Harika banka. Benim karşılaştırmam gereken çok şey var. Tabii ki, farklı şehirlerde ve büyükten küçüğe kadar farklı şubelerde farklı yenilikler ve ortaya çıkan sorunlar var, ancak bunlar ortaya çıktıkça sorunlar oldukça hızlı bir şekilde çözülüyor. Ve biz banka kullanıcılarının her şeye yeterince davranmaları gerekiyor ve en önemlisi olumlu ve gülümsemeyle.
İnsanlar daha olumlu olun ve hepimiz için genel olarak iyi olacağız.
Banka çalışanları her zaman kibar ve cana yakın, her zaman her şeyi söyleyecekler, açıklayacaklar ve gösterecekler ve bir şey bilmiyorlarsa öğrenecekler, sonra sizi arayacaklar ve tekrar söyleyecekler ve size söyleyecekler. Diğer bankalarla iletişim kurarken, danışmanla iletişimimden bir gün sonra, bir banka çalışanının beni ilgilendiren bir konuda beni aradığını hatırlamıyorum. Ayrıca, belarusbank'ta fonlarının hareketi hakkında başka bir kişiye yönelik mesajlaşmam için tek bir vaka hatırlamıyorum (bu bankayı aramayacağım yoksa gücenecekler).
Genel olarak, bb'miz ülkedeki en iyisidir. 🤓
Her şey için banka çalışanlarını suçlayanların geri bildirimlerinden memnunlar, ancak bankanın sizinle sistemin kendisi arasında bir aracı olduğunu düşünmüyorum. Şikayetlerinizi ifade etmeden ve çalışanlara saldırmadan önce, çalışanların da insan olduğu gerçeğini aklınızda tutmanız gerekir ve kendiniz hatırlayamıyorsanız ve soramıyorsanız neye ihtiyacınız olduğunu bilemezler. Danışman kasada oturamaz, sıra istediğiniz gibi hareket edemez, kasada olmak istediğiniz kadar para olamaz. Banka sihirli bir kutu değildir ve hatta her şeyin istediğiniz gibi sorunsuz gitmesi gereken bir yer değildir. Her şeyden önce sabır ve anlayış her şeye giden yoldur
Honcharko'nun banka uzmanı Olga Pavlovna'ya (Logoysky Yolu'ndaki şube) duyarlılığım, iyi tavrım ve yardımseverliğim için büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.