Not: 9.12.24'e girdim, aşağıdaki hikayemdeki habalka hala çalışıyor))
Kahramanın adı Anna, en yaşlı ve en değerli çalışana rozette iflas etmediler, adını kendim sordum.
Yönetim tarafından hiçbir önlem alınmadı, kişi yetersiz bir şekilde doldu, koşarak kıyafetlerini ve fiyat etiketini elinden yırtarak, eşyanın fotoğrafını çekmek için ondan izin istemem gerektiğini ilan etti.
Orada yazarın TASARIMCI kıyafetleri var, umarım herkes çoktan anlamıştır? Bu tavırla kimin satın aldığı sorusu, mağaza her zamanki gibi tamamen boştu) Bu arada, Çin'den getirilen markalarının değil ceketinin fotoğrafını çekiyordum. Ceket güzel, ancak dikişlerden iplikler çıkıyor ve bu uygunsuz davranışla, elbette artık şişirilmiş bir fiyata bir şey satın almak için geri dönmek istemedim.
Altı ay önce geri çağırma:
Sürekli kibirli kaba satıcılar, nasıl giderseniz gidin, hemen ayrılmak istiyorum. Doğrudan seçime katılımın ve gelirin mümkün olduğunca az olması uygun görünüyor.
Kesinlikle iletişim kurmak için eğitilmediler, ne de daha az satmak için eğitilmediler. 10.000 ruble'den (bunlar tişörtler) eşyalarla çalıştığınızda, yukarıdakileri bilmelisiniz ve Cheburechnaya tren istasyonunun pazarlamacısı gibi davranmamalısınız, ancak bu cheburechnaya satıcılarına hakarettir, çünkü orada böyle karakterler bile yoktur. Anna'nın çalışabileceği tek yer umumi tuvalettir, çünkü insanlarla minimum düzeyde iletişim kurmanız gerekir ve müşteri akışı kendiliğinden ortaya çıkar.
06/10/24 annemle geldim. Eşikten, ödeme gücünün aşağıdan yukarıya bir bakışla değerlendirilmesi gerçekleşir, ardından satıcı her şekilde burada harika şeylerin kendisini ve onları üstümüze koyduğunu gösterir, derler ki "dokunma, ben daha iyiyim", "pekala uymuyor, çıkaralım", "sandalyeye atamaz mısın?!" vb.
Bir habalka'nın kibirli davranmasını ve bir kez daha bir şeyler sormaktan çok utanan annemle konuşmasını izlemek son derece sinir bozucuydu. Ayağa kalkmak zorunda kaldım ama insan o kadar beceriksiz ki özür dilemek ve kazanmak yerine tartışmaya başladım.
Daha önce orada bir tane vardı ve aynı hikaye - daha yüksek bir konum, kabalık, daha sonra bu tür pek çok şey ortaya çıksa da, bedenimin neredeyse hiç bulunmadığının bir göstergesi.
Yönetim ve insan kaynakları departmanı, hem para hem de arzu olmasına rağmen bu mağazadan zevk almak ve bir şeyler satın almak mümkün olmadığından, bu tür çok sayıda incelemeyi beğenmemek için harekete geçmek, personeli işe almak veya eğitmek için büyük bir talep var. Bu arada mağaza her zaman boştur. Neden yıllarca, mağazanın gelirini ve markanın itibarını yok eden beceriksiz insanları pahasına destekliyorsunuz?
Kadın nerede olduğunu ve nedenini hiç anlamıyor, harekete geçmek ve şimdiden çok az alıcıya karşı kabalığı durdurmak için büyük bir talep var.
Согласна с предыдущими негативными отзывами про обслуживание. Хамство одной женщины продавца уже за гранью. Несет какую-то ахинею и еще позволяет себе оскорбительные замечания отпускать. Если я покупаю брюки за 12 тыс., то почему я должна слушать такое от персонала?! Причем ее не спрашивали, но про клиентоориентированность человек даже не слышал. Пару раз покупала там вещи, старалась не попадать на эту мадам. Но сегодня не повезло. Больше нет желания заходить в данный магазин.
Приезжаю в Ростов-на-Дону по служебным делам в командировку из Донецка и обязательно захожу в торговый центр Рио вечером, так как он рядом с гостиницей. Нашел здесь отличный магазин ALEXANDER BOGDANOV . Одежда такая классная, ткани великолепные, нежные, не думал, что в России есть такой красивый бренд одежды! Особенно хочу сказать спасибо консультанту Елене - грамотная, с чувством вкуса. Купил два платья девушке, думаю понравится. Приеду в сентябре и опять зайду к ним. Очень, очень понравился магазин.