Mağazaya teşekkürler 5 öğe. Ayrı ayrı, mükemmel bir uzman olan Alexander adlı bir çalışana teşekkür etmek istiyorum, samimi konuşma ve profesyonellik kendimi rahat hissetmeme yardımcı oldu ve ardından geniş bir seçim arasından yeni kulaklık alırken mutlu oldu.
Gelip hemen almak istediğim için önceden bir robot elektrikli süpürge sipariş ettim. Ancak teslim noktasında bana malları yalnızca meşgul olan bir danışmanın verebileceği söylendi. 15 dakika bekledikten sonra kimse gelmedi ve ben çok acelem vardı ve elim boş gitmek zorunda kaldım. Kimsenin bana veremediği malları almak için çok zaman harcadığım için müşteri odaklılığından hayal kırıklığına uğradım. Bundan sonra başka bir şey satın almak istemiyorum, hatta daha az sipariş vermek istemiyorum
Bir fan satın almak istediler, kendimiz bir model seçtiler çünkü danışmanlardan hiçbiri bize hizmet edemedi. Sadece ihtiyacımız olan rengin hangi kutuda olduğunu anlamamız gerekiyordu. Müsait olan danışmana yaklaştılar, taraftarların kendi bölgesi olmadığını, şimdi bize yaklaşacaklarını açıkladı.
Ama bu asla olmadı, satın alma işlemi yapılamadı.
Personelden cimri olmayın, görünüşe göre yeterli danışman yok, bu potansiyel alıcılarda olumsuz duygulara neden oluyor ve mağazanızı satışlardan mahrum ediyorsunuz.
En iyileri!!
Cyril, Anton, Maria - seçimdeki yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Çocuklar zanaatlarının ustalarıdır. Teknolojiyi biliyorlar ve anlıyorlar!
Danışmanlar çalışmak istemiyor. Soruları cevaplamaya bile çalışmıyorlar. Marka temsilcileri, diğer rakip markalar pahasına yanıltıcıdır. Genel olarak, mağaza en iyisini yapmaya bırakır. Tarafsız ve yetenekli danışmanlarla çevrimiçi platformlarda seçim yapmak daha kolaydır
Kulaklık satın aldılar, çalışmadıkları ortaya çıktı. Masadaki bir plaketle motive ederek geri ödemeyi veya değiştirmeyi reddetmeye çalıştılar. 5 elemanlı personelin neden bu şekilde davrandığını anlamıyorum, neye güveniyorlar? Çalışmayan kulaklıkları ne alacağım? Bu, başka bir sıradan müşteriyi kandırma girişimi mi?
Harika bir dükkan. Çok çeşitli ürünler. Ben burada düzenli bir müşteriyim. Satın alma için ödeme yapabileceğiniz bonusları severim. Güler yüzlü personel. En önemlisi, profesyonel tavsiye alıyorsunuz.
Samsung'u seçmeye geldik ve aynı zamanda 23 bölüm. Bizden sonra insanlar içeri girdiler ve xiaomi'yi ve her türlü uaveyi aktif olarak izlediler. Krnsultant beyler onlara iki kez uçmayı başardılar. Biraz sonra ve büyük olasılıkla isteksizce, bizi Xiaomi'nin lehine caydırmak isteyen bir danışman olan bir kişi de bize yaklaşıyor. Açıkçası- böyle bir iş var. Nezaketten sunulan ürünlere baktık ama Samsung'a ihtiyacımız vardı. Adam açıkça memnun değildi, ancak taksitli bir çek düzenlemek için harcadı. Garanti, tembel ikna hakkında konuşmak - her şey herhangi bir mağazada olduğu gibi, ayrıca eş burnunu seçtiğini kaydetti. O memnun-biz pek değiliz. Zırhı-süper turbo-ultra filmi yapıştırmayı teklif ettim. Maliyeti söylemedim, kayıt için banka temsilcisine gittik, ancak yol boyunca çeklere baktık. Filmi boyutlandırma-70 ruble. Telefonun maliyeti ile karşılaştırıldığında-bir kuruş, ancak bir şekilde aşushennam için fazla tahmin ediliyor. Bunun harika olduğunu, ancak bizim için gereksiz olduğunu söyleyerek çeki iade ettik. Çek hemen açık bir şekilde yırtıldı. Ve sonra bu konu da psikopatlarla birlikte ofis odasına çekildi. Ruh hali ve arzu bozulur. Eş akşamdan memnun. Kar eksikliğini ve plana uyulmamasını anlayabiliyorum, çünkü her gün yüz kişi bir telefon için 3000 rubleden fazla para ödemek için mağazaya geliyor ve itibar maliyetlerini karla değiştirmek zor, ama teşekkür ederim, eğlenceliydi) herkese mutlu alışverişler, ama zaten başka yerlerde)
09/10/2023 tarihinde Galerideki bir mağazadan elektrikli diş fırçası satın aldım. Satıcı Olesya bize tavsiyede bulundu. Çalışanın malları bildiğini söylemek hiçbir şey söylememektir. Oral-b fırçasını almaya geldim ve tek istek rejimlerin olmasıydı. Danışman, rejimlerin orada olduğunu söylerken, uzun süre başka bir çalışanla bir deşarjın ne kadar süreceğini araştırıyordu. Eve geldikten sonra kutunun üzerinde rejim olmadığını keşfettiler. Nozulları kullanmadan veya açmadan bugün fırçayı iade etmek için mağazaya geldik ama bizi reddettiler. Her şeyi anlıyorum ama mallar için doğru bir şekilde danışmadılar ve suçum hiç benim değil. Çalışanlar ürün hakkında hiçbir şey bilmiyorsa, mağazadaki danışmanlardan genel olarak anlam ifade ediyor mu? Bu mağazaya daha fazla alışveriş yapmak için geri dönmek istemiyorum.
