler.
Fonlar, tedavülden hemen sonra karta iade edildi. Çok olumsuz yorumlar okudum, yolcuların sık sık sorunlarla karşılaşması üzücü.
Yıllarca alternatif eksikliği nedeniyle bu havayolunun hizmetlerini kullanıyorum, hatta Star Alliance havayollarının da dahil olduğu aynı statüde yolcuları olmaya bile zahmet ettim, bu yüzden karşılaştıracak çok şeyim var.
Siz bir sorun yaşamadan ve destek ekibiyle iletişime geçene kadar her şeyin tam olarak harika göründüğü gerçeğiyle başlayacağım. Çalışanlardan yardım ve / veya yeterli yanıt alınamaz. Görünüşe göre, böyle bir havayolunun genel olarak destek personelinin en hafif tabirle profesyonelce olmadığı veya kromozomları olmadığı görülüyor. Hepimiz «Ben İvan'dan bahsediyorum, o da aptaldan bahsediyoruz» atasözünü biliyoruz, bu Azal çalışanlarının çalışmalarını olduğu gibi yansıtıyor.
Sinirlerinizi boşa harcamak istemiyorsanız bu havayolunu kullanmanızı şiddetle tavsiye etmiyorum.
korku. Başka kelime bulamazsınız. Her zaman çok büyük fiyatlar var ve neredeyse her zaman yükseliyor. Özellikle tatillerden önce. İndirimlerden bahsetmişken de bir aldatmacadır. Sitede bilet satın almak sorun. Seyahat acentelerinin hizmetlerini kullanmaya zorluyorlar.
Uçuşlar için mil hiç sayılmaz. bir aldatmaca.
Bir kere bagajlarını kaybettiler. Ertesi gün buldular. Bavul tekerleği olmadan kırılmış olarak iade edildi.
İnsanlar neden bilet alıyor? Alternatif eksikliği nedeniyle hizmetlerini kullanmak zorunda kalıyorlar.
Onların hizmetlerini asla kullanmama seçeneği olurdu.