Dürüst olmak gerekirse, bir inceleme yazmayacaktım, ancak bir hafta önce dinlenmeye gittiğim MGT Bürosundan bana izlenimlerimi paylaşmam ve çalışmalarını değerlendirmemi isteyen bir mesaj geldi (28.07.2024 tarih ve 447343 sayılı Sözleşme). İnkar edemem.
Başlamak için Büronun hangi işlevleri yerine getirdiğini anlamaya çalıştım. Sözleşmenin 20 sayfasını okuduktan sonra, tur operatöründen para transferi ve hizmet rezervasyonu için bir aracıdan bahsettiğim sonucuna vardım. Sorumluluk yalnızca tur operatörü ile turist arasında paylaşılır.
Wikipedia'da bir seyahat acentesinin ana görevlerini buldum, değerlendiriyorum :
1) Tur – 0'ı seçer (kendim seçtim)
2) Turistlere tavsiyelerde bulunur -0 ( kullanmadım)
3) Turlar için rezervasyon yapıyor-2 (Ödeme ve rezervasyonun% 100'ünden iki buçuk ay sonra şu yanıtı aldım: »tur operatörü tarafından başvuru onaylandı, dün uçuş programının ayarlanması nedeniyle başvuru tur operatörü tarafından onaylanmadı, bu bilgiyi size aktardım")
4) Belgelerin hazırlanmasına yardımcı olur - 2 –temsilci, harf ve sayılardaki yanlışlıklardan sorumlu değildir. Kontrol ettim, düzelttim).
5) Yolculuğun başından sonuna kadar müşteriye eşlik eder. – 2 (Sadece bir kez başvurdum - çevrimiçi kayıt olmak için bilet numaralarını istedim. Bilet numaralarının kalkıştan yaklaşık 1-2 gün önce yüklendiğini söylediler, yazın, arayın. Kimse bir şey göndermedi. Tur operatörünün web sitesine gittim, sakince odaları buldum ve rezervasyonun başlangıcında doğru koltukları kullanmayı başardım)
Toplam puan iki puandır.
Neden size hiç ihtiyacınız var?
Я благодарна турагенту Анне, все разьяснила, документы были подготовлены и переданы вовремя, недостатки, выбранного отеля рассказала до бронирования, работу оцениваю - блестяще, за что ещё раз благодарю.
Спасибо большое, туроператору Кристине,приветливый, доброжелательный сотрудник, помогла нам выбрать прекрасный отель, ответила на все интересующие нас вопросы, мы осталисьдовольны, обязательно к вам ещё вернёмся!!!