Çarpık malların tesliminden sonra iğrenç bir tutum. Bu mağazadan değil, genel olarak 5 unsurun politikasından bahsediyorum.
Oğluna kızağı sipariş ettiler. Mallar ertesi gün getirildi. Kurye imzalamasını istedi, malları aldılar. Ambalajın açılmasından sonra evde kusurlar bulundu: "buruşuk ark ve lehimleme eğrisinin izleri".
Cevabını aldıkları desteğe başvurdular: "kabul belgesi imzalandı, malları değiştirmeyeceğiz."
PS: Eğer bir tüp sipariş etseydik, mağazaya göre, kurye onu pompalayana kadar beklemek zorunda kaldı ve daha sonra kontrol etmek için geceyi bizimle geçirmek zorunda kaldı. izin vermiyor mu?
Her ihtimale karşı bir fotoğraf ekleyeceğim
Satın alma süreci neden bu kadar karmaşık? Malları almalıyız, fiyatı kontrol etmek için kasaya gitmeliyiz. O zaman her şeyin yolunda olması için incelemeye gitmeliyiz, sonra ödeme yapmak için kasaya gitmeliyiz. Malları kontrol alanına almak için geri dönün. Paketi almak için kasaya dönün.
Ben SADECE TERAZİYİ istiyorum, mekik koşusunu teslim etmek değil
Malları teslim etmelerini istemek için gelinceye kadar yarım saat bekledim. Bunca zamandır bölümde kimse yoktu. Danışmadılar, performans açısından kontrol etmediler. Dükkanda kendim «özgür uzmanlar» aramak için koşmak zorunda kaldım. Satıcıdan malları vermesini istediğimde meşgul olduğumu delirdi. Şaşırdım. Ama çocuklar durdular sohbet ettiler.
Malların ihracının uygunsuz organizasyonu, danışmanların profesyonelliği arzulanan çok şey bırakıyor, ek garantiyi reddettiğimizde bazı danışmanlar sinirlendi, diğerleri ihraç konusunda bizi görmezden geldi ve şirketleriyle güldüler. Hoş olmayan bir şey.
Merhaba. Merhaba. 07/10/2023 tarihinde bir telefon satın aldım, 3.10 sım kart yuvası kırıldı. Telefonu aldılar, fabrika evliliğini belirlediler. Para iadesi için yazdım. Garantinin sadece bir ay olduğu ortaya çıktı. Satıcılar böyle bir garanti hakkında bilgi vermezler. Bana para iadesi reddedildi. Bu mağazadan telefon almanızı tavsiye etmiyorum. Kaliteli mallar değil. Filmi kötü yapıştırdılar, taşındım. Başlangıçta bana aylık garanti süresinden bahsedilselerdi, bu mağazadan satın almazdım.
Üzücü bir olay oldu. Wi-Fi'li LG No Frost buzdolabı. Kompresör patladı. Buzdolabı uzatılmış garantilidir. 5. elemanla iletişime geçtik. Bir gün sonra Usta geldi. Kompresörü değiştirdim, gerekli kontrol yanıp sönmesini yaptım, soğutucuyu yeniden doldurdum. Sonuç olarak - uzatılmış garanti çalışıyor !!! 5. elemana ilginiz ve çabukluğunuz için teşekkür ederiz. Sorunun çözümünde herhangi bir sorun yoktu!!! Hiçbir şey için değil, 5. öğeden uzatılmış bir garanti ile satın aldıkları çok şey ifade ediyor. Usta Andrey'e özel teşekkürler!!! 5. unsurdan itibaren işbirliğine devam edeceğiz!!!
