11.07.2024 tarihinde bu mağazadan mal satın aldık. Danışman, malları nerede bulacağını çabucak önerdi ve ayrıca seçime yardımcı oldu.
Malların kalitesi iyidir. Her şey mükemmel durumda.
Elektrikli bir kahve değirmeni, multicooker için bir kase, telefon için bir güç kaynağı vb. Satın aldık.
Multicooker için kase yerli gibi geldi.
Telefon ünitesi geldi, şarj işlemi hızlı ve sorunsuz bir şekilde gerçekleşiyor. Kahve değirmeni henüz çalışırken kontrol edilmedi.
Kasada sıra yoktu ve hemen hesaplandık.
Saç kurutma makinesi yandı, derhal yeni bir tane satın almak gerekiyordu.Mandarin'e geldik.Kız her şeyi anlattı ve tavsiye etti, en çok sevdiğimiz şeyi sipariş ettiler.Ertesi gün götürüldüler, çünkü sadece vitrin mevcuttu.Biz seçerken bu satıcıyı her taraftan çekip çıkardığımızı belirtmek isterim, çünkü diğer tüm çalışanlar da işin içindeydi.Bana öyle geliyor ki, bu durumda konuşmamıza utanmaz bir müdahaleye dayanmak ve gülümsemeyle tepki vermek cehennem gibi bir emektir.Tüketici olarak ben bile bazı alıcıların yeterli davranışlarından şüphelendim.Bu arada saç kurutma makinesi mükemmel çıktı.ve işçilere daha yeterli alıcı ve insan diliyorum.Hizmet harikaydı, kızlar aferin
Güzel büyük mağaza. İlginç bir şey buldum: Oradaki tüm fiyatlar 99 numarayla bitiyor. Kasada neredeyse hiç sıra yok. Malların kalitesi etkileyici. Pek çok faydalı ürün var. TAVSİYE EDERİM!!!
_her ne olursa olsun, Mandarin Plaza'da yer almaktadır_
İyi günler. Kahve arabasıyla ilgili bir inceleme bırakmak istiyorum. Açılmayı reddetti, garanti kapsamında şanslıydılar, cihazın zamansız bakımı nedeniyle garantileri reddettiler. Buradaki durum zaten tamamen farklı) bir kahve makinesi satın alırken, danışmanlar doğrudan beşinci elemanda satın alınan makineyi yıkamak için araçlar hakkında önerilerde bulundular. Makinenin talebi üzerine sürekli yıkama yapıldı. O zaman soru nedir ? İş araçları satmıyor mu? Yoksa doğru öneriler değil mi? Mallar üç kuruşa mal olmuyor. Hala garanti kapsamında . Ancak garantinin reddi var. Bu mağazadan bir daha asla hiçbir şey satın almayacağım.
Güzel, ferah bir mağaza, geniş bir seçim ve ilginç promosyonlar. Zayıf nokta danışman satıcılardır: onları hiç yakalamak genellikle zordur, teknik soruları cevaplayamazlar, malların özelliklerinde patlama olmaz, amaçları belirli bir markaya getirmek ve talepleriniz üzerine malları değil, onu satmaktır. Bu itici.
Geniş bir ürün yelpazesine sahip bir mağaza. Bazen iyi bir indirimle değerli bir şey yakalayabilirsiniz. Daha sonra para aktarabileceğiniz veya alabileceğiniz uzatılmış bir garantiye sahip kötü bir seçenek değildir. Biraz müdahaleci personel ama öte yandan bu onların işi.
Eskiden beşinci unsur hakkında iyi bir görüş vardı, şimdi düşmana da dileyemezsiniz, garanti kapsamında, tüm hakikatlerle ve hakikatlerle suçu alıcıya atmaya çalışıyorlar, sürekli bozulan ekipman satıyorlar (bu benim için elektrikli süpürgem, çamaşır makinem var - garanti sürelerine bile dayanamadı), tamirciler sadece mesai saatleri içinde çalışıyorlar, mesai saatleri içinde onlara uyum sağlamak zorundalar ve diğer birçok küçük şey daha var.
Korkunç bir yer. İğrenç danışmanlar. Satmıyorlar, danışmanlık bile yapmıyorlar. Onlar sadece seçtiğiniz ürüne olumsuzluklara neden oluyorlar. Bunun böyle olmadığını söylüyorlar, ama bir başkasını verelim, bunu ya da bunu verelim. Sırtlanlar gibi yapışıyorlar. Yine de belirli bir model için geçtim. Ve eğer esasen konuşuyorlarsa, öyle değiller. Taksitler için ayırmaya çalışıyorlar, çünkü satın alma onlar için hemen karlı değil.
