İlk kez konum için uygun olan bir yere geldim ve şehir merkezinde bu kadar dikkat çekici bir alışveriş merkezinde bu kadar vasat bir hizmet olabileceğini hiç beklemiyordum. Belki de usta meselesidir, ama genel olarak tavrı beğenmedim. Kirpikleri boyamak, kaşları düzeltmek ve renklendirmek için hizmete geldim. Sarı saçlarım var, kaşlarım kısmen boyandı ve bazı yerlerde sarı kıllar kaldı - evde son kez boyadım, ancak usta olmadığım için daha fazla işlem yapmamaya ve profesyonellere dönmemeye karar verdim. Kirpiklerle başladılar - usta sadece kirpiklerime bir sürü boya dağıtmadan kirpiklerime başka sözüm yok dedi, görünüşe göre onu kirpiklere dağıtmadan, çünkü kenardaki kirpikler sadece beyaz kaldı, ancak bu işi inceledikten sonra. Kısa bir süre sonra gözlerimi kesinlikle kıstırmaya başladım, bu şaşırtıcı değil, çünkü henüz hiçbir yere bu kadar dikkatsizce boya koymadılar. Usta onu yıkadı, yıkarken bana 2 sünger ve biraz su verdi - ki bu da elbette önemli değil, çünkü çok fazla boyaya ve gözlerini kıstırırsa çok fazla suya ihtiyaç duyulursa yıkadım ve tabii ki sonucun bana söylendiği 10 üzerinden 3 olduğunu gördüm, ne istediğinizi söylediler, daha önce yıkadık. Her şey, düzeltme yok, özür yok, durumu bir şekilde düzeltme girişimi olmadı. Durum kaşlarla benzer, sadece çimdiklemedi - ama boyama evde boyadığımla yaklaşık olarak aynıydı, ustanın dikkatini kaşların kısmen boyanmadığını fark ettim. Bana "kızım, 10 dakika bekledik, tekrar boyayabiliriz" diye alıntı yapıyorum söylendi. Öncelikle müşteri odaklılığın temellerini öğrenin ve müşteriye ismiyle hitap edilmesi gerektiğini öğrenin, özellikle de önceden kayıt yaptırdım ve onu belirttim. İkincisi, müşteri hizmetten 2 kez memnun olmadığını söylüyor! Belki bu konuda yapmaya değer bir şey vardı? Tüm bu tatsız sürece devam etmek hiç istemedim. Yöneticiye yaklaştıktan sonra, aradığı 3 hizmetten ikisinden tamamen memnun olmadığını da bildirdi. Resepsiyonist bana terminali uzattı - orada hiçbir şey bilmediğim, orada ne olduğunu bilmediğim için yerde gevezelik eden bir şey var... Yönetici misiniz yoksa sadece orada mı oturuyorsunuz, terminali ne uzatacaksınız?, Eğer kişi çok memnun kalmadıysa, bu tür anlara karar vermesi gereken kişi budur. Ama hayır. Göze batmayan Belarus hizmeti.
Her şey işte olabilir, ancak hizmet sektöründe çalışıyorsanız, müşteriyi memnun etmek için bunu yapın.
Profesyonel değil, niteliksel değil, hoş değil.
Sürekli bu yere gidiyorum, dün kaşlarımı yaptım ve sözde üst düzey ustanın tüylerini balmumu ile çıkardım.Bugün dudağımın üzerinde yanıklarla kalktım.Bu, tüm ziyaretlerde ilk kez!!!Dahası, usta, balmumunun sıcak olup olmadığını sordu, olumlu cevabıma cevap vermedi– ancak sıcak balmumu uygulamaya devam etti.
Orijinalini göster · Русский
T
th3racemate
3. seviye şehir uzmanı
19 Eylül 2024
Harika bir yer, bir yıldır düzenli bir müşteriyim! Maria'nın kıdemli ustasına olan özel aşkım, işlerinde gerçek bir profesyonel!