En güler yüzlü ve profesyonel personel, her türlü ekipman var, aradığınız şey yoksa bir analog seçecekler, her zaman indirimler ve harika bir bonus sistemi var, teslimat zirvede
Kendime orada çok havalı kulaklıklar aldım ve personel sempatik ve cana yakın
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Н
Наталья Гоцева
2. seviye şehir uzmanı
13 Ağustos 2023
Nadiren ıssız yazıyorum, eğer yazıyorsam, o zaman sadece olumlu yazıyorum. Mağazanın kendisine
Kazananlar, 9 şikayet yok, her şey yetkin bir şekilde organize edildi, temiz. Ancak çalışanlar için, daha doğrusu uçurtmalar gibi etrafını saran ve açıkçası seçtiğimiz Bosch dikey elektrikli süpürgeyi internetteki 5. Öğenin büyüsüne karşı caydıran iki çalışan için birçok soru var. Gerçekten dönüp bu kurumu terk etmek istedim, ancak mallar sonuncuydu ve bu mağazadaydı. Seçtiğimiz elektrikli süpürgenin ödemesi için makbuzun kelimenin tam anlamıyla elden çıkarılması gerekiyordu. Tefal organizatörü, seçimin bizim tarafımızdan yapılmış olmasına rağmen, mallarının üstünlüğüne çok takıntılı bir şekilde ikna etti. Pastanın üzerindeki krema, bize kesinlikle yararlanma teklif edilen Tefal yemekleri için bir indirim kuponu verdi. Sadece kaçmak istedim....
Bonus alışveriş merkezindeki mağaza müdürü 5 elemanına (Golubka Caddesi, 2) Misnik Nikolai Nikolaevich'e büyük bir teşekkür ederiz!!! Bu mağazanın profesyonel, dürüst, vicdanlı bir çalışanı!!! Yetkin danışmanlık ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim!!! İnsanların iyiliği için çabalayan bu tür çalışanlardan daha fazlası olurdu!!!
Çok güzel bir mağaza. Kötü bir ev aleti seçimi değil. Ve en önemlisi - profesyonel tavsiye ve hizmet. Tavsiye ederim.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Vitaliy
12. seviye şehir uzmanı
10 Eylül 2024
Hayali nedenlerle garanti hizmetini reddeden ve herhangi bir belge sağlamayan bazı sol ofis "garanti" onarımlarıyla uğraşmaktadır. Son 10 yılda tüm ekipmanların satın alındığı ciddi bir organizasyon gibi görünüyor, ancak artık ayağınızla değil.
Mağaza olarak alışveriş yapın. Ancak personel için koşmanız gerekiyor. Son zamanlarda alışveriş merkezinde bir çamaşır makinesi satın alındı. Uzun zamandır mağazalarda böyle tembel bir atmosfer görmedim. Satıcılar yürüyorlar - salonun etrafında dolaşıyorlar ve müşterilere aldırış etmiyorlar. Kendimiz gelip bize bir danışman getirmemizi isteyene kadar kimse bizim yönümüze yönelmedi. Karşılaştırma için, elektrik değirmeninde makineye baktıklarında hemen yardım teklif edildi. Ama adil olmak gerekirse, 5 elementte danışman adam (ne yazık ki adının ne olduğunu hatırlamadı) her şeyi makul bir şekilde açıkladı, tüm soruları yanıtladı ve biz karar verene kadar sabırla bekledi.
Dün mağazayı ziyaret ettik, çok az mal satın almadık. Satış danışmanı Vironika tarafından servis edildi. Kız malları iyi biliyor, makul bir şekilde danışmış, mallarla ilgili tüm soruları cevaplamış, hızlı ve net bir şekilde çalışıyor. Ekip kibar. Geriye sadece iyi izlenimler kaldı.
Polaris markalı bir robot elektrikli süpürge satın aldık. Çok memnun olduk, onun asistan olarak görüldüğünü ve temizliğin tamamen yerini almayacağını söylediler ... gerçekte iyi temizliyor, biz de süpürgeyle peşinden gitmiyoruz). Evde parke zeminimiz var, hepimiz çıplak ayakla yürüyoruz ve her zaman toz hissi vardı, elektrikli süpürgeyle temizledikten sonra yürümek temiz ve keyifli hale geldi. Artık her zaman temiz bir zemine sahibiz ve zamandan ve emekten tasarruf ediyoruz)
Korkunç. Promosyonla bir telefon satın alırken kulaklıklar vaat ediliyor, ancak bunlar sadece vaatler, kahvaltılarla besleniyorlar, bittiklerini ve yakında olacaklarını bildiriyorlar. Bir haftadır.