Bu yardımcılardan sonra geri dönme arzusu yoktur.
Bu mağazayı gerçekten beğenmedim, bir çocuğa 2800'e mal olan bir dizüstü bilgisayar satın aldım, bu yüzden kurmak için sigorta ve kurulum için bir not defterinin maliyetinin yarısını ödemeniz gerekiyor, danışmanlar parayı alıyorlar ve reddetmeye başlarsanız kir döküyorlar
16 09 2024 En12 00
En azından böyle bir şey işe yaramayacak.
Bir çamaşır makinesi satın alırken, hiçbir durumda kurulum hizmetini satın almayın, çünkü ustanın onu kurmaya gelmesine tenezzül edene kadar bir hafta bekleyeceğiniz için, kendisine bir şey borçlu gibi iletişim kurar. Sanki tüm şehir için tek bir usta, iğrenç hizmet ve iletişim varmış gibi geliyor!!!
Kibirli danışmanlar, yalnızca sunduklarını satın alacaksanız mutlu bir şekilde iletişim kurarlar. Başka bir konuda ısrar ederseniz veya seçim modelin maliyetinin altına düşerse, size olan ilgi kaybolur ve isteksizce de olsa sadece "evet-hayır" gibi tek heceli cevaplara daha fazla danışma yapılır. Satın alırken ek garantiden de vazgeçtiyseniz, o zaman genel olarak birine bir şey borçlu kaldığınızı hissederek ayrılırsınız ( (((bu nedenle, ağa birkaç ziyaretten sonra (özellikle elektrikli süpürge almaya çalıştığım bu mağazadan sonra, seçimden memnun olmadım; telefon aynıdır; danışmanın görüşüne göre bir ütü veya başka birine ihtiyaç duyuluyordu) farklı yerlerde (Sovyet'te durum daha iyi, ama aynı zamanda beğendiğiniz modellere danışmanızı ister istemez ilgi çekici bir alıcı haline gelirsiniz) bu mağazayı ve genel olarak ağın yan tarafına gidiyorum.
Seçim çok küçük, her şeye hemen siteye bakmanız, ardından sipariş vermeniz gerekiyor. Mağaza, daha yüksek fiyat kategorisindeki pozisyonları temsil ediyor. Keşke farklı fiyat kategorilerinden bir seçim olsaydı. Ayrıca, ek hizmetlerin garantiler, hayırseverlik şeklinde sürekli dayatılması. Bir öneri olarak, ağ hayırsever eylemlere katılmak istiyorsa - satış karının bir yüzdesini bu amaçlara mahsup etmek ve müşterilerine bir şey satın almayı teklif etmek yerine, bu parayı daha sonra hayır kurumuna göndermek istiyorsa
02/16/2024 tarihinde Gomel'deki Mandarin Plaza alışveriş merkezi'nde mağaza Yeni 5 Elemanı'nda bir iPhone 15 satın aldım…
Alıcıya karşı tutum korkunç, teslim alma ile internet üzerinden sipariş verdim.toplama noktasına vardığımda telefonu açıp kontrol etmesi için bir danışman çağırdılar, açmamamı istedim çünkü bir hediye için satın alıyorum ... danışman bana kurnazım olduğunu söyledi, sonra telefonu geri getireceğim ve satıcının kendisi için geri alması gerekecek, otopsi yapmadan teslim edebileceklerini belirttim, kesin bir hayır dediler, telefonu aldılar ve ödeme yapmak için kasaya gönderdiler ... telefonu kontrol etmesi için kısa kıza satıcıya verdiler ... ödedim, kıza döndüm ve bir kez daha açmamamı istedim, kız beni reddetti, tek şey açmamamı teklif etti. Kendisi ve şimdi her yeri açtıklarını da ekleyerek, telefonunu A1'de kendisi için satın alıyordu ve orada da ona açtılar, eğer kendim için bir sorun yaşamadan alsaydım, bu yüzden hediyem için ... kızın çok titiz olduğunu belirttim..Ben kendim ticarette çalışıyorum ve ilgili ürünün ne olduğunu ve sunulması gerektiğini biliyorum, ama öyle değil ... affedersiniz bana 4 kez uzatılmış bir garanti teklif ettiler, bununla ilgili sözlerle telefonumu kıracağım ve beşinci elemanın geri alması için cehennemin 300 turunu geçmem gerekecek ... ruh