2 inceleme 12/15/24. Şirketin geri çağrılmasına cevap vermek, çünkü Yandex doğrudan bir cevap vermenize veya yazışmalara başlamanıza izin vermiyor.
Merhaba, ama olay yerinde bana modeli yeniden doldurabileceğiniz konusunda kimse bir şey söylemedi ... evde sadece 3 boyutlu modeli değiştirmem ve size tekrar getirmemi önerdiler…
O zaman «buluşmaya gitmek» ile tam olarak ne demek istiyorsun. Bu, sanatçının pahasına modelin yeniden doldurulması mı? Yoksa bu geri ödeme mi? Bu, 3b modelin yeniden işlenmesine yardımcı oluyor mu? Bu ne?
Benim tarafımdan eklenen desteklerin modeli bozması durumunda, çalışmaya başlamadan önce neden bana hiçbir şey söylemediniz? Peki neden uzman görüşlerinizi ancak şimdi öğreniyorum? Yoksa 3 boyutlu modeli baskıdan önce değerlendirecek ve müşteriye baskı sırasında modelle ilgili olası bozulmalar ve sorunlar hakkında tavsiyede bulunacak kadar uzman mısınız? Evet, danışma ekstra paraya mal olabilir, ancak iyi bir sonuç ve iyi geri bildirimler sizin için önemliyse, geri bildirimde daha iyi çalışmalısınız.
Sipariş anketinde «zımparala /zımparalamayın» öğeniz yok. Bu noktada size ayrı ayrı yazmam gerektiğini nasıl tahmin etmeliydim?
Ve evet, çalışanlarınızla diyalog halinde, bu modele göre bir üniforma yapacağımdan bahsetmiştim, bu da onların çok şaşırdığı bir şeydi. Şimdi ana modellerin tartışılmadan ele alındığını yazıyorsunuz.
geri bildirim için -1 daha.
1 inceleme 12.12.24
İlk buluşma "üçe" çıktı” ancak -1, evin iyi bir ışık altında ayrıntılı bir incelemesiyle ortaya çıkan evlilik için.
Sipariş: Epoksi zarlar için silikondan kalıp döküm için ana model.
1) Modelin bana destek olmadan zaten cilalanmış olarak verildiği gerçeğiyle başlayacağım. Bu prosedürün neden gerçekleştirildiği ve sipariş verirken neden bana bildirilmediği sorulduğunda, bunu her zaman, her yerde ve her yerde yaptıklarını söylediler (kelimenin tam anlamıyla değil, genel anlamda). Onların mantığına göre, önceden kendi başıma uyarmam gerekiyordu. Sipariş formunu doldururken bir nokta yok (taşlama ve işlem sonrası gerekli mi), yazışmalarda bir soru yok - hiçbir şey yoktu.
Görünüşe göre zihinleri okumalı ve şirketin tüm iç süreçlerini önceden bilmeliydim. Ama sonra, benzer bir mantığı izleyerek, malzeme seçimini tartışırken, benim sözüm “...Modeller muhtemelen gelecekte zımpara kağıdı ile işlemeye tabi olabilir.” Bir şey hakkında konuşmak zorunda mıydık? Hayır mı?
Hadi devam edelim.
Zımparalamanın kendisi kötü yapılmıştı, bu nedenle epoksi reçinesini işlemek için daha fazla zaman harcamanız gerekecek. Bu, rakamlar için bunun çok kritik olacağını saymıyor. Modeli bir kez daha işlerseniz kaybolurlar.
2) Baskı hatası ve işleme.
İşleme sırasında evlilik ortaya çıktı ya da başlangıçta olduğunu söyleyemem çünkü modeli daha önce görmedim.
Kabarcıklardan kaynaklanan girintiler, taşlama sırasında hasar (?), sayıların eşit olmayan derinliği ve ”seyahat eden" \asimetrik kenarlar (görünüşe göre yine kötü işleme nedeniyle).
Kimseyi olumsuzluğa çağırmıyorum. Bu şirketle çalışıp çalışmayacağınızı seçip seçmeyeceğinizi seçin. Sadece izlenimi ve deneyimi paylaşıyorum. Belki mücevher işinin önemli olmadığı büyük projeler burada gerçekten iyi sonuç veriyor, ancak küçük detaylarda doğruluk ve doğruluğa ihtiyacınız varsa, yardım için başka bir firmaya başvuracağım.
Спасибо огромнейшее! Лучший результат! Качественная работа, один в один как в рефе! По срокам все четко, ребята учли все детали и пожелания) в процессе работы всегда были на связи, присылали фото и видеоотчет) моделирование и печать игрушек мы заказывали в подарок, даже не хотелось отпускать этих малышей потом, безумно крутые!
Обратимся снова! Хотим еще одного персонажа🥹
Поставил бы 0 звезд если бы была возможность, просто не ищите сюда за реверсным моделированием по скану.
Начну с простого, задача была поставлена так; отсканировать наушники и выполнить реверс моделирование по скану. Скан на троечку, со смещением поверхностей и прочее, но это не суть.
Самое веселое началось на реверсе. Сперва мне скинули модель плохого качества (очень грубую), на мой вопрос что это ответили что случайно отправили не тот файл, ну ок, бывает. Отправили актуальный и там тихий ужас, поверхности кривые, все детали объединены в одно тело, геометрия просто жуткая, студент первого курса моделит и то лучше. Сделал подробные скрины, попросил переделать реверс поскольку результат не соответствует минимальным требованиям качества. Сперва неделю кто то болел, потом неделю делали и в итоге выдали мне очередную отвратную модель. Я даже не стал делать возврат, потому что ни минуты своего времени на эту контору я больше не потрачу (кроме этого отзыва чтобы следующие клиенты увидели).
Это самая безответственная организация которую я встречал за все время что работаю, я удивляюсь тому что они работают не первый год, потому что по всем законам бизнеса такое низкопробное отношение к своему делу убивает сервис и бизнес не оставляя шансов, тут же какая то аномалия. Надеюсь что деньги которые они получили за работу школьного уровня пустят на найм специалиста который обладает хоть каким то пониманием того что такое качественная модель. Мне было бы стыдно показывать такое клиенту, просто посмотрите скриншоты и все сразу станет понятно.