İlginçtir ki, aynı kulaklık modeli satışta mevcuttur, ancak söz verildiği gibi hediye olarak vermek istemiyorlar.
Adı olan böyle bir mağaza için bu normal mi?!
Birkaç yıl kendime bu mağazadan asla bir şey sipariş etmeyeceğine söz verdim. Son zamanlarda televizyon almalıydım. Ne yazık ki, 5 elementte hisse senedi için uygun özelliklere sahip bir televizyon vardı. KIVI 32F710KB. Önceki deneyimleri hatırlayarak buraya sipariş vermek istemedim ama kurbağa boğuldu. Sipariş verdim. Bir gün sonra kurye televizyonu getirdi, kutudan çıkardı, yere koydu. On saniyeliğine açtım, ölü piksel olmadığını söyledi ve geri katladım. Bir hafta sonra onu asacaktım ve çıkardığımda ekranda çizikler gördüm. Hemen mağazayı aradım, orada beni dinlediler ve bir hafta geçtiğini söylediler ve bununla hiçbir ilgisi yoktu. İddiaya kısaca cevap verildi:
"İyi günler.
Malları alırken kalite ve görünüm hakkında herhangi bir şikayetiniz olmadı.
Mallar sizin tarafınızdan koşulsuz olarak kabul edildi.
Malları değiştirmek için hiçbir neden yoktur."
Ama çabucak açıp kapatırsa, bir kutuya toplayıp ayrılırsa onu kuryeyle nasıl alabilirim. Ama ekranda film bile yoktu. Sadece kenarlarda.
Mahkemeye gitmemiz gerekecek. Bu ofiste başka türlü yapamazsınız.
Video kaydediciyi sipariş ettim. Kalvariyskaya'daki mağazadan almak zorunda kaldım. Buraya baktım - mallar% 100 boo. Kasadaki çizikler, tozlu, sd kart yuvası ciddi şekilde çizilmiştir. Tam hayranlık, mağazayı tavsiye etmiyorum.
Orijinalini göster
1
1
Kurumun yanıtını göster
A
AnonimB
10. seviye şehir uzmanı
24 Kasım 2023
Müşteri odaklılık Sıfırdır. Bir araba satın aldılar, bağladılar, başlat düğmesi çalışmıyor - hepsi bu, mağazanın geri ödeme yapmayı reddetmesi, masrafları kendilerine ait olmak üzere onarım yapmak istemiyorlar, mahkemeye gitmelerini tavsiye ettiler. Bu saçmalık. Artık ayağı yok.
Sık sık temizlediğim kişilerden biri, iyi seçimler ve personel. Burada çok şey satın aldım ve hiçbir şeyden pişman olmayacağım) tek dezavantajı (eh, bu muhtemelen bende) sipariş ettikleri malların gelmesiyle ilgili bir sms gelmiyor) ve böylece her şey en üstte.
Bir telefizör satın aldık, 192 p için garanti almamızı tavsiye ettiler, çünkü arızamız bile bizim için değişecekse, hiçbir şey yazmadılar, 2 yıl sonra uzaktan kumanda çalışmayı durdurdu, bunun sonucunda bu sarf malzemesine cevap verdiler, uzaktan kumandanın değiştirilmesi 150 p'ye mal oldu, sonuç olarak mağaza TV garantisini ve uzaktan kumandayı tüketiyor.... Bu bir tür dolandırıcılık
İlk ve kesinlikle son kez bu mağazadaydım.Telefonu üç saat boyunca satın aldım.Bir model sunacaklar, depoya ne kadar iyi bir model gittiklerini ve gitmediklerini anlatıyorlar.Bu yüzden dört kez.Bir sürü gereksiz ek ve hediye olarak da kulaklık bulunmayan kulaklıklar.Rüzgarda olmayan malları nasıl yerleştirebilirsiniz!!!???Bu aynı zamanda piyasadaki çadır değil..Belki çadırda daha iyi bir hizmet olsa da...
Korkunç mağaza, vasıfsız işçiler önce bir indirim olacağını söylediler, sonra aniden sistemlerde olduğu iddia edilen bir tür arıza olduğunu söylediler ve ayrıca *** bir fiyatla da istediler, sevgili müşteriler bu mağazadan herhangi bir ürün satın alırken dikkatli ve dikkatli olun!!!