halim düştü, telefonu açtı ... açıldığını gösterdi ve bu konuda kontrolün sona erdiğini gösterdi, bu kadar gerekli olduğu için daha fazla kontrolle ilgili soruma (oradaki hoparlörler / mikrofon) internete ve uzun bir kuruluma ihtiyaç duyulduğundan bunu kontrol etmediklerini söylediler ... o zaman kontrolün anlamı nedir bilmiyorum .Temmuz ayında 21. yüzyılda kendime satın aldım.açılmadan getirip verdiler ve herhangi bir sorun yaşamadılar ... genel olarak bana telefonu verdiler ama ruh hali bozuldu ... ve hediye gitmediği için kişi telefonun kullanılmış olduğunu düşündü. Açıldıklarından ve satıcının parmak izleriyle ... kutuda yatıyordu bile açılmadı ... tüm ruh hali kedinin kuyruğunun altında
Bugün 12/26/23 tarihinde, bir kıyma makinesi satın almak için Mandarin'de bulunan 5 Element'e geldik.(Büyükanneme Ng'ye vermeye karar verdik).Hemen çok memnun olmayan bir yüzü olan bir danışman kız bize yaklaştı.Bütçe seçeneğine ihtiyacımız olduğunu öğrendiğimizde, yüz daha da kasvetli hale geldi, bize güvendiğimiz miktardan çok daha pahalı olan malları (kelimenin tam anlamıyla) koklamaya çalıştı.Her şeye ek olarak, açıkça üşütmüştü (burun akıntısı, öksürük).Bu tamam, her şey oluyor. Ona söyledim, şimdi yorumları okuyorum ve düşüneceğim, bir şeyler kokladı ve ayakta duran danışmanın yanına gitti, açık gülümsemeler, bakışlar olduğu için benimle konuştu...Neye sordum:-sorun ne....Dürüst olmak gerekirse, bu mağazada ilk defa böyle bir durumla karşılaşmıyorum, burada ne olduğunu anlamıyorum....Ancak küstahça durup müşteriyi tartışmak açıkça haklı değildir. İşten hoşlanmıyorum, git başka birini bul. Bu beni çok üzdü, bu mağazada, daha doğrusu orada çalışan insanlarda daha da hayal kırıklığına uğradım. Görünüşe göre bu beceriksiz kişiliğe gelip şikayette bulunmayı planlıyorum.
Segolnya (25.01.2024, akşam 17.00 civarında) mağazadaydılar, bir monitör satın almak istediler.
Bu model vitrinde olmadığı için danışmanı beklemeye geldik. Kimse uzun süre yaklaşmadı, kendi başımıza çağırdılar. Genç adam hemen bir "monitör uzmanı" aramanız gerektiğini söyledi. Uzman kıza belirli bir monitör gösterildi (başka bir sitede), bakmanın mümkün olup olmadığını merak ediyordu. Kız telefonu elinden aldı ve hemen vitrine bakmak için onunla koştu ve ardından salondaki bilgisayara gitti. Bir şey girdikten sonra (belli ki yanlış), bize mağazada monitör olmadığı söylendi. Siteyi gösterdiler, kısa bir kod söylediler - orada olduğu ortaya çıktı (çalışanın veritabanında modeli kullanarak malları bulamaması garip). 2 birim olduğunu söylediler, 1'i bize getirecekler, görebiliriz. Bekledik, bekledik, bekledik. Geldim, vitrinde olduğunu söyledim.
Bakmaya başladıklarında, "uzman" ürünle ilgili sorulara temel olarak cevap veremedim, şu anda ağa dahil olup olmadığını bilmiyordum.
Bir şekilde satın alıp almamaya karar verebilecek her şeyin, "sadece 12 rubleye mal oluyor" ifadesine kadar "ücretli bir hizmet" olduğu ortaya çıktı. Bütün bunlara ek olarak, istişare sırasında kız, aichi bölümündeki çocuklara sürekli baktılar, olumsuz bir şekilde başını salladılar, görünüşe göre bizi değerlendirdiler ve satın almayacağımızı gösterdiler (mümkün olan en iyi sonuçlar).
Bu "uzmanın" herhangi bir yön görmediği ve müşteriyle iletişimde standartları hiç duymadığı izlenimine kapıldım. Aksi takdirde, kişisel bir şeyi kapıp onunla bir yere gitmenin nerede normal olduğunu açıklayamıyorum.
