Düzenleme noktasının operatörünü 6 dakika beklemek zorunda kaldım, çünkü onun sözleriyle "Yandex düzenleme noktasında" da çalışıyor, iadeyi kaydettikten sonra hesabımın ozonun engelleneceği konusunda beni tehdit etmeye başladı. Bundan sonra, ondan (ozon çıkış noktasından gelen ve kaydedilen) acilen ozon çıkış noktasına geri dönmesini isteyen çağrılar düştü. Ne için, operatör belirtmedi. Bunun için üç kez geri dönmek zorunda kaldım!!! Yeni Yıl tatillerinden hemen önce. İletişimin sonunda malımı bana vermedi, bunun için bir ret düzenlediğini söyledi ve siparişimi almak istersem yenisini ödemem gerektiğini söyledi, çünkü onu zaten iade için resmileştirdi. Videoda malları reddetmediğimi, ancak pv operatöründen birkaç kez siparişimi bana vermesini istediğimi görebiliyorum. Vermeyeceğini cevapladığı şeye. Ben ayrıldığımda oluktan çıktıktan sonra beni takip ederek "hesabımı engelleyeceği" tehdidinde bulundu. Bütün bunlar bu pvz ozonunun kamerasında görülebilir. Artık bu pvz'de ayağım yok. Bu tür insanların sizin için çalışması üzücü olsa da (
В пункте выдачи работает человек который вечно хамит и не довольный жизнью. Сидит в телефоне постоянно. Когда клиент стоит перед ним и ждет. Делает не правильные возвраты, и с тебя списывают деньги, а потом трать свое время на возвраты и заказы. Еще и тебя выставит потом в плохом свете и накричит. И при этом ты тратишь возможности заказывать к примеру, вещи без примерки. И лимит стоит еще на покупки в месяц. Негатив от одной доставки может на целый день быть, и не знаешь как и когда попадешь.