Çok lezzetli ve atmosferik. Rahat restoran. Menü geniş ve her şeyi denemek istiyorum. Yemekler çok lezzetli ve en önemlisi iyi hizmet, dost canlısı ekip memnun oldu, teşekkür ederim. Memnuniyetle tekrar kuruma gireceğim!
Dachshund'a izlenimimi anlatacağım, kurumu ziyaret etmeye karar verdik, çünkü oradaydı. Sık sık afimolle'ye ve Voykovskaya'ya gittim. Kurumun şekli, duvara yakın oturma yerleri olacak şekildedir, çünkü anladığım kadarıyla mutfağın arkasında ve oturma yerlerinden kapalı bir ada gibi bir şey var. Mutfağa gideceğim yere oturdum, arkadaşlarımı bekliyorum. Yani geldiklerinde sipariş veririz, otururuz. Burada oturmamam gerektiğini söylüyor, Marat adında bir yönetici adaya taşınmak için genellikle bu tür temelsiz istekleri kaçırmam gerektiğini söylüyor, ancak sadece oturmadığımı, sipariş vereceğimi iddia etmeme rağmen. Aceleyle burada rezerve edildiğini söylüyor (sonuç olarak kimse oraya oturmadı.) Genel olarak çatışmayı şişirmedi. Adaya oturmaya gittim. Bir arkadaşımı bekledim, ikincisini bekliyoruz. Bu tiksinti yaratıcısı, yine uyuyor, burada oturup sipariş veremeyeceğinizi söylüyor. Ben şimdiden kayboluyorum, tüm kafamı karıştırıyor. Hadi oraya iki limonata içmeye getirelim gibi sürmeye başla, karidesin külçelerinin patateslerini daha fazla müzakere etmek için vaktim yok, sözlerle sözünü kesiyorum: «Bu mümkün değil, temiz bir şekilde oturacağımı düşündüm» bir çalışanla ve diğer müşterilerle nasıl anlaşamadığımı duydum. Ancak son saman, siparişi ne kadar aceleye getirdikleriydi, ancak faturayı ve değişikliği yarım saat boyunca getirdiler. Eğer yasalar olmasaydı yemin ederim. Onu otoparka götürürdüm ve ona yerini hatırlatırdım. Bir etiket yüzünden müdür çok kibirlidir. Eğer temizlemezseniz burası bana yakın. Hayatta ne ben ne de arkadaşlarım görünmeyecek. Yakınlardaki müşterilere tanık oldum, destek ekibini aradılar ve ondan şikayet ettiler
Alışveriş merkezinin yemek salonunda yürüdük ve bu kurumun standında oyalandık. Çünkü o sırada eşim henüz ne yiyeceğini seçmedi - garson bizi onlara davet etti. Mutfaklarının dışında da sipariş verebileceğinizi söyledikten sonra. İniş yaklaşık% 50-60'tı. Saat Cuma 20.00. Bu yüzden dışarı çıkıp çocukları getirdiğimde ve eşim siparişi çoktan vermişti, yönetici gelip kafemizde siparişin en az% 70'ini onlardan yapmam gerektiğini söylüyor (davet sırasında ben ve çocuklar komşularındaki diğer kafelerde kendimize sipariş verdik). Ve bir dahaki sefere sizi içeri almayacağız. Üzgünüm, size hiç gelmeyecektik ve sadece garsonunuzun nezaketi bizi mutfağınızın tadına bakmaya ikna etti. Özellikle siz de yanımızda çocukların olduğunu görüyorsunuz. Doğal olarak, böyle kaba bir tavır bir arzuya neden oldu - kalkıp gitmek. Bu da yapıldı. Ve bu, koltukların yarısının boş olmasına rağmen. Yani, bir dahaki sefere size gelsinler diye yeni müşteriler kazanmak açıkça uymuyor. Daha fazla gelişimde bol şanslar. Müşterilerle gerçekten ilgilenen Garsonun tepesi için bir yıldız, yönetici alt kısımdır.