Daha önce, diğer 5 unsurda bununla karşılaşmadılar.
Danışmanların hizmeti sıfır olduğu için bir yıldız bile koymak üzücü. Manitora'yı satın aldıktan sonra televizyon için başka bir mağazaya gittim. Kendim için artık orada çıplak olmadığımı çıkaracağım!!!
Bu mağazada, neredeyse tüm ekipmanları, özenli personeli satın aldım. Şehrimizde iki büyük dükkan 5 element ve elektrikli testere , elektrikli testereye kıyasla profesyoneller burada çalışıyor.
Hizmet 0. Telefonların veya ev aletlerinin bulunduğu bölümün yakınında 15 saniye yavaşladığınızda »Satıcılar" başlarını kırıyorlar, ancak saç düzelticilerin olduğu bölümde 15 dakika bekledim ve KİMSE dikkat etmedim, salonda sevecen bir bakışla yürüdüm, herkes meşgul. saat 20:45 telefonlardaki meşhur "satıcılar" birbirleriyle tatlı bir şekilde konuşuyorlar, ancak bu arada KİMSE gerçekten konsültasyona ihtiyacım olduğunu görmüyor. Lütfen saç düzelticilerinin açık bir şekilde yerleştirilmesini sağlayın, malları yüzümle göreceğim ve satın alacağım, teşekkür ederim.
Personele böyle bir değerlendirme yapılır.
Kayıt 2 saat sürdü. Mallar için ödeme yapılamadı, yoluna çıkmadı. Sonra garanti kartını yanlış doldurdular ve şans eseri garanti kapsamında teslim edilmemiz gerekiyordu.
Mağaza, aşırı fiyatlandırılmış olsa da iyidir. Bununla birlikte, danışmanların büyük bir kısmı mallarda yeterince kötü yönlendirilmiyor ve gerçekten uygun şeyler önerebiliyor)
Harika bir mağaza. Çok sayıda mal var. Sadece bir eksi var, çok az satış danışmanı var, ürünle ilgili bilgileri netleştirmek için beklemeniz ve ardından satın almak için uzun süre kayıt yaptırmanız gerekiyor.
Mallar ve sipariş hakkında hiçbir şey söylemeyeceğim, ancak malları yüz yüze gösteren adamların işi soruları var...Bir monitör satın alırken ve performansını gösterirken, bu sevimli çocuk çıplak elleriyle monitör ekranının zeminine baktı, Dürüst olmak gerekirse bu konuyu mağazanızın liderliğiyle gündeme getirmek istemedi.Bugün için bu şekilde hizmet etmek pek de uygun değil.
Orijinalini göster · Русский
3
1
Kurumun yanıtını göster
Бари Курт
11. seviye şehir uzmanı
16 Eylül 2024
İki elektrikli scooter sipariş ettiler. Nakit ödeme. Sabırsızlıkla bekliyorduk. Üçüncü gün çağrı - scooter'larınız stokta yok. Sipariş verirken 3 tanesinin stokta olduğunu söylediler. Güvenilmez mağaza. Üzgünüz.
1700,00'e mal olan bir telefon satın aldık.Danışman satıcılar, 65 rubleye mal olan koruyucu filmi şiddetle tavsiye ettiler.Film bir hafta dayanacaktı.Mağazaya döndüklerinde bize garanti olmadığı ve sorumluluk almadıkları söylendi ... Bu çok hoş olmadı, artık bu mağazadan bir şey satın alma arzusu yok.
