Mila'ya deodorant almaya geldim, indirimden sevgilimi buldum, kasiyere geliyorum, kasiyer 5 dakika geçmiyor, ancak mağazanın tüm personelinin ekranın arkasında kıkırdadığını duyuyorum, kasiyer malları kırmadan önce gelir, sonunda başka bir deodorant almayı teklif ediyor, reddediyorum, kasiyere fiyat etiketinden daha fazla deodorant miktarım var, kasiyere neden böyle olduğunu soruyorum, yaklaşıyoruz ona burada malın fiyat etiketinin değerini gösteriyorum ve bana bunun bana sunduğu deodorant olduğunu söylüyor, ancak fiyatlar Onlar farklı, uzun tartışmadan, aptalca ayrıldım.Personelinize tüketici hukuku hakkında bilgi verin))
İyi günler. Yönetimin çalışanına (uzun kuyruklu sarışın bir kız) değişim eksikliğinin MÜŞTERİNİN sorunu olmadığını bildirmesi talebi. Ve iletişimin daha kibar olmasını rica ediyorum!