Orada benim tarafımdan çok fazla ekipman satın aldım, TV, tablet ve MacBook ve orada yeni yıla kadar kendime bir grafik tablet almayı planlıyorum! Orada çok iyi uzmanlar çalışıyor, ürün yelpazesi zengin, nezih bir site, genel olarak seviyorum)
Zincirin Minsk'teki tüm mağazalarında, elektrik sektöründe olduğu gibi, satıcıların davranışları öfkeleniyor. Bütçe kategorisinden bir şey varsa, 150 soru, neden alıyorsunuz, kimi alıyorsunuz. Bundan sonra, bunu örtük bir ipucu ile almaktan vazgeçiyorsunuz, daha fazlasını alıyorsunuz, dilencilere ve kendinize saygı duymuyor musunuz? Kendinizinkinde ısrar etseniz bile, bu ürün aniden orada değil, sonuncusu rüzgarda. Yine de satarlarsa, satın almanın zevki sıfırdır. Danışmanlarınız en iyi reklam karşıtıdır.
İyi bir mağaza çalışanlar, bir şey bilmiyorlarsa, bilen birini çabucak buldular, prensipte her şeyi kaba yapmadılar, sipariş vermeye bile yardımcı oldular. 4 yıldız çünkü onların tüm çalışanlarının nerede olduğunu anlamıyorum 2 gücüyle oradaydı.
Alışveriş merkezindeki hizmeti beğenmedim Galeri. Bir telefon ve bunun için birkaç aksesuar satın aldım. Danışmanı depodan 15 dakika, ardından siparişi verdikten sonra 30 dakika beklemek zorunda kaldım. Her şey çok uzun, hoş karşılanmıyor. Puan eklenecek bir şey yok. 10 üzerinden 0
Haziran 2020'de beşinci elemanda Electrolux çamaşır makinesini satın aldım. Garantiye ek olarak, ayrıca "Koruma +" öğesinin 5'inden uzatılmış bir garanti aldım.
Kısa bir süre sonra sorunlar başladı, yani çamaşır makinesinin iç elemanlarında bir mantar belirdi.
Garantiyi kullanmaya karar verdim, çeşitli bağımsız Servis Merkezlerinden 2 temsilci geldi. Sonuç olarak, garanti davası olmadığını söylediler. Daha sonra, sözleşme şartlarına göre garanti dışı durumları bile kapsayan satın alınan "Koruma +" programı kapsamında Patio CJSC'YE (öğe 5) başvurmaya karar verdim. Ancak, her şeyin o kadar basit olmadığı ortaya çıktı: Bu programa göre, eleman da tamir için çamaşır makinesini almayı reddetti.
Uzun konuşmaların sona ermesinden sonra, mağaza yine de arızayı gidermek için onu onarıma aldı. 5 Eleman, yaptıklarının sonuçlarına göre yaklaşık bir ay boyunca evinde "kıpırdadı": lastik contayı değiştirdiler ve hepsi bu! Tahliye hortumundan küf ve kir eşit şekilde akıyordu. Evet, 1 hoş sürpriz daha: Çamaşır makinesinin ön paneli, tüm görünümünü ortadan kaldıran talaşlar ve çizikler içindeydi. Onu hemen önümüzdeki günlerde onarıma geri gönderdi. Onarımlar ilk seferden daha da uzun sürdü: her şey yaklaşık 2 ay sürdü. Yapılan uzun onarımların sonuçlarına göre: talaşların üzerine bir fırça ile meshedildiler! Üstelik boya hala renkli değil! Fırçadan tiftik bile kaldı! İşte bu hizmet! İşte bu neredeyse 2 ay süren onarım!
Sonra onları tamir için tekrar gönderdiler ve neredeyse bir ay boyunca evlerinde tuttular! Ve bu sefer ne yaptıklarını sorun! Ama kesinlikle hiçbir şey yok! Telefonu aradılar ve mantarın bir garanti durumu olmadığını, yaptıkları boya ve vernikteki kusurların boyandığını söylediler ve hepsi bu! Başka bir soru nasıl...
Bundan, 5 elemanının ekipman satın almaya değer mağazadan uzak olduğu ve "Koruma +" programını satın almanın genellikle bir aldatmaca olduğu sonucuna varabiliriz!
Mağazada her zaman ürüne dokunmak için bir danışmana bunun hakkında soru sormayı ve internette daha ucuza sipariş vermeyi hissedebilmenizi gerçekten seviyorum.
Çok uzun bir kredi kaydı.... Çarşamba /1 çalışan / 2 saat ayakta. Müşteri yönelimi zirvede (alaycılık). Herhangi bir yöntemle burada bir şeyler satın almaktan kaçınacağım.