Herkese merhaba. Harika mağaza 5 elemanı. Ama işte size benim deneyimim. Bir yıl önce telefonu aldım. Vivo 20'ler bana tavsiye edildi. Bu mucize 3 ayı sadakatle çalıştı. Sonra aksaklıklar ve frenler başladı. Telefon mümkün olan her şekilde hareket etmeye ve yavaşlamaya başladı. Telefonu kıza aldım. Ayrıca mümkün olan tüm koruyucu camları ve bir yıllık garanti programını + başka bir mağazadan koruyucu bir kılıf satın aldım. Bu yüzden neredeyse bir yıllık garantiden sonra destek merkezlerine döndüm çünkü telefon zaten tamamen yanıyordu. Üzerinde ciddi bir fiziksel hasar olmadı, asla düşmedi ve sık sık ders çalışmak ve oyun oynamak için kullanıldı. Böylece resepsiyondaki kız, telefondaki fabrika ayarlarına sıfırlamanız ve birkaç gün nasıl davranacağını görmeniz gerektiğini ve ancak o zaman gelmeniz gerektiğini açıkladı. Ben de öyle yaptım, bir günlüğüne yardımcı oldu ve birkaç gün sonra geri döndüm. Telefonu aldılar, hesap makinesinden daha kötü olan ve daha da yavaşlayan geçici bir değiştirme yaptılar. Ama en azından teşekkür ederim arayabilirdim. Bir süre sonra bana telefonun hazır olduğunu söyleyen bir mesaj geldi. Hizmete saat 20.30'da geldim ve başka bir danışman da öyleydi. Kısacası, akşam saat 9'da dükkanları kapanıyor ve benimle hiçbir iş yapmak istemedi. Telefonu teslim ettiğimde verdikleri ve iddiaya göre onsuz kollarıma veremeyeceği bir tür kağıt vermesi gerekiyordu. Öfkelendim ve bakmamı istedim çünkü pasaport bilgileriyle telefonu teslim ettim ve kontrol etmemi istedim. Bu adam isteksizce üsse tırmandı ve pasaportumu talep etti, neyse ki yanımda getirdim. Bana telefonumu verdim ve hepsi bu. Yine öfkelendim ve yapılan işin sonuçlarını talep ettim. Neredeler onlar? Yine isteksizce telefonun tekrar fabrika ayarlarına sıfırlandığını ve onunla her şeyin yolunda olduğunu söyleyen bir kağıt çıkardı. Telefonla en azından bazı çalışmaların yapıldığına dair kanıt talep ettim, ancak doğal olarak bana hiçbir şey verilmedi. Bu yüzden o kağıda da okudum. Telefonun arka kapağında gizemli bir şekilde bir tür göçük oluştuğunu söyledi. İzlemek için çılgınca uçtum ve gerçekten oradaydı. Ama telefonu neredeyse mükemmel durumda teslim ettim. Kapaktaki küçük çizikler saçmalıktır. Kısacası, onarımda bir adam onu kampanyaya düşürdü ve tabii ki, şimdi onu kıranın biz olmadığımızı hiçbir şekilde kanıtlayamayacağım. Sonuç şudur - servis merkezi aracılığıyla hiçbir şeyi tamir için asla teslim etmeyin. Garantim bitti ve şimdi yapacağım ve kanıtlayacağım boktan bir şey. Ve eğer taşıyorsanız, teslim etmeden önce mallarınızın fotoğrafını çekin. Yoksa o zaman onu kıranın ya da ona zarar verenin siz olmadığını kanıtlayamazsınız. Ayrıca yapılan çalışmalarla ilgili kağıt talep edin, mecbur olmalarına rağmen orada vermeyi pek sevmiyorlar.
Telefonu değiştirilerek sattılar, soru sormadan ve çabucak özür dileyerek bize vermeleri iyi oldu. Kasada ödeme yaparken doğal olarak biz ve rızamız olmadan ambalajın açılması oldu. Eğer öyleyse, elbette, 2 aylık özenli ilişkiden sonra telefon kırıldı. Bundan önce telefonlar 5 yıl hizmet veriyordu.
Şimdi, saklama süreleri hakkında farklı bilgiler vererek satın alma / açma anının videosunu göstermeyi reddediyorlar. Ve bize kullanılmış malları video olmadan yenisinin fiyatına sattıklarını düşünüyoruz. Ve düşük kaliteli mallar için para iade etmeyi reddediyorlar. Pek çok satış kuralını ihlal ederek... Ekran modülünün telefonun maliyetinin% 30'undan daha azına mal olduğunu garanti ederek. Orijinali değil bir kopyaya değiştirirseniz, mümkündür. Ancak neden ekranın bir kopyasına sahip yenilenmiş kullanılmış bir telefona ihtiyacımız var (bu asılacak ve her zaman çalışmayacak).
İnsanlar bu mağazadan alışveriş yaparken dikkatli olun. Mandarin'deki 5 elementti, Sovyet ekipmanında hiç böyle bir şey satın almadılar. Ve eğer yasayı çiğniyorlarsa, bu sorunları hemen çözün. Çünkü bu mağazada neler olup bittiği bir sır olarak kalıyor. Sonra kaydı gizlerler.
(Başlangıçta konuştular
-bir yıl saklanıyor,
-sonra göreceğiz / çözeceğiz / arayacağız (iki ay öncesine ait bir tarihe bakmanız gerektiğini bilerek!)
-Durumu öğrendikten sonra bir ay konuşmaya başladılar
-diğer çalışanlar, bu sadece savcılığa yapılan başvuruda
-sonra tekrar cevap bir aydır
- sadece mahkemede başka bir seçenek sunacağız)
Ve yukarıdakiler Belarus'taki büyük bir mağaza zincirinde gerçekleşiyor.
Çok çeşitli ürünler, personel her zaman ürün seçiminde yardımcı olacak ve bunu zorunlu olarak yapmayacaktır. Sürekli indirimler ve promosyonlar. Fiyatlar yeterli
Buradan bir blender ve su ısıtıcısı temizleyicisi aldım. Her şey yolunda, yeni başlayanlar için 5 ruble veren bonus karttan memnun kaldım. (bu kadar çok gibi görünüyor) ilk siparişte indirim ve satın alımlar için daha fazla puan biriktiriyor. Ancak fiyatlar kendi başlarına pek makul değil. Bence aynı karıştırıcılar da dahil olmak üzere birçok ürünün fiyat etiketi çok yüksek. Personel kibardı ve bilet gişesindeki kuyruklar küçüktü.
Mağazaya geldikten sonra mağazanın çalışanından tavsiye istedim.
Kız geldi, neler olup bittiğini anlamadan sorularıma baktı ve yüksek sesle güldükten sonra, çalışanın sözlerinden sonra ne tür aptalca sorular soruyorum: "cidden anlamıyor musunuz?", artık iletişim kurmak istemedim.
Çalışan, mağazada satılan malların teknik özelliklerini kesinlikle bilmiyor ve müşterilerle nasıl iletişim kuracağını da bilmiyor.
Eğitimsiz, kaba personelin çalışması üzücü.
Tanınmış markalardan çok çeşitli ev aletleri, çalışmalarını bilen iyi danışmanlar. Büyük bir alışveriş merkezinde yer almaktadır, yanından geçemezsiniz... Promosyonlar geçerlidir ve ayrıca taksitle mal satın alabilirsiniz. Tavsiye ediyoruz
Çekici, başka hangilerini aramanız gerekiyor. Kara Cuma'da önerilen ekipmana, özellikle LG 55 "TV'ye, aynı konfigürasyona uygun ve indirimli olarak karşılaştırmalı bir analiz yaparak, çevrimiçi mağazalardan daha pahalı ve özel satıcıların sunduğundan daha pahalıdır. Birisi söyleyecek, garanti ne olacak? Cevap vereceğim: Servis merkezinin garantisi, malların kimden satın alındığına bakılmaksızın geçerlidir. 5 elemanda hile yapmak en az% 40'tır. Aynı zamanda, yakınlarda, malları satın almanıza "yardım etmenize" hazır bir düzine banka temsilcisi var, ama aslında sizi fark edilmeden kancalayıp para için yetiştiriyorlar. 5 elementten hiç bir şey satın almadım. Size neyi tavsiye ediyorum. Olumsuz
Ek hizmetlerin zorunlu olarak dayatılması, açık bir şekilde yanıltmaya ve parayla boşanmaya kadar uzanır. Danışmanlar neyin en iyi olduğunu değil, neyin satılması gerektiğini tavsiye ediyor. İyiden, bakabileceğiniz ve dokunabileceğiniz oldukça büyük bir vitrin.
Mağazadaki personelin satışla çok az ilgisi var. Danışman arıyorsun, ama onlar oyunu oynuyormuş gibi "yakalarsan danışacağım". Bu arada, danışma hakkında çok az bilgi sunuyorlar ve gerçekten ihtiyaç duyulmayanları değil, satmak istediklerini "koklamaya" çalışıyorlar. Alıcıyı kelimeden hiç duymuyorlar.
Personel sayesinde harika bir mağaza: çocuklar aferin... Hiç kimse cevaplarda «yüzmez», ekipman seçiminin inceliklerinde ve nüanslarında size söyleyecekler ve yardımcı olacaklar.
Gomel'de 3 mağaza var, bunu tavsiye ederim! İşte en yetkin danışmanlar!!!
Ama yine, bu mağazada, herkes gibi, belirli bir markanın destekçileri var... Tam zamanlı çalışanlar değiller ve sadece markalarının ürünlerini satmak için her türlü saçmalığı sürebilirler: Her yerde bunlardan kaçınmak en iyisidir!!!